Oon aloittamassa hiphopin.. Ja tarvitsen apuja.. Tanssiiko naiset yleensä tääl Suomessa edes HipHoppia???
Ja tota onko vaikeeta oppia tanssiin sitä.. ??
Kiitos jos voisit kertoa siitä jotakin, niin olisin hyvin kiitollinen.. =)
HipHop (tanssi)
4
440
Vastaukset
- Strawberry
Mä oon tanssinu kolmevuotiaasta asti. En hip hoppia mut diskotanssia, jazzia ja balettiakin on tultu kokeiltua. Kerran olin yhellä tanssikurssilla ja siellä opetettiin hiphoppia se oli tosi hauskaa ja oppi helposti. Kannattaa alottaa tanssin harrastaminen. Se on tosi hauskaa.
- saippuakupla
Itse olen nuori nainen ja joskus nuorempana breikkasin, sen oppi helposti ja mukavaa oli. Tosin olin ryhmäni ainut tyttö, mutta menoa se ei haitannut. Lopulta tuli "tissit tielle" kuten opettajamme sanoi ja useiden liikkeiden tekeminen kävi vaikeaksi, jopa mahdottomaksi. Siksipä siis lopetin. Mutta hauskaa se ainakin oli, joten jos tanssiminen kiinnostaa, mene mukaan, väliäkö sillä tekeekö muut tytöt niin :)
- bboy
meitsi on harrastanu (oon tosin poika) breikkii toista vuotta ja voin kertoo et laji ei oo ehkä niinkään helppo oppia, kehitys vaatii työtä..tosin se kannattaa ja on kivaa! tääl suomes on suht vähän naisii jotka harrastaa hiphoptanssii, eli alota ihmees ja näytä muille mallia..breakdance on melko kipee laji aluks jos opettelee ite ilman opettajaa mut ei se oo mahdotonta oppia..
alota ihmeessä äläkä lopeta.. - Anonyymi00004
🦨💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069