Hei!
Kirjoittaminen on kovin yksinäistä puuhaa ja kritiikkiä tekstistä vaikea saada (maksullisia kritiikkipalveluja lukuun ottamatta). Etsinnässä olisi siis kirjoittaja, jonka kanssa käydä (luottamuksellista) keskustelua teksteistä ja kirjoittamisesta. Toiveena olisi myös aivoriiheily, tekstin tuottaminen livenä. Jos asut Pirkanmaan alueella, niin se olisi parempi.
Laita viestiä sähköpostiini
[email protected]
Kirjoittaja ajatuksenvaihtoon
3
171
Vastaukset
- Tsektsek
Tiedäthän Facebookissa olevan Kirjailijanloput-ryhmän. Sieltä saattaa löytyä monenmoista juttukaveria :)
- 161619534
Terve,
en asu Pirkanmaalla, mutta itse etsin myös ihmistä jonka kanssa vaihdella kirjoituksia, antaa niistä palautetta ja keskustella niistä. Itse kirjoitan jännitystä, kauhua, fantasiaa, scifiä ja yliluonnollista. Olisi jees homma jos toisella olisi kokemusta näistä, jotta homma pysyisi molempien kannalta mielenkiintoisena. Itsekin sitä tietysti tykkäisi lukea genrejä jotka ovat lähellä sydäntä. Minkäänlaisia fiksuja keskustelukanavia en ole tähän tarkoitukseen löytänyt ja päätinkin alkaa itse etsiä saman aallonpituuden tyyppejä, jotka kenties itsekin pohtivat samaa ongelmaa. Kirjoittaja.fi on melko väsähtänyt paikka ja facebookissa sohlaaminen ei meikäläiselle toimi. Muuten ihan hyvä paikka kommunikointiin, mutta itse arvostaisin enemmän ihan vaan kunnon sähköpostimeiningiä.
- Tomi - Elisha_
Laitahan ihmeessä viestiä, kun luovitaan samoissa genreissä. Ei itsellä ole niin väliä, vaikka homma tapahtuisi etänä sähköpostitse.
-Elisha-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va556994Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1196522Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k655562Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005365Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi195317Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1044974Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84779Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774583Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast734180Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137