Miten jalkahiki kuriin?

eläkeläismies

Minulla oli jakso että liotin jalkojani kylmässä raanavedessä. Lisäsin vatiin talousetikkaa. Kun sen jätin pois, nyt taas jalkahiki on aktivoitunut.
Käyn joka toinen päivä suihkussa. Silloin vaihdan alusasun ja sukat. Yöksi laitan villasukat jalkoihin kun verenkierto ei ole paras mahdollinen.

6

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RexonaVarvas

      Kokeile merisuola kylvetystä. Ja niin hullua kun onkin niin antiperspirantti dödöä jalkoihin hillitsee hikoilua. Ihoa ne jalatkin on eikä vaan kainalot. Mulla näiden lisäksi puuvilla sukat kun keinokuitu vaan pahentaa. Ainakin vähenee oireet.

      • eläke-mies

        Näin lauantai-iltanakin tuota karkeeta merisuolaa varmaan löytyy. Oli googletettava.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkahiki

        Jostain syystä nyt lähiviikkoina jalkahiki on räjähtänyt kasvuun, ihan vaan hajun perusteella.


    • jalkaspesialisti

      Tulisilla hiilillä kun kävelee puoli tuntia, niin eipä haise jalat seuraavana päivänä. Kuumuus tappaa jalkasienen joka hajua levittää. Käsittely toistetaan kahden päivän välein, kolmen viikon ajan, tai kunnes jalat ovat kokonaan hävinneet.

    • hajulukko

      minä hommasin hajustettua talkkia, jota tupsuttelen sekä kenkiin sisälle että toisinaan suoraan varpaille. ehdottomasti ei valkoisen purkin vauvatalkkia, se saattaa olla sangen epäterveellistä

    • 12varvasta

      Amputoi jalat polvista, loppus paskanhajuset varpaat siihen.

    • markkakulhossa

      Tässä on vinkki josta tulee apu. Osta apteekista 20%aluminium kloridia. Laita kolmena iltana peräkkäin pumpulitupolla jalkoihisi, älä kuitenkaan holvaa ainetta vaan laita ohuesti. sitten laitat jokatoinen päivä ja sitten vain kerran viikossa. Ei tarvitse jatkaa ikuisuuksia vain pari kolme viikkoa. Hikoilu loppuu. Käy kainaloihin myös. Aluminium kloridi on aine jota käytetään antiperspiranteissa. Itse selvisin valtavasta hikoilusta tällä. Kysy apteekista kuinka pitkää jaksoa he suosittelevat käytettäväksi.
      Kerro tarkoin miten ja mihin aiot käyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe