Astronautti Edgar Mitchell kuollut

6

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoivoiiii

Ja liittyy ufoihin.........

• OppiaSaa

"Ja liittyy ufoihin........."
        Paljonkin. Ota selvää.

Ikävä uutinen. Rohkea mies oli.
        Kepeät mullat hänelle.

• veryomituista
        OppiaSaa kirjoitti:

"Ja liittyy ufoihin........."
        Paljonkin. Ota selvää.

Ikävä uutinen. Rohkea mies oli.
        Kepeät mullat hänelle.

Oikeastaan kaikki astro-ja kosmonautit ovat olleet,ja ovat edelleenkin rohkeita henkilöitä.Erityisen rohkeita ovat olleet kuussa käyneet astronautit.Itse en ainakaan itse nosta ketään heistä ykkössijalle.Tosin joidenkin mielestä ufoihin uskoneet astronautit ovat olleet kaikkein rohkeimpia.No,joillain on aika oudot valintakriteerit.

Aika outoa on myös se,että eräät pitävät,tavalla tai toisella,miehitettyjä kuulentoja huijauksina.Sitten he kääntävät hieman takkia ja sanovat,että osa kuulennoista oli huijauksia ja osa ei ollut.Ja juuri näillä "ei huijausta"-kuulennoilla astronautit näkivät ufoja.Omituisia höpöttäjiä.....

• kaivainta
        veryomituista kirjoitti:

Oikeastaan kaikki astro-ja kosmonautit ovat olleet,ja ovat edelleenkin rohkeita henkilöitä.Erityisen rohkeita ovat olleet kuussa käyneet astronautit.Itse en ainakaan itse nosta ketään heistä ykkössijalle.Tosin joidenkin mielestä ufoihin uskoneet astronautit ovat olleet kaikkein rohkeimpia.No,joillain on aika oudot valintakriteerit.

Aika outoa on myös se,että eräät pitävät,tavalla tai toisella,miehitettyjä kuulentoja huijauksina.Sitten he kääntävät hieman takkia ja sanovat,että osa kuulennoista oli huijauksia ja osa ei ollut.Ja juuri näillä "ei huijausta"-kuulennoilla astronautit näkivät ufoja.Omituisia höpöttäjiä.....

Missä, kuka ja milloin joku on kääntänyt takkia? Tarkennusta kaivataan.
        Rohkeutta on monenlaista, rakkauden tunnustaminen vaatii enemmän rohkeutta kuin sen kätkeminen.

• veryomituista
        kaivainta kirjoitti:

Missä, kuka ja milloin joku on kääntänyt takkia? Tarkennusta kaivataan.
        Rohkeutta on monenlaista, rakkauden tunnustaminen vaatii enemmän rohkeutta kuin sen kätkeminen.

Kun tutustuu hieman syvemmin näiden,ja miksei myöskin joidenkin keskustelufoorumien,kirjoituksiin,niin niistä niitä takinkääntäjiä löytyy.

Sitä paitsi yleensä aina silloin,kun kirjoittaa jotain sellaista mikä poikkeaa yleisistä uskomuksista,niin heti aletaan vaatimaan tarkennuksia.

• kosmoksessa
        veryomituista kirjoitti:

Taas noita omia johtopäätöksiä siitä että joku "uskoo" samaan aikaan mustaan ja valkoiseen ja ovat siksi "omituista sakkia". Sanoisin että sinulla on omituinen pakkomielle löytää syitä sanoa ihmisiä hulluiksi. Jos et löydä niin keksit niitä. Sano nyt vielä Edgaria ufofriikiksi ja imbesilliksi idiootiksi postuumina niin saat parhaan lopputuloksen. Mitchell on "hieman" eri kastisssa kuin sinä. Kuolemansa jälkeenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3095
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1097
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      68
      937
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe