Olen juuri ajanut saunan jälkeen pallit- ja kullini kiihoittavan paljaaksi. Laitoin jalkaani uudet stay-upit ja paljas kaluni seisoo ihanasti!! Imisitkö mun kovaa kaluani? Voisin samalla hyväillä sun kostuvaa kulliasi.
Imisitkö mua?
9
1322
Vastaukset
- dsewa
Kyllä ja syvälle suuhun nami nami
- stayuptoo
Miksipä ei, voisin pukea samoin ja oma sileäksi ajeltu kullini ja kassini tahtoisivat samaa sulta...
- hamothoisee
yök
- Bimies2
Sehän tuntuisi mahtavan kiihoittavalta ajatukselta nähdä patukkasi Stayuppien välissä kuumana ja nuoltavana..
- syväkurkkuinen
olisit kiihottava näky edessäni. jos kullisi on alle 17cm ja4,5 cm paksu pystyn ottamaan sen juurta myöten, kun olet lauennut suuhuni ja kiihoittanut minut siinä samalla tahtoisin yhtyä sinuun
- otan
Imisin, haluaisin että laukeaisit kasvoilleni!
- Imukoneesta
Imisin ja kunnollolla. Kävin juuri harjoitteemassa tätini miehen luona, joka tilaisuutta varten oli pukeutunut korsettiin ja muuhun mukavaan...
- bitoy34
Imisin mielelläni ja sitten naisin sua peppuun!
- Hyyyi
Hyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716