Vanha Fluke77

Hold-namiskako

Mikä on se valintakiekon oleva keskellä oleva painonappi?
http://www.ugrad.physics.mcgill.ca/labpics/EQ1942.jpg

Paljonko kannattaa maksaa tuollaisesta, kun tuli vähän sellainen tilanne, että saan määritellä hinnan itse, tai olla maksamatta mitään.
Toinen on pihtiampeerimittari, joka tuli myös samalla systeemillä. siitä puuttuu paristot LR44. Siinä ei ilmeisestole DC-puolta ollenkaan. En ilmaiseksikaan viitsisi ottaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käämi

      On tuo Fluke muutaman kympin arvoinen, jos siinä kaikki alueet toimii. Sillä napilla saa lukeman pitoon.

      • NappiLaudassa

        Oliko jo tässä mallissa myös niin, että kun kääntää valintakytkimestä mittarin päälle ja nappia painettu sen aikaa, niin ei sammu automaattisesti? Tai sitten se tuli vasta 8x malleihin.


      • loto4n4ob

        Onko tuossa myös se ominaisuus että napilla saa automaattisen aluevalinnan ohitettua eli alueen voi valita itse?


      • FastHold
        loto4n4ob kirjoitti:

        Onko tuossa myös se ominaisuus että napilla saa automaattisen aluevalinnan ohitettua eli alueen voi valita itse?

        Taitaa olla pelkkä hold. Uudemissa erikseen napit min/max pidolle ja keskinapilla saa alueen lukkoon, jolloin saa lyhyemmistäkin piikeistä lukeman em. pitoon, kun ei ala ensin hakemaan aluetta.


      • loto4n4ob
        FastHold kirjoitti:

        Taitaa olla pelkkä hold. Uudemissa erikseen napit min/max pidolle ja keskinapilla saa alueen lukkoon, jolloin saa lyhyemmistäkin piikeistä lukeman em. pitoon, kun ei ala ensin hakemaan aluetta.

        Pitihän jaksaa tämäkin selvittää eli itsellänikin on tuo 77 ja ja kaivelin käyttöohjeet esille ja löytyi kuittikin josta selvisi että olen ostanut vuonna -85 ja maksanut tasan 1000 mk, itse mittari on täysin toimintakunnossa ja kulkee nykyään mukana auton kontissa satunaisten tarpeiden varalta.
        Ja tuolla keskinapilla saa 77-mallissa lukittua molemmat eli lukeman pidon sekä myös mittaus alueen ja homma menee niinpäin että "karvalakkimallissa" -75 on vain manuaalinen alueenvalinta tuon napin takana eli siis lukeman pito puuttuu.


      • Hold-namiskako
        loto4n4ob kirjoitti:

        Pitihän jaksaa tämäkin selvittää eli itsellänikin on tuo 77 ja ja kaivelin käyttöohjeet esille ja löytyi kuittikin josta selvisi että olen ostanut vuonna -85 ja maksanut tasan 1000 mk, itse mittari on täysin toimintakunnossa ja kulkee nykyään mukana auton kontissa satunaisten tarpeiden varalta.
        Ja tuolla keskinapilla saa 77-mallissa lukittua molemmat eli lukeman pidon sekä myös mittaus alueen ja homma menee niinpäin että "karvalakkimallissa" -75 on vain manuaalinen alueenvalinta tuon napin takana eli siis lukeman pito puuttuu.

        Vanhahan tuo on, mutta kallis näkyy olleen. Mikä noissa Fluken mittareissa maksaa vuosikymmenestä toiseen? Ensimmäinen yleismittari minulla oli Philipsin analoginen, joka maksoi parsiataa markkaa 1980-luvun alussa. Siihen sai kai alennusta, kun amikseen tilattiin niitä useampia oppilaiden ostettaviksi.
        Tuossa Flukessa valintakiekko on hieman epämääräisessti pyörivä. Mutta se on vain siinä muovisysteemissä se väljyys. Com-liittimen holkki oli tuossa irti piirilevyn tinauksesta, että holkki pyöri, vaikka paikoillaan pysyikin. Tinasin kiinni ja kai mittari sitten yleismittarina menee muiden joukossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe