Kiihkeän kaunis iltapäivä

mamultamunaa

Istuin koulun käytävällä. Viimeinen tuntini oli juuri alkamassa. Olin hyvin alakuloinen. Katselin käytävässä suutelevia pariskuntia ja mietin miksei minua halua kukaan.
Kello soi, tunti alkoi. Istuin paikalleni, kun matematiikan opettajamme käveli sisään ja alkoi opettaa. Luokka esitti kuuntelevansa, mutta todellisuudessa kaikki olivat keskittyneet johonkin muuhun. Nojasin päätäni käsieni varaan. Kaksi pulpettia minusta vasemmalle istui Ali. Poika jonka vanhemmat olivat Pakistanista. Hän hymyili minulle tuota onnellista, hieman ärsyttävää hymyään. Käännyin poispäin ja siirsin huomioni vieressä istuvaan ystävääni Rosaan.
Kuiskailimme Rosan kanssa niitä normaaleita 15 kesäisten tyttöjen asioita. Yhtäkkiä Rosa sanoi käyvänsä vessassa. Hän keikkui ovesta ulos heilutellen vaaleita kiharia hiuksiaan.
Rosa oli perus poikamagneetti. Hänen ruskeat silmänsä kutsuivat jokaista kiinnittämään katseensa niihin ja hänen upeaan kroppaansa. Silmistä alaspäin olivat pulleat huulet, siro kaula, täyteläiset C-kupin rinnat ja pitkät sääret.
Ajatukseni keskeytti pieni ruttuinen paperimytty joka iskeytyi päähäni. Avasin mytyn yrittäessäni katsella kuka sen oli heittänyt, mutta kaikki olivat normaalisti. Lapussa luki : ” Tule koulun jälkeen kirjaston eteen”. Tekstin viereen oli piirretty sydän. Sydämeni pamppaili. Tarkoittiko tämä että joku oli kiinnostunut minusta? Voisiko se olla Miika, tuo upea lihaksikas lentopallojoukkueen kapteeni, tai Jere jonka suklaasilmillä saisi tytön kun tytön. Aloin laskea minuutteja tunnin päättymiseen.
Kun kello viimein soi tunnin päättymiseksi, juoksin nopeasti kotiin. Vaihdoin vaatteet hieman seksikkäämpiin. Puin pinkin topin, joka korosti rintojani, ja tummansiniset farkut. Kävin vielä kohentamassa meikkiä vessassa ja lähdin kirjastolle.
Kun lopulta olin kirjastolla, siellä ei ollut ketään. Olin pettynyt, kunnes kuulin takaani askelia. Yllätyin. Siellä ei ollut Miika tai Jere. Siellä oli Ali.
Ali katsoi minua ja hymyili hellästi. Tunsin oudon tunteen vatsassani. Ali käveli minua kohti ja kysyi: ”Olisitko arvannu että mä olen täällä?” Katsoin häntä ja sanoin : ”En, mitä sä musta haluat?” Ali naurahti ja sanoi: ”Tää saattaa kuulostaa oudolta, mutta mä….” ”Mitä?”, Keskeytin törkeästi. ”Mä rakastan sua”, Ali totesi.
Sisälläni muljahti lämmin aalto, joka laittoi vatsani perhoset lentämään. En ollut ajatellut Alin olevan kiinnostunut minusta. Luulin että hän halusi ystävystyä mutta hän rakasti minua.
Ennen kuin huomasinkaan, vuodatin ilon kyyneleitä. Ali oli oikeasti tosi söpö, mutta koulumme rasistiset pellet olivat saaneet kaikki vihaamaan häntä. Otin muutaman juoksuaskeleen ja ryntäsin halaamaan Alia. Ali rutisti minua lujaa. Yhtäkkiä hän työnsi minut kevyesti kauemmas ja kysyi: ” Haluaisitko tulla käymään meillä?” Nyökkäsin kevyesti, ja niin me menimme.
Alin perhe asui kirjaston läheisessä kerrostalossa. Asunnossa tuoksui hyvältä. Ali tarttui käteeni ja kävelytti minut huoneeseensa. Seinillä oli Nightwishin julisteita ja lattiaa koristi itämainen matto. Istuin Alin sängylle ja hän istui viereeni. Istuimme hiljaa ja Ali silitteli hiuksiani. ”Oletko koskaan suudellut ketään?”, hän kysyi. Vastasin punastuen etten ollut. ”Sitten tämä on sinun ensisuudelmasi.” , Ali sanoi ja suuteli minua hellästi. Vastasin suudelmaan onnellisena. Jatkoimme suutelemista. Aloin kiihottumaan ja hengitykseni tiheni. Ali ilmeisesti huomasi sen ja laittoi kätensä reidelleni. Laskin käteni hänen niskansa taakse ja vedin häntä lähemmäs. Hän tuoksui hyvälle.
Vedin itseni Alin syliin ja tunsin jotain kovaa takapuoltani vasten. Hieraisin itseäni uudelleen tuohon samaan kohtaan ja tunsin kuinka kova kohta laajeni. Lopetin suutelemisen. Ali katsoi minua raukeana ja onnellisena. Tartuin hänen käteensä ja vein sen rinnoilleni. ”Oletko koskaan tehnyt sitä?”, kysyin Alilta. Nyt oli Alin vuoro alkaa punertaa. Hän nyökkäsi ja sanoi ” Olen, mutta onko tää sun eka kerta?”. En vastannut vaan vetäisin toppini pään yli pois. Päälläni oli vaaleanpunaiset rintsikat joita koristi pitsi. Nousin seisomaan ja vetäisin Alinkin ylös. Aloin vetää Alin housuja alemmas, ja säikähdin hieman kun näin mitä siellä odotti. Mustien boxereiden läpi pullotti iso kalu....

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/romanttinen-erotiikka/kiihkean-kaunis-iltapaiva/

5

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkkuliiiii

      Kostu paikat

      • kyselyikäne

        Onkos mirkkuliiiilla pimppi märkänä?


    • alkopapapa

      Alkopa taas panettaan

    • käsilover

      Kiihottava tarina tääkin, joutuu kohta käsitöihin

      • kässänope

        Tuliko jo valmista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe