Taas yksi tapaus:
http://improvemedia.fi/harjoittelijaksi-meille/
Mitä mieltä olette palkattoman harjoittelijan käyttämisestä?
City käyttää palkatonta harjoittelijaa
Orjatyovoima
2
150
Vastaukset
- portaitapitkin
En viitsi avata linkkejä, joten en tiedä tarkalleen, mistä tuossa on kyse. Mutta ei pidä mennä harjoittelijaksi jollei katso siitä olevan itselle jotain hyötyä. Olen itse ollut muistaakseni kerran palkattomana harjoittelijana ja sain erittäin hyvää kokemusta, hyvän todistuksen ja tykkäsin kovasti siitä hommasta.
- taywq
mitä te menette sinne====??? sanokaa että palkka - edes pieni. tai sitten menette muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859