Palautekaveri haussa

191817161514131211

Terves,

etsin samoista asioista kiinnostunutta kirjoittajaa keskusteluun kauhu-, jännitys-, weird- fantasia- ja scifi-kirjallisuudesta. Ja eri toten palautteenantoon, jossa arvostelemme toistemme tekstejä. Kuin kirjoittamiskursseilla, mutta kaksistaan. Kaikesta voi tietty vaihtaa ajatuksia, mutta olisi hienoa jos löytyisi samoista genreistä nauttiva ihminen, jonka kanssa kehittyä kirjoittajana. Arvostaisin myös tiettyä vakavuutta ja kehittymisen halua. En haluaisi kuulostaa jyrkältä, mutta en etsi huvikseen kirjoittelevia jotka vaan kokeilevat miltä harrastus tuntuu. Olisi hienoa jos kokisit edes jollain tavalla kirjoittamisen olevan se sinun juttu. Tai ainakin yksi niistä jutuista. Ei siis turhan vakavaa touhua, mutta itsensä on otettava vakavasti. Käytännön asioista voidaan sopia ihan miten vaan.

Jos kirjoitat jotain muuta, niin ota silti ihmeessä yhteyttä (eli jätä viesti alas). Voimme helposti löytää yhteistä maata ja saada homman toimimaan. Vastaanottaisin mielelläni tilaisuuden kirjoittaa jotain muutakin kuin yllämainittuja genrejä. Keskustellaan ja katsotaan.

Jos tällainen kiinnostaa, vastaa kuvaamalla itseäsi yleisesti ja kerro mitä tykkäät kirjoittaa.

Voin aloittaa. Olen 29-vuotias turkulainen, joka kirjoittaa yllälueteltuja genrejä. En ole mitenkään sitoutunut noihin genreihin, niistä on vain kutkuttavinta kirjoittaa. Ajoittain kirjoitan kaikenlaista muutakin, mutta vakavimmat tekstini ovat fiktiosta. Kirjoja olen aina lukenut, mutta kirjoittamista olen harrastanut vakavasti vasta verrattain vähän aikaa. Aina olen kirjoittamisesta pitänyt, mutta kirjoitus harrastuksena ei vain jostain syystä ole aikoinaan kutsunut. Musiikki on. Motivaatio on kuitenkin kova ja olen huomannut kovasti kehitystä taidossani. Pyrkimys ei ole jääräpäisesti ajaa teknistä taitotasoa tappiinsa, vaan saada perusjutut haltuun ja keskittyä luomaan hyvää tarinaa. Keskittyä taitoon integroida sanoja ja ajatuksia toisiinsa. Löytää maailmoja ja tapahtumia, jotka palaisivat lukijan mielen verkkokalvoille. Hyvällä maulla, asiallisesti ja omaa kirjoittajapersoonaa etsien.

Jos olet turkulainen, niin voimme hyvin nähdä kasvotustenkin. Mutta tietenkin vain siinä tapauksessa jos "olemme toisillemme" :)

- Tomi

0

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
        Ikävä
        77
        4672
      2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
        Ikävä
        180
        1987
      3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
        Ikävä
        132
        1702
      4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
        Ikävä
        148
        1275
      5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
        Ikävä
        16
        1181
      6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
        Ikävä
        35
        1066
      7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
        Ikävä
        78
        963
      8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
        Ikävä
        52
        936
      9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
        Ikävä
        78
        892
      10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
        Ikävä
        4
        868
      Aihe