Astronautti Edgar Mitchell kuollut

6

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoivoiiii

      Ja liittyy ufoihin.........

      • OppiaSaa

        "Ja liittyy ufoihin........."
        Paljonkin. Ota selvää.

        Ikävä uutinen. Rohkea mies oli.
        Kepeät mullat hänelle.


      • veryomituista
        OppiaSaa kirjoitti:

        "Ja liittyy ufoihin........."
        Paljonkin. Ota selvää.

        Ikävä uutinen. Rohkea mies oli.
        Kepeät mullat hänelle.

        Oikeastaan kaikki astro-ja kosmonautit ovat olleet,ja ovat edelleenkin rohkeita henkilöitä.Erityisen rohkeita ovat olleet kuussa käyneet astronautit.Itse en ainakaan itse nosta ketään heistä ykkössijalle.Tosin joidenkin mielestä ufoihin uskoneet astronautit ovat olleet kaikkein rohkeimpia.No,joillain on aika oudot valintakriteerit.

        Aika outoa on myös se,että eräät pitävät,tavalla tai toisella,miehitettyjä kuulentoja huijauksina.Sitten he kääntävät hieman takkia ja sanovat,että osa kuulennoista oli huijauksia ja osa ei ollut.Ja juuri näillä "ei huijausta"-kuulennoilla astronautit näkivät ufoja.Omituisia höpöttäjiä.....


      • kaivainta
        veryomituista kirjoitti:

        Oikeastaan kaikki astro-ja kosmonautit ovat olleet,ja ovat edelleenkin rohkeita henkilöitä.Erityisen rohkeita ovat olleet kuussa käyneet astronautit.Itse en ainakaan itse nosta ketään heistä ykkössijalle.Tosin joidenkin mielestä ufoihin uskoneet astronautit ovat olleet kaikkein rohkeimpia.No,joillain on aika oudot valintakriteerit.

        Aika outoa on myös se,että eräät pitävät,tavalla tai toisella,miehitettyjä kuulentoja huijauksina.Sitten he kääntävät hieman takkia ja sanovat,että osa kuulennoista oli huijauksia ja osa ei ollut.Ja juuri näillä "ei huijausta"-kuulennoilla astronautit näkivät ufoja.Omituisia höpöttäjiä.....

        Missä, kuka ja milloin joku on kääntänyt takkia? Tarkennusta kaivataan.
        Rohkeutta on monenlaista, rakkauden tunnustaminen vaatii enemmän rohkeutta kuin sen kätkeminen.


      • veryomituista
        kaivainta kirjoitti:

        Missä, kuka ja milloin joku on kääntänyt takkia? Tarkennusta kaivataan.
        Rohkeutta on monenlaista, rakkauden tunnustaminen vaatii enemmän rohkeutta kuin sen kätkeminen.

        Kun tutustuu hieman syvemmin näiden,ja miksei myöskin joidenkin keskustelufoorumien,kirjoituksiin,niin niistä niitä takinkääntäjiä löytyy.

        Sitä paitsi yleensä aina silloin,kun kirjoittaa jotain sellaista mikä poikkeaa yleisistä uskomuksista,niin heti aletaan vaatimaan tarkennuksia.


      • kosmoksessa
        veryomituista kirjoitti:

        Oikeastaan kaikki astro-ja kosmonautit ovat olleet,ja ovat edelleenkin rohkeita henkilöitä.Erityisen rohkeita ovat olleet kuussa käyneet astronautit.Itse en ainakaan itse nosta ketään heistä ykkössijalle.Tosin joidenkin mielestä ufoihin uskoneet astronautit ovat olleet kaikkein rohkeimpia.No,joillain on aika oudot valintakriteerit.

        Aika outoa on myös se,että eräät pitävät,tavalla tai toisella,miehitettyjä kuulentoja huijauksina.Sitten he kääntävät hieman takkia ja sanovat,että osa kuulennoista oli huijauksia ja osa ei ollut.Ja juuri näillä "ei huijausta"-kuulennoilla astronautit näkivät ufoja.Omituisia höpöttäjiä.....

        Taas noita omia johtopäätöksiä siitä että joku "uskoo" samaan aikaan mustaan ja valkoiseen ja ovat siksi "omituista sakkia". Sanoisin että sinulla on omituinen pakkomielle löytää syitä sanoa ihmisiä hulluiksi. Jos et löydä niin keksit niitä. Sano nyt vielä Edgaria ufofriikiksi ja imbesilliksi idiootiksi postuumina niin saat parhaan lopputuloksen. Mitchell on "hieman" eri kastisssa kuin sinä. Kuolemansa jälkeenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe