Tutulla on uusi "varis" ja ilmanpaineen valo palaa, miksi? Kävi huollossa näyttämässä ja valo oli pimeä n.35 km ja taas. Onko muilla ko. murhetta.
ilmanpaineenvalo uudessa autossa palaa aina!
16
187
Vastaukset
- RMB
Ilmanpainetunnistimet sijaitsevat renkaiden venttiileissä. Ensimmäisenä, mikä tulee mieleen on asennusvirhe. Talvirenkaat ovat ns. jälkiasennettuja. Painetunnistin on vahingoitettu asennusvaiheessa vanteelle. On tietenkin mahdollista, että jossakin tunnistimessa on tehdasvirhe.
- 1900
ei ole venttiileissä kaikissa autoissa,joissain ympärys mitta ero laukaisee hälytyksen.
- Passiivisienominaisuus
Ja pitkät kaarteet ja loska yms. kelit aiheuttaa niissä passiivissa systeemeissä virhehälytyksiä.
- C180Kompressor
Neljän vuoden aikana minulle on tullut yksi rengaspainehälytys. Loskakelissä lokasuoja oli keräytynyt lähes täyteen sohjoa. Mielestäni ihan aiheellinen ilmoitus.
- tunnistimet
Joo mun Ravissa palaa myös,muttei näy.On meinaan musta teippi edessä.Kohta vaihdetaan suvikumit alle ja valokin katoaa,kun laitetaan oikeat paineet ja painetaan kaliprointinappia.
- Painewahti
Nosta hieman renkaiden ilmanpainetta, omassa autossa alkoi hälyttelemään tammikuun reippailla pakkasilla ja poistui kun lisäsin ilmaa. Anturit paritettu järjestelmään lokakuussa renkaiden vaihdon yhteydessä, kun oli leudot kelit.
Talvirenkaiden tapauksessa kannattaisi ilmeisesti tuo "paritus" (tässä mallissa ei ole vielä 8 renkaan muistia) tehdä n. 0,2 baria normaalia alhaisemmilla paineilla ja sen jälkeen lisätä ne paineet renkaisiin mitkä itse haluaa, näin ei sitten hälyttelisi kovilla pakkasilla turhaan, kun renkaan paineet laskee lämpötilan vaikutuksesta.
Aloittajan autossa tai antureissa voi olla myös oikeasti vikaa, mutta kyllä se aikaa myöten selviää. - pate-puuhari
minun autossa on aivan normaalit venttiilit, vaikka autossa on rengas paine valvonta järjästelmä auto on volvo
- halpiskuraaJaSäästötPääl
Siis Toyotaan on asennettu jälleen kerran halpispaskaa joka ei toimi kunnolla. Sama on ikkunannostimien, törmäysautomatiikan, turvavöiden ja airbagien kanssa, enkä edes viitsi enempää jatkaa listaa jota kyllä riittäisi.
- Toyota-palstan
trollipoju kunnioitti keskustelua oksentamalla oman sairaan mielipiteensä ketjun jatkoksi. On se pahasti sekaisin.
- itsetuntoKovillako
Valitettavasti Toyotan laatu varusteissa on ollut aina surkeaa ja tuo paineenvalvonta on vain yksi esimerkki tuosta ongelmasta.
En ole trollipoju, vaan asioista perillä oleva alalla työskentelevä. - fffdgbgf
itsetuntoKovillako kirjoitti:
Valitettavasti Toyotan laatu varusteissa on ollut aina surkeaa ja tuo paineenvalvonta on vain yksi esimerkki tuosta ongelmasta.
En ole trollipoju, vaan asioista perillä oleva alalla työskentelevä.Yksi ja sama valmistaja tekee ilmanpainetunnistimet kaikiin autoihin.
- Huonohulto
Ne on väärin opetettu autolle.
- Örri
Onko siis näin että tojota ei opettamaan edes auton pyöriä?
- Eiksvaan
Örri kirjoitti:
Onko siis näin että tojota ei opettamaan edes auton pyöriä?
Ei, vaan sen homman tekee huolto.
- Avemän
Minun Avessa pelannut ongelmitta,kuten aina kaikki muutkin. Tojot vuosien varrella kaikki toimineet kuin ajatus. Ongelmat muissa merkeissä varsinkin Volsun tuotteissa ja sen sateliiteissa, Skodissa,Audeissa ja seatissa ongelmia päivittäin jos ei satu olemaan moottorin vaihdossa tai vaihteisto baskana, kuski pilleripurkilla rauhoittavia popsimassa.
- Simppeliä
Täysin hyödyttömiä leluja täynnä nykyautot. Sitten direktiivipellet säätää ne pakollisiksi ja hylky tulee katsastuksessa kun lelut ei toimi.
Tässäkin yksi syy ajaa vanhalla autolla, jossa ei turhia killuttimia ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882