Miten jalkahiki kuriin?

eläkeläismies

Minulla oli jakso että liotin jalkojani kylmässä raanavedessä. Lisäsin vatiin talousetikkaa. Kun sen jätin pois, nyt taas jalkahiki on aktivoitunut.
Käyn joka toinen päivä suihkussa. Silloin vaihdan alusasun ja sukat. Yöksi laitan villasukat jalkoihin kun verenkierto ei ole paras mahdollinen.

6

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RexonaVarvas

Kokeile merisuola kylvetystä. Ja niin hullua kun onkin niin antiperspirantti dödöä jalkoihin hillitsee hikoilua. Ihoa ne jalatkin on eikä vaan kainalot. Mulla näiden lisäksi puuvilla sukat kun keinokuitu vaan pahentaa. Ainakin vähenee oireet.

• eläke-mies

Näin lauantai-iltanakin tuota karkeeta merisuolaa varmaan löytyy. Oli googletettava.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkahiki

Jostain syystä nyt lähiviikkoina jalkahiki on räjähtänyt kasvuun, ihan vaan hajun perusteella.

• jalkaspesialisti

Tulisilla hiilillä kun kävelee puoli tuntia, niin eipä haise jalat seuraavana päivänä. Kuumuus tappaa jalkasienen joka hajua levittää. Käsittely toistetaan kahden päivän välein, kolmen viikon ajan, tai kunnes jalat ovat kokonaan hävinneet.

• hajulukko

minä hommasin hajustettua talkkia, jota tupsuttelen sekä kenkiin sisälle että toisinaan suoraan varpaille. ehdottomasti ei valkoisen purkin vauvatalkkia, se saattaa olla sangen epäterveellistä

• 12varvasta

Amputoi jalat polvista, loppus paskanhajuset varpaat siihen.

• markkakulhossa

Tässä on vinkki josta tulee apu. Osta apteekista 20%aluminium kloridia. Laita kolmena iltana peräkkäin pumpulitupolla jalkoihisi, älä kuitenkaan holvaa ainetta vaan laita ohuesti. sitten laitat jokatoinen päivä ja sitten vain kerran viikossa. Ei tarvitse jatkaa ikuisuuksia vain pari kolme viikkoa. Hikoilu loppuu. Käy kainaloihin myös. Aluminium kloridi on aine jota käytetään antiperspiranteissa. Itse selvisin valtavasta hikoilusta tällä. Kysy apteekista kuinka pitkää jaksoa he suosittelevat käytettäväksi.
      Kerro tarkoin miten ja mihin aiot käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe