Kata ja Karon tyhjinä ?

HiemanIhmettelen

Iltasanomien mukaan Kata ja Karon ovat tyhjinä turisteista.

Pitääkö tämä paikkansa, koska esimerkiksi mitään erityisen halpoja äkkilähtöjä ei ole tullut tarjoukseen ?

17

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katalla

Olen Katalla ja täällä on sama meno, kuin ennenkin! Ehkä venäjänkieltä kuuluu vähemmän, ihan kiva! Porukkaa on myös Karonilla entiseen tapaan. Ei ehkä kannata ottaa iltapäivälehtien kirjoituksia ihan tosissaan!!

• Since1978

Se venäjän kieli mitä Thaimaassa näinä päivinä kuulee ei yleensä tule Venäläisen suusta. Monissa maissa puhutaan äidinkielenä venäjää Ukraina, Valko- Venäjä, Kazakztan, muutama mainittuna. Monilla näistä ihmisistä on syvä venäjä viha sisällään. Rohkeasti vain juttelemaan he pitävät ja arvostavat meitä Suomalaisia. Junttimaisesti käyttäytyviä on heidänkin joukossaan, niinkuin kaikissa kansalaisuuksien.

• omituisiauutisia

Katan surffipubissa ei ollut eilen illalla yhtään vapaata tuolia. Kyllä on porukkaa liikenteessä kuten aina ennenkin. Jos ei jopa enemmän kuin aiemmin.

• elilöytyyhalpoja

Nytkin olisi 2 vk hotellilla 495,-

• hyväänrakoonsait

Vaan eipä löydy enää. Hiihtolomien hyppäys nosti äkkilähdöt toiselle tonnille.

• vielä2kk

Loukkari alkaa vasta huhtikuun puolivälistä. Lomakohteista vain Pattayalla on sama käyttöaste vuoden ympäri.

• mitähänvittuaSanni

Nytkin olisi 240 euroa viikon reissu ja nythän alkaa etelän hiihtolomaviikko, ei tuossa suuria katteita jää. Haikkarina viikko hotellissa maksaa äkkiä saman.

• silleeniinkuvittukato

Loukkari?

• silleeninkuvittukato
        mitähänvittuaSanni kirjoitti:

Nytkin olisi 240 euroa viikon reissu ja nythän alkaa etelän hiihtolomaviikko, ei tuossa suuria katteita jää. Haikkarina viikko hotellissa maksaa äkkiä saman.

Haikkari?

• Iiihanaaa

Nyt on jo turistia harvemmassa.

• vitunnöllit

No eihän sinne lapsiperheet enää matkusta. Ja yksinäiset naiset taas matkustaa ihan muualle.

• sanonta

Ei pidot parane, ellei väki vähene.
      Pitänee Thaimaan matkailussakin paikkansa.

• chankiakoneeseen

Kivaa täällä silti on nytkin

• javieläpitkään

"Seurakunta" on yhä paikalla.

• pimpsauttelenko

On tyttömarkkinat ja miesturistit joo. Oon saanu joka aamu uutta nuorta piirakkaa eri mausteilla. Suikkareita, persnaintia, laukeamista naamalle...

• omillavalinnoillasi

• poiuytr22
        pimpsauttelenko kirjoitti:

On tyttömarkkinat ja miesturistit joo. Oon saanu joka aamu uutta nuorta piirakkaa eri mausteilla. Suikkareita, persnaintia, laukeamista naamalle...

Sairasta sakkia kun tällaista paskaa kirjoitatte.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe