Palautekaveri haussa

191817161514131211

Terves,

etsin samoista asioista kiinnostunutta kirjoittajaa keskusteluun kauhu-, jännitys-, weird- fantasia- ja scifi-kirjallisuudesta. Ja eri toten palautteenantoon, jossa arvostelemme toistemme tekstejä. Kuin kirjoittamiskursseilla, mutta kaksistaan. Kaikesta voi tietty vaihtaa ajatuksia, mutta olisi hienoa jos löytyisi samoista genreistä nauttiva ihminen, jonka kanssa kehittyä kirjoittajana. Arvostaisin myös tiettyä vakavuutta ja kehittymisen halua. En haluaisi kuulostaa jyrkältä, mutta en etsi huvikseen kirjoittelevia jotka vaan kokeilevat miltä harrastus tuntuu. Olisi hienoa jos kokisit edes jollain tavalla kirjoittamisen olevan se sinun juttu. Tai ainakin yksi niistä jutuista. Ei siis turhan vakavaa touhua, mutta itsensä on otettava vakavasti. Käytännön asioista voidaan sopia ihan miten vaan.

Jos kirjoitat jotain muuta, niin ota silti ihmeessä yhteyttä (eli jätä viesti alas). Voimme helposti löytää yhteistä maata ja saada homman toimimaan. Vastaanottaisin mielelläni tilaisuuden kirjoittaa jotain muutakin kuin yllämainittuja genrejä. Keskustellaan ja katsotaan.

Jos tällainen kiinnostaa, vastaa kuvaamalla itseäsi yleisesti ja kerro mitä tykkäät kirjoittaa.

Voin aloittaa. Olen 29-vuotias turkulainen, joka kirjoittaa yllälueteltuja genrejä. En ole mitenkään sitoutunut noihin genreihin, niistä on vain kutkuttavinta kirjoittaa. Ajoittain kirjoitan kaikenlaista muutakin, mutta vakavimmat tekstini ovat fiktiosta. Kirjoja olen aina lukenut, mutta kirjoittamista olen harrastanut vakavasti vasta verrattain vähän aikaa. Aina olen kirjoittamisesta pitänyt, mutta kirjoitus harrastuksena ei vain jostain syystä ole aikoinaan kutsunut. Musiikki on. Motivaatio on kuitenkin kova ja olen huomannut kovasti kehitystä taidossani. Pyrkimys ei ole jääräpäisesti ajaa teknistä taitotasoa tappiinsa, vaan saada perusjutut haltuun ja keskittyä luomaan hyvää tarinaa. Keskittyä taitoon integroida sanoja ja ajatuksia toisiinsa. Löytää maailmoja ja tapahtumia, jotka palaisivat lukijan mielen verkkokalvoille. Hyvällä maulla, asiallisesti ja omaa kirjoittajapersoonaa etsien.

Jos olet turkulainen, niin voimme hyvin nähdä kasvotustenkin. Mutta tietenkin vain siinä tapauksessa jos "olemme toisillemme" :)

- Tomi

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

        Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
        Maailman menoa
        203
        4872
      2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

        On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
        Maailman menoa
        281
        2997
      3. 134
        1777
      4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

        Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
        Sinkut
        225
        1592
      5. Luovutetaanko nainen?

        En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
        Ikävä
        67
        1431
      6. J-miehelle toivon

        Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
        Ikävä
        84
        1206
      7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

        Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
        Ikävä
        64
        1154
      8. By the way, olet

        mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
        Ikävä
        75
        1139
      9. Haluatko S

        vielä yrittää?
        Ikävä
        59
        1107
      10. Onko kaivattunne suosittu?

        Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
        Ikävä
        77
        1092
      Aihe