Janne Ahonen doopattu!

Mr.Miller

On ilmeisen selvää että mäkikotka Janne Ahonen on doopattu!
Kukaan ei voi olla noin ylivoimainen ilman veridoopinkia. Janne on arvattavasti saanut verensiirtoja liito-oravilta, ja se on myös syy, miksi hän ei hymyile.
Pelkääköhän paljastaa etuhampaitaan...?

23

6480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta Seurannut

      Osuit naulan kantaan!

    • Adam Malysz

      Ei mikään nisäkäs liito oravaa lukuun ottamatta voi liitää niin hyvin ilman piristeitä.

    • Eino

      Ahonen ei hymyile sen takia koska koko hänen
      ikänsä eräs dopingaine on hyydyttänyt hänen
      kasvolihaksensa.Hän näyttää aina samalta;oli
      sitten kyseessä seksuaalinen kanssakäyminen tai
      pytyllä "irvistely".Janne on pokerinaama.

      • bvxx

        Mäkihypyssä ei doping auta, sillä se kasvattaa lihaksia ja näin ollen merkittävästi myös painoa. Eli vaikka jalkoihin tulisi voimaa lisää, sen häviää, kun on niin painava, koska dopingia käyttäessä myös yläkroppa kasvaa. Mäkihypyssä ei käytetä dopingia!!


      • aaee
        bvxx kirjoitti:

        Mäkihypyssä ei doping auta, sillä se kasvattaa lihaksia ja näin ollen merkittävästi myös painoa. Eli vaikka jalkoihin tulisi voimaa lisää, sen häviää, kun on niin painava, koska dopingia käyttäessä myös yläkroppa kasvaa. Mäkihypyssä ei käytetä dopingia!!

        ei todellakaan kaikki doopinki vain lihasmassaa kasvata


      • varsinainen dosentti
        bvxx kirjoitti:

        Mäkihypyssä ei doping auta, sillä se kasvattaa lihaksia ja näin ollen merkittävästi myös painoa. Eli vaikka jalkoihin tulisi voimaa lisää, sen häviää, kun on niin painava, koska dopingia käyttäessä myös yläkroppa kasvaa. Mäkihypyssä ei käytetä dopingia!!

        olet.niksi pirkan vinkeistäkö ton douppaus tietouden olet oivaltanut...


    • mummeli

      Ehei janne ole doopattu,vaan selostaja sanoi:on kehiteety puhuva mäkihyppy robotti nimeltäJanne Ahonen,

    • ..--..

      oletko mielestäsi kovinkin hauska?

    • terstoa

      Mäkihypyssä ei paljoa ole apua kielletyistä aineista, sillä ne kasvattavat lihasmassaa, mutta jos on aineita jotka voisivat auttaa voisi olla kofeiini ja sellainen; joka antaa ikään kuin henkistä voimaa. myös sellainen, joka kasvattaisi hermostollista voimaa, mutta tuskin vaikutukset olisivat suuria.
      Mutta Dmitri vassilevhän jäi kiinni parivuotta sitten käytettyään kiellettyä ainetta ja pääsi tänä vuonna takaisin lusittuaan kilpailukiellon.Mikä aine oli sitä en muista:

      • dga

        eli jotain nesteenpoistajaa suomeksi käännettynä. Käytetään painonpudotukseen.


      • dga
        dga kirjoitti:

        eli jotain nesteenpoistajaa suomeksi käännettynä. Käytetään painonpudotukseen.

        siis se aine mistä tämä venäjänpoika narahti


      • Ekitalo
        dga kirjoitti:

        siis se aine mistä tämä venäjänpoika narahti

        Mitään muuta ainetta ei voi käyttää,kuin
        nesteen poistoon tarkoitettua ja sitä ei tänä päivänä voi käyttää sillä nyt
        on voimassa painoindeksi,eikä pääse
        kilpailemaan jos on liian kevyt pituuteen
        verrattuna. Etkö muista Koivurantaa?


      • dga
        Ekitalo kirjoitti:

        Mitään muuta ainetta ei voi käyttää,kuin
        nesteen poistoon tarkoitettua ja sitä ei tänä päivänä voi käyttää sillä nyt
        on voimassa painoindeksi,eikä pääse
        kilpailemaan jos on liian kevyt pituuteen
        verrattuna. Etkö muista Koivurantaa?

        siis kommentoin sitä mistä aineesta se Vassiliev muutama vuosi sitten kärysi en nyky tilannetta. Oletko muuten varma että kaikilla hyppääjillä on samanlaisia ongelmia painoindeksin kanssa kun A.Koivurannalla? Ihan vaan kysyn kysymyksenä enkä mitenkään vittuilu/johdattelumielessä...


      • Atte Kumi-Orava
        dga kirjoitti:

        siis kommentoin sitä mistä aineesta se Vassiliev muutama vuosi sitten kärysi en nyky tilannetta. Oletko muuten varma että kaikilla hyppääjillä on samanlaisia ongelmia painoindeksin kanssa kun A.Koivurannalla? Ihan vaan kysyn kysymyksenä enkä mitenkään vittuilu/johdattelumielessä...

        Minun mielestä paras nesteenpoistolääke on kahvi, ainakin itse joudun kahden kahvikupin jälkeen laskeutumaan puusta kolmesti wirtzaamaan.


      • dga
        Atte Kumi-Orava kirjoitti:

        Minun mielestä paras nesteenpoistolääke on kahvi, ainakin itse joudun kahden kahvikupin jälkeen laskeutumaan puusta kolmesti wirtzaamaan.

        ja sehän on nykyään ihan sama kuinka monta kupillista sitä pistelee menemään..vaikka menisi koko ämpäri kerralla kun ei ole kofeiini enää kiellettyjen lääkeaineiden joukossa.


      • dga
        Atte Kumi-Orava kirjoitti:

        Minun mielestä paras nesteenpoistolääke on kahvi, ainakin itse joudun kahden kahvikupin jälkeen laskeutumaan puusta kolmesti wirtzaamaan.

        kuten Jari Tervo taannoin Uutisvuodossa totesi.. onko kukaan koskaan nähnyt itse liito-oravaa? Sen paskaa on tosin kaikkialla mutta mitä jos itse eläintä ei olekaan? Jos on ainoastaan sen paskaa? Ja yleensä siellä mihin olisi tarkoitus rakentaa.. ;)


      • dga
        dga kirjoitti:

        kuten Jari Tervo taannoin Uutisvuodossa totesi.. onko kukaan koskaan nähnyt itse liito-oravaa? Sen paskaa on tosin kaikkialla mutta mitä jos itse eläintä ei olekaan? Jos on ainoastaan sen paskaa? Ja yleensä siellä mihin olisi tarkoitus rakentaa.. ;)

        tämä kommentti oli tarkoitettu nimimerkille "epäilemättä :)"


      • dosentti olet

        samasta pirkasta oppisi ammentanut...


    • epäilemättä:)

      Tuolla antidoping-keskustelussa (keskustelu-> urheilu&kuntoilu->antidoping) näkyy olevan tämä sama aihe ja pari hyvää kommenttia.. Meikäläinen on samaa mieltä niiden kans.. Jeps, liito-oravaltahan se on saanut verensiirtoja:)

    • onnellinen

      Suomalaiset ne osaa olla niin kateellisia jos joku menestyy että ei ole tosikaan. Todellakaan menestyksen takana ei aina ole mikään doping. En väitä etteikö suomalaiset niitä tyhmyyksissään käyttäisi mutta janne on perus suomalainen, jämpti ja varmasti rehellinen. Kertoohan sen jannen olemuskin, totinen eikä kouhota vaikka hyvin menee.. Yrittäkää nyt ihmiset hyväksyä se että muillakin on joskus oikeus menestyä kuin teillä, mutta ilmeisesti ette kovinkaan menesty kun kateus nuin selvästi läpi paistaa.

      • Lanttu

        Papusoppaa ja ruisleipää sen douppinki on. Ettekö ole huomanneet niitä pieniä liekkejä sen perseessä? Kyllä semmoisella Peräsmies-raketilla lentääkin!


    • teitä joitakin :D:D

      Jos kyse ykisnkertaisesti olisi vain siitä miten hän oivaltanut sisöisesti tekniikan :)

      Aina jos joku hyvä pitäisi olla aineita tms.

      Hassua..

    • jeee

      Jannee ei oo doopattu se on vaa yksinkertasesti paras ja sä vi**u oot kunnon kusipää ku tollast puhut!!katsis vähän miettii mitä kirjotat apina!!!!!!!!!!! JANNE AHONEN is the best!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe