Mutta älä hiihdä.
Mitä teet hiihtolomalla?
23
181
Vastaukset
- siilimuori3
Voipi olla et siirrän loman.
- reppuriika
Minulla on tallella vielä 70-luvun Järviset ja kunnon vanhanajan monot. Sain ne vuosia sitten taloyhtiön perintönä. Ja olen sen verran hullu, että rohkenen kyllä ujuttautua ladulle fidnessmannekiinien sekaan. Hiihtoasukaan ei taida olla niitä ihan viimeisempiä malleja.
Jäällä näkyy jo liikkuvan porukkaa, mutta odottelen aurinkoisia ilmoja.- Perinnekunniassa
Nostalgiaa.
- ent.hiihtäjätyttö
Karhun kankeat, Järvisen jäykät ja Lampisen limalaudat :D
- harmaat-puusukset
Närpiön näystimet
Hiihtoloma on kahden viikon kuluttua, ehkä hiihdän kuitenkin, mikäli säät sallivat ja lunta on riittävästi. Mainoksissa näkee nättejä ja sulavalinjaisia hiihtoasuja, naurattaa kun mietin minkälainen "makkarapötkö" olisin sellainen ylläni. Ei kiitos, ulkoiluhousut ja vanha anorakki kelpaavat hyvin, niissä on mukavasti väljyyttäkin.
"Ancelina"
Taidanpa laittaa sulava-linjaisine pötköineni päälleni tiukat alkoilu-housut ja
ostaa parisen sohva-tyynyä.
Kun ei rouvakaan aio kaunistua hiihto-urheiluissaan :)
YH.- kerro.tarkemmin
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
YH.Alkoilu-housut?
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
YH.hunksz
No laita ihmeessä, sittenhän me olemme yhtä nättejä kumpikin ;)
YP.- NauRatti
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
YH.Tyynyt lonkkiin ja pötkö esiin :).
Miksei? Mitä sä suosittelet tilalle?
Ajattelin ensin nälviä, että mitä 60 eläkeläinen tietää enää talvilomista :)) mutta sitten tuli uusi ajatus, että 60 eläkeläisellähän vasta onkin kokemusta talvilomista, enemmän kuin mulla.
Joten nyt kuuntelen sua nöyrästi täällä, anna tulla :)- Ihan-kaikkea-muuta
En ole virallisella eläkkeellä vielä. Mutta en liian virallisesti töissäkään. Kellokorttia ei ole siis.
En tiedä talvilomista oikeastaan mitään. Harvoin niitä viettänyt. En ehkä koskaan, lukuunottamatta silloin tällöin sattuneita vapaita.
Jotain kevätpysähdyksiä olen pitänyt, työelämässä. Ja kesänysähdyksiä, en täysiä kesälomia, niitäkään. Että ei ole suosituksia kuinka kukakin viettää talvilomansa, oli eläkkeellä tai ei.
- de-meter
Hiihtolomasta en tiedä mitään, mutta hiihtänyt olen jo kahdesti tänä talvena. Vähän epäröin lähteä tänään, kun vielä toipilas olen ja "valvonnassa". Tunnin sauvalenkin kyllä vetäisin eilen.
Suksista puheenollen. Minäkin hiihtelin pitkään vanhoilla järvisillä ja niihin sopivilla monoilla. Sitten joku tuttu alkoi sääliä ja lahjoitti sellaiset jurmupohjaiset sukset. Niissä on pysyvä pito ja kun ne ovat leveämmät kuin konelatu, ne jarruttavat menoa sopivasti..)) Siksi en menekään laduille ruuhka-aikana. Tänään voisi vielä ollakin tilaa...
Mihinkäs tuo hiihtokielto perustui ? Minä tykkään, että se on monipuolisempia liikuntalajeja ja kun asuu lähellä (600 m) metsää niin ei muuta kuin sukset kainaloon ja sivakoimaan... - kesivä
Kävin just reilun tunnin sauvakävelemässä, aika hissukseen, kun olen köhinyt. Voisin minä sivakoidakin, mutta ei ole suksia, ehkä ensi talvena sinne pilkille hiihtäisin.
Todennäköisesti tietokoneen edessä. Pojat ovat täällä lomalla niin pulkkamäki taitaa olla pakollinen kuvio. Tunti päivässä riittänee, kelistä riippuen?
Kyllä tunti riittää, ainakin jos joudut kiskomaan poikia pulkassa mäen päälle. :)
Tein sitä viime viikolla, 16 kiloa painava poika talvitamineet ja pulkka, otti se voimille.Ancelina kirjoitti:
Kyllä tunti riittää, ainakin jos joudut kiskomaan poikia pulkassa mäen päälle. :)
Tein sitä viime viikolla, 16 kiloa painava poika talvitamineet ja pulkka, otti se voimille.Hehe ja niitä poikia on kaksi. Jospa ne vuorottelisivat toistensa vetämisessä?
Paloma.se.co kirjoitti:
Hehe ja niitä poikia on kaksi. Jospa ne vuorottelisivat toistensa vetämisessä?
Käytä ihmeessä poikia toistensa vetämiseen, itseään kannattaa säästää niin paljon kuin voi.
- ent.siivoojaparka
En minä ole pitänyt hiihtolomaa sitten kouluaikojeni.
Mitä silloin tein, niin olin luultavasti isän kanssa metsätöissä. - Ettäsellaista
Millä hiihtolomalla ? Meillä eläkeläisillä -66v on jatkuvaa lomaa.senkun sauvakävelee,juoksee ,jumppaa, käy salilla,tekee hiihtolenkkejä,lukee maalaa jne
Ei ole hiihtolomaa, joskus sukulaisilla on ja sitten olen kuskari mäkeen sinne ja tänne Himokseen, uimahalliin ja kylpylään. Kokki kolmosena patoja ja pannuja kolistelen ja selvittelen mikä on kenenkin nuttu ja pahinta on saada niitä yöllä nukkumaan. Sitten seassa riehuu vielä kaksi ihanan hullua koiraa. Silloin hiihtoloman aikaan tietää hiihtäneensä, vaikkei suksistaan olisi nähnyt vilaustakaan. Aina yhtä mukavaa kun tulevat. Jokunen vuosi ja saan yksin aivan rauhassa Päijänteen jäillä kävellä hiihtolomaviikollakin. Jos ei sitten jo seuraava sukupolvi...
- rotanloukku
Väistelen hiihtolomalaisia!
- PlussaaJaMiinusta
Talviloma-hiihtoloma.
On busseissa-junissa-ratikoissa tilaa kun räkäpäät on poissa.
Laivoilla tunkua sen edestä ja lomalennoilla.
Osaa tietää mitä varoa tai mitä hyödyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429