Mooi. Olen 12 vuotias tyttö. Harrastan kesäisin yleisurheilua ja talvisin olen harrastanut kilpahiihtoa. En enää pärjää hiihdossa joten innostus on lakannut. Tarvitsisin uuden urheilullisen lajin. Onko ehdotuksia?? Asiallisia vastauksia
Harrastuksia??
8
81
Vastaukset
- Horselover
Ratsastus on maailman paras laji!
- 12tyttö
Ei oikeen oo ikinä hevoset kiinnostanu:/
Asiallinen vastaus
- nolikset11
käyks gangbang harrastuksena???
Huorii vua suat tehä kaikki työt kehollas ;)
- Scotcher
Voit alottaa joukkue voimistelu tai cheerleadingin. Jos tykkäät fudiksest, kannattaa alottaa football freestyle, voi harrastaa, joka tasaisessa paikassa ja kehittyy nopeasti.
- Jalkapallopoika
Niiku tossa aikaisemmin sanottiin niin freestyle on hyvä harrastus. Ja se on kivaa, kun osaa. Ja muutenkin jalkapallo olisi hyvä harrastus.
- Feeniksin_kyynel
Sulkapallo on siitä hyvä, että sitä voi harrastaa hyvin niin jossain seurassa kuin ihan itsekseenkin kaveriporukassa halvalla. Lisäksi sulkapallo on tosi motivoiva tapa hankkia hyvä kunto ja pelaaminen on hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933