NAISET HUOMIO!

jounimaak99

Jätän kuvan ittestäni tähä, jos olet kaunis ja neitsyt tyttö niin ota yhteyttä täällä palstalla.
http://i.imgur.com/GSrLXnG.png?1

Neitsyt pitää olla koska mä en ala mitää likasia huoranvittuja nuolemaan enkä koske tissejä mihin on 50 jätkää kajonnut. Isot tissit on plussaa mut ei pakollisia.
Oon bodari mut en odota tytöltä samaa. Käyn salilla ja odotan että naisella olisi edes joku harrastus jolla pitää itsensä kunnossa

31

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wertuerss

      Sulla on hienot tissit!

      • jounimaak99

        Ai mulla? Vitun hintti noin käy tulee lihasmassaa ku bodaa. Bodareil on lihasta ja luulet et se on tissiä? Ime munaa homppeli


      • Wertuerss
        jounimaak99 kirjoitti:

        Ai mulla? Vitun hintti noin käy tulee lihasmassaa ku bodaa. Bodareil on lihasta ja luulet et se on tissiä? Ime munaa homppeli

        Ei sulla mitään lihasmassaa ole :D se on läskiä.


      • jounimaak99

        Nostin 80 kiloa penkistä (2 kertaa 40 kiloa nopeesti) iha hyvin tän ikäselle. Tuuppa sanomaan toi päin naamaa homppeli. Luuleks tietäväs kaiken ihmisen elämästä sen kuvan perusteella? Ime munaa homppeli ja tuu tänne ni hakkaan sut


      • Wertuerss
        jounimaak99 kirjoitti:

        Nostin 80 kiloa penkistä (2 kertaa 40 kiloa nopeesti) iha hyvin tän ikäselle. Tuuppa sanomaan toi päin naamaa homppeli. Luuleks tietäväs kaiken ihmisen elämästä sen kuvan perusteella? Ime munaa homppeli ja tuu tänne ni hakkaan sut

        Olet kyllä aika homo itekki jos näytät tissejäsi täällä :D


      • jounimaak99

        Miten mä näytän tissejäni ku niit ei oo? Hakkaan sun kaltaset kersat ku ne tulee vastaan. Vitun homppeli ime munaa


      • Wertuerss
        jounimaak99 kirjoitti:

        Miten mä näytän tissejäni ku niit ei oo? Hakkaan sun kaltaset kersat ku ne tulee vastaan. Vitun homppeli ime munaa

        Ai sillä sun ES nyrkillä?


      • jounimaak99 kirjoitti:

        Ai mulla? Vitun hintti noin käy tulee lihasmassaa ku bodaa. Bodareil on lihasta ja luulet et se on tissiä? Ime munaa homppeli

        haluuks nuolla mua oon viel 12v


      • jounimaak99 kirjoitti:

        Miten mä näytän tissejäni ku niit ei oo? Hakkaan sun kaltaset kersat ku ne tulee vastaan. Vitun homppeli ime munaa

        minkä ikänen oot mää oon 12v


      • jounimaak99 kirjoitti:

        Nostin 80 kiloa penkistä (2 kertaa 40 kiloa nopeesti) iha hyvin tän ikäselle. Tuuppa sanomaan toi päin naamaa homppeli. Luuleks tietäväs kaiken ihmisen elämästä sen kuvan perusteella? Ime munaa homppeli ja tuu tänne ni hakkaan sut

        Vois tulla ihan vittuillakseen xD


    • PAPPI13

      :DD

    • jounimaak99

      No tuleeko niitä naisia vai pelkkiä trolleja??

      • LOLIHENTAA

        Luuletko että tommonen vitun läski ES jonne saa jotain naisia :DD


      • jounimaak99

        Ai lihas on nykyää läskiä? Ime munaa homo, sanoin et oon bodari ja se on lihasta. Oot ny niin kova jätkä taas


      • LOLIHENTAA
        jounimaak99 kirjoitti:

        Ai lihas on nykyää läskiä? Ime munaa homo, sanoin et oon bodari ja se on lihasta. Oot ny niin kova jätkä taas

        Ei vittu sut saa trollattua niin helposti :D:D


      • jounimaak99

        Ai toi on trollaamista? Mitäs sit sanot ku lyön sua turpaan vitun homppeli? Hakkaan sun kaltaset mäkeen


      • LOLIHENTAA
        jounimaak99 kirjoitti:

        Ai toi on trollaamista? Mitäs sit sanot ku lyön sua turpaan vitun homppeli? Hakkaan sun kaltaset mäkeen

        Et saa ikinä naisia :D Hyihyi


      • LOLIHENTAA kirjoitti:

        Luuletko että tommonen vitun läski ES jonne saa jotain naisia :DD

        noh homo onks kivaa kopioida mun nikki


      • Äidin_valvovansilmänalla
        jounimaak99 kirjoitti:

        Ai toi on trollaamista? Mitäs sit sanot ku lyön sua turpaan vitun homppeli? Hakkaan sun kaltaset mäkeen

        12 vuotiaat on vielä äidin kullan nuppuja. Ei siinä iässä vielä mitään naisia tarvita.
        Varsinkaan mitään seksijuttuja naisten kans harrasteta.
        Hakkaamisjutut on myös ihan hevonhumppaa ja höpö höpö juttuja. Sinä aloittaja olet lapsi vielä. Turha tänne on mitään omia kuvia laitella..


      • 244544
        Äidin_valvovansilmänalla kirjoitti:

        12 vuotiaat on vielä äidin kullan nuppuja. Ei siinä iässä vielä mitään naisia tarvita.
        Varsinkaan mitään seksijuttuja naisten kans harrasteta.
        Hakkaamisjutut on myös ihan hevonhumppaa ja höpö höpö juttuja. Sinä aloittaja olet lapsi vielä. Turha tänne on mitään omia kuvia laitella..

        :DDDDDD TÄYDELLISIN KOMMENTTI!


    • jounimaak99

      En sanonu olevani 12 missää vaiheessa. Vittu tääl on tyhmää porukkaa

    • jounimaak99

      Antaka nyt sitä pilluaa kun haluan nuolla sitä ;))

    • 13poika

      menes takaisin hiekkalaatikolle pehmo hakkaisin sut menne tullen ja vielä palatessa.
      Kuule...


      ...heitä homo voltti!

    • juu.u

      Kuulehan jouni. Mites sinä ketään hakkaat kun eikös penkistä nostettaessa opi vaan nostamaan kädet ilmaan? Minä en nostais varmaa 40kg:kaan mutta turpaan saisit silti. Potkunyrkkeily henkeen ja vereen.

    • varattu.tytsy

      Mitä hitttoa jätkät?:D
      Aloittajalla ilmiselvä pakkomielle haukkua homoks kaikkia....
      vitun hintti,tol tyylil et saa ketää.

      Oot sit ite varmaa ollu ain sinkku ja nyt sit on pakkomielle naisiin.
      Odottaisin sinuna pari vuotta,oot nimittäin viis vuotiaan tasol,ei pahal.

      Käytös tavat,ei muuten tuu mitää ei eds kännnist säätämist xD

      Vaivautua nyt nettiin ettii,hah tääl jos mis on niit pervoja jotka esittää.

      Onnee kuitenki

    • http://m.sodahead.com/fun/best-gangsta-fail/question-3236459/
      oho

    • Miks hankkia sixpack kun sul on jo kokonainen tynnyri XDDDDD

    • Mikä teit vaivaa, jos ette vastaa menkää purkaa tunteitanne muualle :D!

    • XDDD

      Hahhahhahahahahahahahahahaa LOL

    • Make07

      ui vittu ku oot komee pääsenks imee sun munaa :O vittu mikä perse! Mitä sä vedät vai ootko iha natu? Viitikkö heittää treeniohjelmas tähän nopee ?? :)

      • jounimaak99

        Nostan penkkii iha helvetisti viikos. Panen muijii siin välis siis.
        Enimmäkseen käsipainoilla ja penkkipunnerrusta ja sit syön et lihakset kasvaa. Jalkatreeni on hompeille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      61
      4581
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3052
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      139
      2330
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1946
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      73
      1515
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1197
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1115
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1082
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1078
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    Aihe