Onko mielestänne pisteveloituksen 7500-10000 pist arvoista korottaa matkustusluokkaa businekseen ko lennoilla ja lähi-idän lennoilla. Esim lennot Dubai, Malta, Ljubljana, Dublin. Konetyyppinä mm A320, 321 ym mitä näitä konetyyppejä nyt on, tietänette minua paremmin. Istuimissa verrattuna economyluokkaan onko eroa? Entäs onko istuinten väli pidempi? Onko jalkatilaa siis enemmän? Lämmin ruoka varmaan kuuluu ja loungeen pääsy ja verholla eristetty. Kertokaahan kokemuksestanne ja lisätiedoista.
Businessluokka Euroopan, Etelä-Euroopan lennoilla
7
157
Vastaukset
- DiibaDaabaDoo
Pidmmillä (Airbus) kapearunkoreitillä business paikasta on kyllä hyötyä, etenkin yön yli operoitavilla lennoilla. Keskimmäinen jakkara jää tyhjäksi joten tilaa on enemmän. Tuoli on sama kuin turistissa, mutta koneen etupäässä jalkatilaa/tuolien väli on hieman isompi. Myös light lipun upgrade mahdollistaa kaksi laukkua ruumaan. Jos vertaa 5000 pisteen lisälaukun hintaa 10000 pisteen upgradeen, on upgrade selkeästi kustannustehokas vaihtoehto. Embraer reiteillä en kyllä upgrade ottaisi.
Lippuun kuuluu lounge ja fast track turva/passintarkastus, kyllä näillekin voi vähän arvoa antaa, etenkin ruuhkaisemmilla Euroopan kentillä.- Kevätmatka
Montako riviä näissä businessluokissa on tai montako istuinpaikkaa vai lisätäänkö niitä kysynnän mukaan?
- rivit
Kevätmatka kirjoitti:
Montako riviä näissä businessluokissa on tai montako istuinpaikkaa vai lisätäänkö niitä kysynnän mukaan?
Se vaihtelee. Joskus samalla reitillä on puolitoista riviä (ykkösrivi vain puolikas) ja joskus vaikka viisi riviä.
- KysynnänMukaan
Kevätmatka kirjoitti:
Istuinkartasta näkee mitkä on väljemmillä mitoituksilla ja mahdollisia bisnespaikkoja pienemmissä koneissa ja sitä paikkamäärää sitten voi säätää verholla. Perustapauksessa bisneksessä on usein muutama etummainen rivi käytössä, tyypillisesti 3-5 riviä ja usein siellä ei istu kuin yksi tai kaksi henkilöä.
- lifeisgreatatsupereight
Tulin juuri Madridista paikalla 1A. Lisämausteena aivan älyttömän hyvännäköiset espanjalaiset ilmatarjoilijat. Ei tarvinnut katsella mitään suomiämmien suonikohjuja. Ja Gin&Toniccia tuli koko ajan pyytämättä.
- Niitäkohjuja
Ja olo pirteän vakaana kun pääsit kentälle, mitäs niistä ulkomuodoista kitiset, kun katselet vain lattian rajaan.
- CucharonLaCorona
Senjoritaat tuppaa olemaan yhtä äkäisen näköisiä kuin justiina suomifilmeissä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760