On ilmeisen selvää että mäkikotka Janne Ahonen on doopattu!
Kukaan ei voi olla noin ylivoimainen ilman veridoopinkia. Janne on arvattavasti saanut verensiirtoja liito-oravilta, ja se on myös syy, miksi hän ei hymyile.
Pelkääköhän paljastaa etuhampaitaan...?
Janne Ahonen doopattu!
23
6517
Vastaukset
- Sivusta Seurannut
Osuit naulan kantaan!
- Adam Malysz
Ei mikään nisäkäs liito oravaa lukuun ottamatta voi liitää niin hyvin ilman piristeitä.
- Eino
Ahonen ei hymyile sen takia koska koko hänen
ikänsä eräs dopingaine on hyydyttänyt hänen
kasvolihaksensa.Hän näyttää aina samalta;oli
sitten kyseessä seksuaalinen kanssakäyminen tai
pytyllä "irvistely".Janne on pokerinaama.- bvxx
Mäkihypyssä ei doping auta, sillä se kasvattaa lihaksia ja näin ollen merkittävästi myös painoa. Eli vaikka jalkoihin tulisi voimaa lisää, sen häviää, kun on niin painava, koska dopingia käyttäessä myös yläkroppa kasvaa. Mäkihypyssä ei käytetä dopingia!!
- aaee
bvxx kirjoitti:
Mäkihypyssä ei doping auta, sillä se kasvattaa lihaksia ja näin ollen merkittävästi myös painoa. Eli vaikka jalkoihin tulisi voimaa lisää, sen häviää, kun on niin painava, koska dopingia käyttäessä myös yläkroppa kasvaa. Mäkihypyssä ei käytetä dopingia!!
ei todellakaan kaikki doopinki vain lihasmassaa kasvata
- varsinainen dosentti
bvxx kirjoitti:
olet.niksi pirkan vinkeistäkö ton douppaus tietouden olet oivaltanut...
- mummeli
Ehei janne ole doopattu,vaan selostaja sanoi:on kehiteety puhuva mäkihyppy robotti nimeltäJanne Ahonen,
- ..--..
oletko mielestäsi kovinkin hauska?
- terstoa
Mäkihypyssä ei paljoa ole apua kielletyistä aineista, sillä ne kasvattavat lihasmassaa, mutta jos on aineita jotka voisivat auttaa voisi olla kofeiini ja sellainen; joka antaa ikään kuin henkistä voimaa. myös sellainen, joka kasvattaisi hermostollista voimaa, mutta tuskin vaikutukset olisivat suuria.
Mutta Dmitri vassilevhän jäi kiinni parivuotta sitten käytettyään kiellettyä ainetta ja pääsi tänä vuonna takaisin lusittuaan kilpailukiellon.Mikä aine oli sitä en muista:- dga
eli jotain nesteenpoistajaa suomeksi käännettynä. Käytetään painonpudotukseen.
- dga
dga kirjoitti:
eli jotain nesteenpoistajaa suomeksi käännettynä. Käytetään painonpudotukseen.
siis se aine mistä tämä venäjänpoika narahti
- Ekitalo
dga kirjoitti:
siis se aine mistä tämä venäjänpoika narahti
Mitään muuta ainetta ei voi käyttää,kuin
nesteen poistoon tarkoitettua ja sitä ei tänä päivänä voi käyttää sillä nyt
on voimassa painoindeksi,eikä pääse
kilpailemaan jos on liian kevyt pituuteen
verrattuna. Etkö muista Koivurantaa? - dga
Ekitalo kirjoitti:
Mitään muuta ainetta ei voi käyttää,kuin
nesteen poistoon tarkoitettua ja sitä ei tänä päivänä voi käyttää sillä nyt
on voimassa painoindeksi,eikä pääse
kilpailemaan jos on liian kevyt pituuteen
verrattuna. Etkö muista Koivurantaa?siis kommentoin sitä mistä aineesta se Vassiliev muutama vuosi sitten kärysi en nyky tilannetta. Oletko muuten varma että kaikilla hyppääjillä on samanlaisia ongelmia painoindeksin kanssa kun A.Koivurannalla? Ihan vaan kysyn kysymyksenä enkä mitenkään vittuilu/johdattelumielessä...
- Atte Kumi-Orava
dga kirjoitti:
siis kommentoin sitä mistä aineesta se Vassiliev muutama vuosi sitten kärysi en nyky tilannetta. Oletko muuten varma että kaikilla hyppääjillä on samanlaisia ongelmia painoindeksin kanssa kun A.Koivurannalla? Ihan vaan kysyn kysymyksenä enkä mitenkään vittuilu/johdattelumielessä...
Minun mielestä paras nesteenpoistolääke on kahvi, ainakin itse joudun kahden kahvikupin jälkeen laskeutumaan puusta kolmesti wirtzaamaan.
- dga
Atte Kumi-Orava kirjoitti:
Minun mielestä paras nesteenpoistolääke on kahvi, ainakin itse joudun kahden kahvikupin jälkeen laskeutumaan puusta kolmesti wirtzaamaan.
ja sehän on nykyään ihan sama kuinka monta kupillista sitä pistelee menemään..vaikka menisi koko ämpäri kerralla kun ei ole kofeiini enää kiellettyjen lääkeaineiden joukossa.
- dga
Atte Kumi-Orava kirjoitti:
kuten Jari Tervo taannoin Uutisvuodossa totesi.. onko kukaan koskaan nähnyt itse liito-oravaa? Sen paskaa on tosin kaikkialla mutta mitä jos itse eläintä ei olekaan? Jos on ainoastaan sen paskaa? Ja yleensä siellä mihin olisi tarkoitus rakentaa.. ;)
- dga
dga kirjoitti:
kuten Jari Tervo taannoin Uutisvuodossa totesi.. onko kukaan koskaan nähnyt itse liito-oravaa? Sen paskaa on tosin kaikkialla mutta mitä jos itse eläintä ei olekaan? Jos on ainoastaan sen paskaa? Ja yleensä siellä mihin olisi tarkoitus rakentaa.. ;)
tämä kommentti oli tarkoitettu nimimerkille "epäilemättä :)"
- dosentti olet
samasta pirkasta oppisi ammentanut...
- epäilemättä:)
Tuolla antidoping-keskustelussa (keskustelu-> urheilu&kuntoilu->antidoping) näkyy olevan tämä sama aihe ja pari hyvää kommenttia.. Meikäläinen on samaa mieltä niiden kans.. Jeps, liito-oravaltahan se on saanut verensiirtoja:)
- onnellinen
Suomalaiset ne osaa olla niin kateellisia jos joku menestyy että ei ole tosikaan. Todellakaan menestyksen takana ei aina ole mikään doping. En väitä etteikö suomalaiset niitä tyhmyyksissään käyttäisi mutta janne on perus suomalainen, jämpti ja varmasti rehellinen. Kertoohan sen jannen olemuskin, totinen eikä kouhota vaikka hyvin menee.. Yrittäkää nyt ihmiset hyväksyä se että muillakin on joskus oikeus menestyä kuin teillä, mutta ilmeisesti ette kovinkaan menesty kun kateus nuin selvästi läpi paistaa.
- Lanttu
Papusoppaa ja ruisleipää sen douppinki on. Ettekö ole huomanneet niitä pieniä liekkejä sen perseessä? Kyllä semmoisella Peräsmies-raketilla lentääkin!
- teitä joitakin :D:D
Jos kyse ykisnkertaisesti olisi vain siitä miten hän oivaltanut sisöisesti tekniikan :)
Aina jos joku hyvä pitäisi olla aineita tms.
Hassua.. - jeee
Jannee ei oo doopattu se on vaa yksinkertasesti paras ja sä vi**u oot kunnon kusipää ku tollast puhut!!katsis vähän miettii mitä kirjotat apina!!!!!!!!!!! JANNE AHONEN is the best!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245