NAiset on aikamoisia pelkureita niin kuin munkin vaimo,iha selväst se pelkää menettäväs kontrollin.
Ny ko se on vaa ihmise puolikas nii mää tietenki passa erest ja takka ,parhaa taitoni mukaan ja kaikel kunnioituksel.
Meinas oikke sanomine tulla ko menin väärään nurkkaan ensin ko siivoukse alotin,ei millään meinannu olla rättikä sopiva kostea.
Kaiken näköst piänt luattamuksen pulan tapast ennen ko talo oli siivot ja pöly pyyhit, semmonen parintunnin reipas rykäys se ol, nyt o nii kiiltävä .
Toine elämä ja kualema kysymykse paikka ol kauppa lähtö ,mahroton jupuaminen ennen ko tröijy oli säälillisest napitettu ja jakku päällä.
Varsinainen pelkokerroin oli se tukka,sehän on pyhä ja koskematon paikka usemil naisil ja nyt ei käsi nouse sinne asti.
Ensiks mä koiti esittä et mä taputtele suuremmat töyhtöt tasaseks ja veretä pipa korvil asti ,ei se vaan passannu, ei auttanu ko otta piikkikampa kätte ja ruvet kuapsuttama sormien välis oleva töyhtö.
Ole mä sen verran rapannu ja muuranu ja vetän laasti kolon pääl et oli se periaate selvil ,siit kuapsuteta mis kolo on.
Aika sipeväst me siitäki selvitti ja reissuki tul tehty ,kyl vaan naisten pitäs enemä miähiis luatta ,vai kui?
hyväntuulen keinu
57
257
Vastaukset
- mieiteihan
Mull kävi sillee, jotta houkuttelin mieheni ulos. Hää kun on ollut flunssassa nyt jo kaksviikkoo ja kovin tykästynyt soffan kulmas istumaan. Mie mairittelin ja sit mentii. Liukuesteet kenkiin ja pipot silmille. Pakkast oli jonkin verran, vaan mies äyty ei viel kotio vaan yksi mutka lissää. Tunti siin meni ja kivaa oli. Kun kotio päästiin juotiin teet ja syötiin suklaamantelipikakut. Kummallakii punaiset posket niin oloomme tyytyväisinä, että :D
Eipäs nimitellä, pelkureita ei olla, silloin kun olin käsipuoli, niin armottomasti käytin tilannetta hyväkseni.
Kengännauhatkin solmitin ja vetskareita vedätin kiinni. Kitissyt en laisinkaan, kiittelin vaan, että hienosti vedetty.
Luotto pelaa täydellisesti, ollenkaan en nuuski ja tutki jälkiä, kun näen miehen lattiaa lakaisevan. Ken roskat näkee, hän saa ne pois lakaista.
Nyt mulle luotettiin saunan lämmitys, kun urheilua telkusta tulee. Vähänkö olen ylpeä.Olen senverran kirkollisen virkamiehen näkönen et sain unilukkarin viran ,uutisiin pitäs herättää.
Huamisen vieraat meinaan yllättää pakastepullia lämmittämällä .koti-kiusattu kirjoitti:
Olen senverran kirkollisen virkamiehen näkönen et sain unilukkarin viran ,uutisiin pitäs herättää.
Huamisen vieraat meinaan yllättää pakastepullia lämmittämällä .Näkyy täälläkin yks mies tuolissaan torkkuvan.
Mahtaa sua jännittää kuinka pullien lämmitys onnistuu.
Ai musiikkiakin sai laittaa, no sittenhän kuunnellaan uusia ääniä.
https://youtu.be/DhK9FqH4f0sAncelina kirjoitti:
Näkyy täälläkin yks mies tuolissaan torkkuvan.
https://youtu.be/DhK9FqH4f0sEi musiikki oo mikään ittetarkotus jokanen tekee mitä haluu, kuhan ihmisiks ollaan.
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei musiikki oo mikään ittetarkotus jokanen tekee mitä haluu, kuhan ihmisiks ollaan.
Pääasia ettei ole pakkoa mihinkään suoritukseen, kun aina ei voi onnistua kaikkia osapuolia tyydyttävällä tavalla.
Mikä on kun ei taidot riitä...
Ja sitten saunomaan, jos sais tuon nuoren miehen mukaansa.Ancelina kirjoitti:
Näkyy täälläkin yks mies tuolissaan torkkuvan.
https://youtu.be/DhK9FqH4f0sJeskamadeera Anceli, kyllä hirvitti moottoripyörän kyyvissä! Mutta hauskaa oli! Kiitos iloisesta linkistä.
Niin ja kun täällä puoliskoista haastellaan niin tuo meijän mies on nyt pahassa lunssassa, just kun minä pääsin jostain ihmeen vatsapöpöstä eroon mikä vaivasi päivätolkulla. Ihan issesseen sain (sähkö)saunan lämmittää, ei näkynyt selänpesijää. Pitkät on omatkin kädet, mutta ... ;-)saimaantaka kirjoitti:
Jeskamadeera Anceli, kyllä hirvitti moottoripyörän kyyvissä! Mutta hauskaa oli! Kiitos iloisesta linkistä.
Niin ja kun täällä puoliskoista haastellaan niin tuo meijän mies on nyt pahassa lunssassa, just kun minä pääsin jostain ihmeen vatsapöpöstä eroon mikä vaivasi päivätolkulla. Ihan issesseen sain (sähkö)saunan lämmittää, ei näkynyt selänpesijää. Pitkät on omatkin kädet, mutta ... ;-)Moi kamu, pitäähän sitä jotain jännitystä meidänkin elämässä olla, vaikka sitten linkkien välityksellä.
Paranemista sinne, tulkoon teille ja meille terveempi kevät :)
Mitähän sanos, oisin tosi tyytyväinen kuvailemaasi palveluun, hitsi itku pääsis varmaan moisesta palvelun paljouvesta.
Se on sellanen juttu ku on tullu luvattua,ainakin mulle on pienikin lupaus tärkee , siin haveris tuli esiin miten pienestä on kaikki kiinni.
En taitais tulla huonostikkaan toimeen ilman vaimoo.Tulisit sie, se vaan tuntuu kun on "ikäsä" yhessä ollu; -miten pitkään olet vaimosi kanssa leivän jakanu, saako udella?
Me vuodesta 68, on siinä säkki jo suolaa yhessä syöty.- Pirrepä
Pirmiina49 kirjoitti:
Tulisit sie, se vaan tuntuu kun on "ikäsä" yhessä ollu; -miten pitkään olet vaimosi kanssa leivän jakanu, saako udella?
Me vuodesta 68, on siinä säkki jo suolaa yhessä syöty...mutta jäi kysymättä, että olitteko kolarissa tai mistä haveriin viittasit? Olen ollut hieman enempi pois täältä ja en ihan ns. tapetilla enää :)
Pirrepä kirjoitti:
..mutta jäi kysymättä, että olitteko kolarissa tai mistä haveriin viittasit? Olen ollut hieman enempi pois täältä ja en ihan ns. tapetilla enää :)
Ihan pikku kaatuminen ,parin kolmen vauhtiaskeleen siivittämänä.
72 se oli ko vähät kattilat ja ryysyt sekotettiin,viikon jälkeen läksin laivalle ja epäröimättä jätin pankkikirjan tulevalle vaimolle.
Iha vähä oli ruokaa ostanu siit asti mä ole vaan tienannu ja vaimo hoitan maksupuolen ,enemä mä siihe luatan ko itteeni.- Mielihyvähellä
Hyvä tuuli on teistä kaukana. Selkään puukotus sanoisin.
- itte.veetuilet
Vapaasti voi tääl kuka tahansa alotuksia tehdä. Sanotaanko säännöis toisin?
itte.veetuilet kirjoitti:
Vapaasti voi tääl kuka tahansa alotuksia tehdä. Sanotaanko säännöis toisin?
En mä alotuksista puhunut ,iloista mieltä kaipailin , älä aina oo tommonen ärripurri.
- itte.veetuilet
koti-kiusattu kirjoitti:
En mä alotuksista puhunut ,iloista mieltä kaipailin , älä aina oo tommonen ärripurri.
En mä sulle vastannu vaa tuolle kiukuttelijalle.
itte.veetuilet kirjoitti:
En mä sulle vastannu vaa tuolle kiukuttelijalle.
Kun ei oo sitä puuta niin mulle on yhtä tuskaa erottaa kuka vastaa kellekkin anteeks vaan.
Ancelina kirjoitti:
Mielihyvähellä.
Kenen selässä sinä sen puukon näet?Nyt tuli se vitsi mieleen mis anastaja meni karkuun se puukko selässään.
koti-kiusattu kirjoitti:
Nyt tuli se vitsi mieleen mis anastaja meni karkuun se puukko selässään.
No tuollaiset epämääräiset heitot ovat täällä niin yleisiä, että teki mieli pyytää selvennystä. Vaan eihän sitä koskaan saa.
Jos haluan olla oman, heikon tasoni hyväksyvässä ketjussa, niin ei kai siinä mitään pahaa ole. Riimejä ei nyt tule, ja vettäkin sataa, lumet sulaa.
- vhimsh
Mun kiinalaiset lehtikaktukset puhkesi kukkaan
- mulla on paljon pähkäilyä sen ajatuksen kanssa mitkä tekijät säätelee kukintaa
- eikös olekin kiinalaisten uudenvuoden juhla tähään aikaan
- sattumalta vai jalostuksen ja tarkan ajastuksen tulostako
- kun pimeä ajanjakso vasta eletty ja päiväkin vielä melko lyhyt näillä korkeuksilla
- pieni onni ja ilo. Kiitos siitäkin. Varsinainen pelkokerroin oli se tukka,sehän on pyhä ja koskematon paikka usemil naisil ja nyt ei käsi nouse sinne asti.<<
Minulle on kamala paikka lähteä ihmisten ilmoille jos tukka ei ole hyvin. Tänään en viitsinyt pestä ja laittaa kaupunkiin lähtiessä kun illalla oli sauna. Koko reissu oli piloilla.
Minulla repesi nivelside olkapäästä, hiusten laittaminen on hankalaa, tuskastun monesti. Kaveri on ihan tumpelo auttamaan hiusteni kanssa, tulee vain sanomista.- sepä.se
Sama täällä. Vasemmalla kädellä voi kammata tukkaa, muttei föönätä, koska siihen jo tarvitaan kaksi kättä. Saunassa käynnin jälkeen kampasin vaan. Saa tukka asettua miten sattuu.
Ei minunkaan kaveri osaa auttaa. - hytinäx1
Kannattaa mennä kunnon kampaajalle ja sanoa käden tilanne. Hyvä kampaaja osaa leikata hiukset siihen malliin että niitä ei tarvi muuta kuin kammata ja korkeintaan puristella hiusvaahtoa pesun jälkeen ja hiukset näyttävät hyvin laitetulta.
Joskus on hyvä vaihtaa kampaamoa, joskus nuo nuoremmat osaavat ja jaksavat leikata hiukset parempaan kuosiin.
- HetaNiskavuoresta
Akseli@
Harmi, et tunnistanut minua Hetaa heti alkumetreillä, "mieiteihan"
siellä ; ) Huomenta kaikil,mä jo hetken aikaa luulin et keinualotus ärsyttäis jotakuta kotkiusattua.
Itte kumminkin antoi synninpäästön mulle,ei tää alotus liity millään tavalla hänen alotukseen ,on kuulema semmonen reheline vakuutus.
Ei sit muuta kun kaikenlaist miält painava asiaa esille ja linkittäkä kans.
Viäl kerra antteks kotkiusatult , pikkuse paremppa turu murtte matkimist toivoissi.No niin mä arvelin.
Ei siitä ole kauan kun mulla oli yks tollainen kotona. Teini. Vähän semmoista mielen ottelua viikottain, pystyykö äippää heiluttaa. Kerran pystyi, ja siitä sitten jatkettiin entistä suuremmalla energialla.
Kukot on kukkoja. Vaik olis kanojakin ;)
Kuinka näin leppoisa aloitus voisi ketään ärsyttää.
Näin sunnuntaina onkin hyvä antaa ja saada entiset synnit anteeksi ja huomenna voi taas alkaa kerätä uusia konttiinsa.
Sillee vähän himmeinä..
https://www.youtube.com/watch?v=PutLnQP8Le0Hehh :D
Mutta kyllä sä oot oikeassa, se on minunkin suurin pelkoni, että hallinta pettää ja joudun johkin nojaamaan. Kerran nääs kävi niin, hallinta meni, nojasin, ja eihän siellä ollutkaan mitään mihin tukea. Maahan rysähdin, ja kaikenlisäksi pulkka meni niin lujaa alamäkeä että en meinannut saada jarrua päälle.
Siitä on jäänyt ikuinen kammo.
Sitä sun vaimoskin varmaan punnitsi, että onko mihin nojata vai ei. Taisit suoriutua kunnialla :))Liikun ulkona päivittäin. Olen varustautunut kaikilla turvakonsteilla. Kävelysauvat, nastat kenkien alla, vauhti olosuhteisiin mitoitettu. Rappuilla liikkuessa pidän kiinni seinässä olevista kaiteista.
Eilen teimme Petzen kanssa kävelylenkin puistossa. Petze on ollut flunssassa pari viikkoa ja ulkoilulenkki hänelle oli ensimmäinen pariin viikkoon. Hän sanoi kun palasimme kotiin, että alku oli hankala koska hän oli liian varovainen, mutta kun varmuus lisääntyi hän alkoi nauttimaan ulkoilusta.
Iltapäivällä kävelemme taas ehkä vielä pitemmän lenkin.
Hyvää Laskiaissunnuntaita, ei lasketa persuuksillamme, ei muuten taitaisi enää onnistuakaan tai jos onnistuisi ylös nouseminen olisi hankalaa.Rennon reippaasti jäätiköllä niin onnistuu, pikku juaksulla mieluimmin.
Akusti antoi kertoa et pieni epäluuloisuus piinaa .koti-kiusattu kirjoitti:
Rennon reippaasti jäätiköllä niin onnistuu, pikku juaksulla mieluimmin.
Akusti antoi kertoa et pieni epäluuloisuus piinaa .Ollos huoleton en stalkkaa ketään ; )
korppis kirjoitti:
Ollos huoleton en stalkkaa ketään ; )
Asia selvä eiköhän tää tästä rauhotu.
nytpä täytyy varoen mennä
ettei stalkkari tänne ennä
talkkari tietenkin olla saa
kun se juttu on leppoisaa
silmäkulmissakin kiltti pilke
ei yhtään oo ilkee
pitkä ja harmaa ollut on päivä
ystävät lähti vanhukset yksin jäivät
tämähän on kuin lasten loru
tätä kun hokevat ei tuu poru.
Olin aistivani lievää turhautumista musiikkiketjussa ,varmuuren vuoksi linkitän tänne.
Huomenna sitten ketjun isäntä tai emäntä saa vastata kysymykseen .
https://www.youtube.com/watch?v=4ZSPx6Nzp78Varovaisin askelin on kuljettava, peittävää lunta sataa pettävän jään päälle.
Kaikki eivät aina selviä ehjin nahoin, eivätkä palaa taistelusta.
https://youtu.be/ODh-3vRag4gMoikka sulle
Olin koko päivän tutkaillut tollasia 3000e sähköpyöriä ja niitten järjestelmiä.
Oliskohan palstalla joku sellanen joka olis ajellut maantielle tarkotettua vempainta,tossa teknarissa on kuulemma viimevuonna ollut juttu aiheest.
Pitää etsiä, kattelin äsken palstalle tulleita juttuja ja entinen meno näyttää jatkuvan , miten jaksavatkin noin paljon kirjottaa.
Pitää oikein ihmetellä et mitä mun lasissa mahtaa ollakkaan.
https://www.youtube.com/watch?v=i5gva8GdqQgkoti-kiusattu kirjoitti:
Moikka sulle
Olin koko päivän tutkaillut tollasia 3000e sähköpyöriä ja niitten järjestelmiä.
Oliskohan palstalla joku sellanen joka olis ajellut maantielle tarkotettua vempainta,tossa teknarissa on kuulemma viimevuonna ollut juttu aiheest.
Pitää etsiä, kattelin äsken palstalle tulleita juttuja ja entinen meno näyttää jatkuvan , miten jaksavatkin noin paljon kirjottaa.
Pitää oikein ihmetellä et mitä mun lasissa mahtaa ollakkaan.
https://www.youtube.com/watch?v=i5gva8GdqQgMoi moi vaan, taasha myö tavataan.
Toivottavasti joku asiasta tietävä sattuu paikalle, minulla ei ole mitään tietoa noista pyöristä.
Huvinsa kullakin (sensuroitu osa), edes täällä ei kenenkään maalla uskalla kirjoittaa.
Tykkäsin tästä laulusta, kun sinä sen kerran linkitit.
https://youtu.be/ywAGVx2kvdIAncelina kirjoitti:
Moi moi vaan, taasha myö tavataan.
Toivottavasti joku asiasta tietävä sattuu paikalle, minulla ei ole mitään tietoa noista pyöristä.
Huvinsa kullakin (sensuroitu osa), edes täällä ei kenenkään maalla uskalla kirjoittaa.
Tykkäsin tästä laulusta, kun sinä sen kerran linkitit.
https://youtu.be/ywAGVx2kvdINyt kun ei voi paljoa kirjotella niin olen kuunellu varsinkin tätä yhtyettä.
On sitten melko karun näkösiä ukkoja mut ton veskun ääni sopii hiton hyvin laulamiseen ja sen yhtyeen sovituksiin.
Tää on ajankohtanen ja nätti laulu,
https://www.youtube.com/watch?v=wvt4nDD9pJA
- takutiku
" Me kahteenpekkaan perustimme ikioman kerhon
jäsenmaksuks määräsimme yhden tammenterhon
lalalallati lallati laa"Ai hitto,onks jossain kieletty tämmönen ,en mä ainakaan oo toisiikaan mukaan tulemast estäny, se siivost oleminen tietyst.
Kovin yritätte minuu eristää ,mut mahtaako onnistua nykysillä säännöillä?- oksalta.oksalle
Varmaan pääset mukaan kun nuin kauniisti lauloit.
oksalta.oksalle kirjoitti:
Varmaan pääset mukaan kun nuin kauniisti lauloit.
Ei oo mitään vastaankaan, tällä mennään,
https://www.youtube.com/watch?v=D-LeJS1VoDUTakutiku, sekö sua tällä kertaa harmittaa, mutta eikö ole täyspäisemmän näköistä kahdestaan kirjoitella, kuin itselleen vastailla ja yksin jatkaa. Sitäkin kun näkee.
Ancelina kirjoitti:
Takutiku, sekö sua tällä kertaa harmittaa, mutta eikö ole täyspäisemmän näköistä kahdestaan kirjoitella, kuin itselleen vastailla ja yksin jatkaa. Sitäkin kun näkee.
Aika osuvasti sanottu, toi jatkuva nälviminen pelottaa aremmat pois kun pelätään takuuvarmaa nilkkan käymistä.
Kuten sanottu pitkät merimatkat opetti miten itensä kans viihrytään ,
paljon sanoja paperille siin aika kuluu.koti-kiusattu kirjoitti:
Aika osuvasti sanottu, toi jatkuva nälviminen pelottaa aremmat pois kun pelätään takuuvarmaa nilkkan käymistä.
Kuten sanottu pitkät merimatkat opetti miten itensä kans viihrytään ,
paljon sanoja paperille siin aika kuluu.Täältä voi olla/mennä pois ilman jatkuvaa nälvimistäkin, ei siihen sen kummempaa arkuutta välttämättä tarvita. Ihminen kun voi ihan itse päättää, mihin ja millä tavalla osallistuu. Jos muiden osallistuminen häiritsee, niin voi tehdä omat ratkaisunsa, ei tarvitse aina toisia syytellä siitä ettei itse viihdy.
Minulla aika kuluu itseni kanssa todella hyvin, selvästi paremmin kuin huonossa seurassa.Ancelina kirjoitti:
Täältä voi olla/mennä pois ilman jatkuvaa nälvimistäkin, ei siihen sen kummempaa arkuutta välttämättä tarvita. Ihminen kun voi ihan itse päättää, mihin ja millä tavalla osallistuu. Jos muiden osallistuminen häiritsee, niin voi tehdä omat ratkaisunsa, ei tarvitse aina toisia syytellä siitä ettei itse viihdy.
Minulla aika kuluu itseni kanssa todella hyvin, selvästi paremmin kuin huonossa seurassa.Arkuudesta ei ole kyse, mutta "puusta voi pudota", ihmetyksen vallassa.
markeena kirjoitti:
Arkuudesta ei ole kyse, mutta "puusta voi pudota", ihmetyksen vallassa.
Näillä vuosikymmenillä kannattaa jo puuhun kiipeämistä harkita, itse en enää moisiin puuhiin ryhdy.
Minusta on hyvä, että itse voi päättää, pitääkö palstasta ja haluaako tänne kirjoittaa. Ei toisten palstalaisten tehtävänä ole ketään viihdyttää. Ellei viihdy, pistää sen muiden syyksi.Ancelina kirjoitti:
Näillä vuosikymmenillä kannattaa jo puuhun kiipeämistä harkita, itse en enää moisiin puuhiin ryhdy.
Minusta on hyvä, että itse voi päättää, pitääkö palstasta ja haluaako tänne kirjoittaa. Ei toisten palstalaisten tehtävänä ole ketään viihdyttää. Ellei viihdy, pistää sen muiden syyksi.Mieleni minun tekisi, mutta jätän väliin ne kirjaimet.
(psst. pelakuu)markeena kirjoitti:
Mieleni minun tekisi, mutta jätän väliin ne kirjaimet.
(psst. pelakuu)Niin teen usein minäkin, viime aikoina entistä useammin.
Aavistin vaikka tiennyt en :)
- kesivä
Tulin tähän hyvällä tuulella,
ajattelin vähän jotain huudella.
Vähän on huterat mietteet,
avasin ketjuja huomasin lietteet.
Päätin etten niihin itse lipee,
olisin pian päästäni kipee.
Vaan eipäs anneta ilon mennä,
eihän se kuitenkaan takaisin lennä.
Johanna Kurkela
https://www.youtube.com/watch?v=on_-P24pjvcOletpa rohkea nainen
ei oo luontos mainen
leijonamieltä täällä tarvitaan
kun vihamiehet lajitellaan
En oikein tierä millaseks omat alotukseni haluisin mut en mä ton hunksin kans ala musiikkiketjulla kilpailemaan.
Ehkä jatkan näil lapsellisiksi sanotuilla riimeillä ja kaikenlaisil linkeillä musiikkia ja hassuja juttuja .
Nyt kutsuu nukkumatti,öitä sulle.- kesivä
koti-kiusattu kirjoitti:
Oletpa rohkea nainen
ei oo luontos mainen
leijonamieltä täällä tarvitaan
kun vihamiehet lajitellaan
En oikein tierä millaseks omat alotukseni haluisin mut en mä ton hunksin kans ala musiikkiketjulla kilpailemaan.
Ehkä jatkan näil lapsellisiksi sanotuilla riimeillä ja kaikenlaisil linkeillä musiikkia ja hassuja juttuja .
Nyt kutsuu nukkumatti,öitä sulle.Kuin myös, öitä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195870- 173326
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192966Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382203Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1622138Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711454Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421425Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31228Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061146Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641117