Minua vaivaa painajaiset olen 38v nyt vasta alkanut vaivata lapsuuden kokemukset. Olen hyvästä perheestä vanhemmat eivät lyöneet yms. Mutta veli oli 7 v vanhempi ja löi nyt katkaisin yhteyden veljeen keräsin rohkeuteni ja sanoin etten halua jatkuvasti hänen kasvoja muistuttamaan mitä on tehnyt minulla. Ihmettelin jälkikäteen kuinka terveysasemalla ei tehty lastensuojeluilmoitusta minulla veljeni takia murtunu ranteet ja nilkat yli 34 kertaa. Nuo löysin nyt epikriisesitä mitä tilasin minua hoitaneelta sairaalalta. Ihmettelen vaan kun nykyään ollaan soittamassa lasuun pienestäkin jos vaikka lapsella huonot vaatteet. Mutta että käsi roikkui väärinpäin liikuntatunnilla opettaja passitti sairaalaan. Kukaan ei kysyny mitä oli tapahtunut?
Onko muut kokeneet jatkuvaa väkivaltaa veljeltä?
painajaisia
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329