Tapahtuipa tänään ruokapöydässä erittäin outo asia. Eli, olen menettänyt 19.vuotiaana armeijassa toisesta korvasta kuulon osittain, viruksen takia. Tänään ruokaillessani vaimoni kanssa korvastani kuului vaimea tussahdus. Jonka jälkeen tuli 20 sekunnin hiljaisuus ja tinnitus lakkasi. Huomasin minuutin jälkeen kuulevani myös heikolla korvallani ääniä entistä tarkemmin (esim: koirien meuhkaamista). Sen jälkeen pyysin vaimoani puhumaan huonompaan korvaani (tukin paremman korvan sormella) ja totesin kuulevani sillä melko hyvin. Tinnitus alkoi n.15 min kuluttua vaimeana ja muutaman tunnin jälkeen se tuntui jo ihan "normaalilla voimakkuudella". Mutta kuuloni on ainakin osittain parantunut. Meinasin kyllä mennä mittauttamaan kuulon kunhan arki koittaa, jos tämä nyt vaan on pysyvää :) Yritin kaivaa netistä tietoa, mutta en löytänyt asiasta yhtään mitään informaatiota. Olisiko kellään jotain kokemusperäistä tai luettua tietoa asiasta ??? Kaikista tiedon jyvistä erittäin kiitollinen Susi
Kuulon palautuminen 31 vuoden jälkeen !!!
Susi66
1
121
Vastaukset
- phonak
kuulossahan! tapahtuu "vaihtelua" huono kuuloinenkin voi alkaa kuulemaan... "paremmin"??? mutta ei entinen siitä havoin tulee...!? riippuen" kuulovaurion"/aleneman tyypistä??? itsellä meni oikea korva "pimeäksi" ja on yrittäny paremmaksi pienin "naksahtusten" kera... mutta vasemmalla kuulokojeella! mennään! ja tinnityshän siellä pysyy!!! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099