Moi!
Miten jaksaa viedä isokorista autoa tuo 122hv kone. Seatilla toimii erinomaisesti, mien passatissa, jos vaikka pistäisi tilaukseen.
Passat sedan 122hv manual uusi
5
69
Vastaukset
- TM-vertailu
Kannattaa lukea isomman keskiluokan autojen vertailu Tekniikan Maailmasta TM12/2012. Passat ja Superb olivat tuossa vertailussa vanhempaa korimallia, mutta saman tehoisella moottorilla kuin kysyit. Suorituskyky täytyy olla uudessa parempi, koska se on reilusti kevyempi.
Käytännön suorituskykyä kuvaavissa mittauksissa kaksikko pärjäsi paremmin kuin nimellisteholtaan kymmeniä hevosvoimia tehokkaammat vapaastihengittävät kilpailijansa (Toyota, Mazda, Hyundai), joihin verrattuna VW:n ja Skodan sitkeys oli aivan omaa luokkaansa. Erinomaisen käytännön suorituskyvyn vuoksi niiden kulku oli kevyttä ja sitä kautta taloudellisuus parasta koko vertailussa. Eritoten Passat oli taloudellisempi kuin muut omilla litraluvuillaan.
Sanomattakin lienee selvää, että Superb ja Passat voittivat vertailun ylivoimaisesti.
Lehden saa ilmaiseksi luettavakseen monesta kirjastosta ja maksullisena digilehtenä tekniikanmaailma.fi-sivustolta. - volsuonhyvä
Toi myllyhän lennättää passattia. Voimaa ei ainakaan puutu. Tilaa jo, niin saat kevääksi. Et tuu katumaan. Melko mieletön peli! Kiihtyy niin et ranteissa pakottaa. Tuut huomaamaan!
- kokeileihmeessä
Käy ihmeessä kokeilemassa. Sillähän se selviää.
Moottorin laaja vääntö yhdistettynä uuteen kevyeen koriin mahdollistaa hämmästyttävän hyvän suorituskyvyn ja polttoainetalouden. Hyvin toimiva yhdistelmä mikäli ei aja paljon raskaalla kuormalla tai vedä asuntovaunua säännöllisesti.- 92kw
Joo, pitää käydä kokeilemassa. Seatin Toledo DSG kulki todella hyvin tolla padalla. Jos on yhtyään samaan suuntaan, niin pärjää hyvin. Aiemmin on ollut mm . 154hv Mazda, joka oli vaparina aika ankea sitkeydeltään, muutoin ok.mItse asiassa Mazda 6 on altavastaaja 122hv koneella varustettuun Toledoon nähden.
Passatin alkaen versio on listahinnaltaan n. 27000e, minusta kohtuu hinta, josmtodellakinntuo kone riittää.
- 70644
On 125 hp (vanhassa oli 122) sekä 200 nm vääntö. Huiput 207 km/h ja 0-100 km/h kiihtyvyys 9.7 sek. Eli ihan riittävästihän tuo menee, jopa yllättävän pirteä. Jos ei riitä, ota 1.4 TSI 150 heppanen, se liikahtaa jo hyvinkin iloisesti, mutta todellakin, tuo 125 heppanen riittää loistavasti, koska noissa on turbon avulla otettu vääntöä riittävästi koneesta.
Vääntö on paljon tärkeämpi auton riepeään liikuttamiseen kuin hevosvoimat. Tää 125 heppanen vastaa 140-160 heppasta vapaasti hengittävää (turbotonta) moottoria kulku haluiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 651050
- 107960
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70903Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54885- 43873
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30838KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9828Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779