Korvike-elämää

kunhan.äimistelen

Tämmöistä olen fundeerannut: lesbopareista toinen on aina se "mies" joka kävelee, pukeutuu ja ajaa tukkansa kuin mies. Eihän tämmöinen ole lesboutta vaan heterouden korviketta?

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan.äimistelen

      Eikö kukkaa ossaa sannoo mittää?

    • Luolamadonna

      Mulla on ihan räväkkä läppä. Mutta noi pukeutumisjutut ei kiinnosta paskan vertaa.

      Mä pidän hyvistä vaatteista, joissa mua ei yritetä kuristaa ja saattaa kuolioon.

      (Hihitystä)

    • hdkfifkfkfk

      Eikä ole aina. Eiköhän jokainen saa olla lesbosuhteessa sellainen kun haluaa.

    • Mitäsnytsittentehdään

      Jos sinulla ei ole mitään positiivista kirjoitettavaa, niin älä kirjoita mitään. :) Hyvää talven jatkoa!

    • Hohhoijakkaa

      Samalla logiikalla voisit aloittaja itse ryhtyä seurustelemaan miehen kanssa, joka käyttää kukkamekkoa. Eikö se ole sama asia, kuin nainen?

    • Kuin_sieniä_sateellaTaas

      Täytyy aina ihmetellä kuinka voi ihmiset olla noin hölmöjä. Mutta pakko kai ajatella, ettei jotkut yksinkertaisesti tiedä joistain asioista mitään. Ei silti se pelkkä tieto, vaan se ymmärtäminenkin kaiken lisäksi.
      Toisin sanoen aloittaja on taas niitä, jotka näkevät vain tietyt asiat ja tekevät haluamansa päätelmät. Mitään korviketta ei ole edelleenkään ole olemassa, eikä sellaista kukaan hae. Miksi ihmeessä edes niin?
      Oletko muuten ikinä edes kysynyt, onko se toinen sattumoisin ftm? Joo, ei kannatakaan, mutta ajattele sitäkin mahdollisuutta. Kuljet aika lailla laput silmillä kun et näe niitä monia, monia naispareja ja naisia yksinään, joiden suhteen todennäköisesti ajattelet mielessäsi, että ovat varmaan hetskuja, jos ohi kulkisivat.

    • Kehdisbsj

      Onpa hölmö aloitus, johon voisi vastata kahdella tavalla.

      Jos sinulla on naispuolinen kaveri, joka tykkää pitää lyhyitä hiuksia, koetko että hän on mies? Määritelläänkö naiseus sinusta hiusten tai vaatteiden kautta? Ja miksi haluat arvottaa kahden ihmisen välisen suhteen "korvikkeeksi"?

      Toisekseen minä seurustelen naisellisen naisen kanssa ja olen itsekin sellainen. Kukaan ei ikinä, milloinkaan arvaa meidän olevan lesboja ellemme sitä kerro tai muuten näytä. Laittaudumme molemmat ja näytämme näteiltä, ja silti olemme ihan yhtä lesboja kun muutkin lesbot.

      Miksi kaikkien pitäisi näyttää samalta? Tiesitkö, että se mitä me käsitämme nyt naisellisuudeksi, ei ole aina ollut sitä? Lähihistoriassakin ovat miehet käyttäneet sukkahousuja, hameita ja koristautuneet. Monissa kulttuureissa vaaleanpunainen on "miestenväri". Ei siinä ole mitään pahaa, ettei joku halua kohdallaan ilmentää meidän kulttuurimme vaatimuksia ja odotuksia.

      Usein myös fiksut ihmiset katsovat enemmn sitä sisältöä kuin ulkokuorta. Minä ainakin haluan seurustella naisen kanssa, eikä se johdu hänen ulkomuodostaan tai kehostaan, vaikka minä siitäkin pidän. Minä vain pidän siitä, mitä naiset ovat sisältä. He viehättävät minua enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe