Jaksanko ajaa yksin Lappiin?

Paljonmatkaaajettavaksi

Olen siis miettinyt eri vaihtoehtoja Lappiin matkaamiselle. Perillä on mökki viikoksi sukulaisten kanssa.
Nyt mietinkin että jaksanko ajaa sen 12h yksin ilman välissä yöpymistä? Kokemuksia?
Olen aiemmin ajanut putkeen n. seitsemisen tuntia, mutta silloin oli matkakaveri.

8

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaksaaAjaa

Minä ainakin jaksaisin, jos lähtisin ajamaan aikaisin aamulla, nukutun yön jälkeen.
      Mutta en jaksaisi katsella viikkoa niitä sukulaisia...

• Aamu6Ilta9

Huomena menen 1004 km yhteen putkeen, taukoja 4 - 5 venytellen, Eiköhän tuo 15 tuntiin mene.

• Pöppöpöööö

Hyvin nukuttu yö alle, ja lähtee liikkeelle heti ku aamu sarastaa niin saa ajaa mahd paljon valoisan aikaan.

• parasauto

Ostappa retkeily/matkailuauto niin voit nukkua milloin haluat reissusi varrella.

• Juu.ei

Tosi järkevä valinta satunnaiseen käyttöön hankkia homeinen tientukko.

• yöpyminenhyvä

On todella vaikea tietää toisten jaksamisesta. Jos mahdollista, niin yöpyisin jossain melko pohjoisessa, esim. Oulun korkeudella.

• matkailu_awartaa

Jaksaa, mutta jos väsy iskee, ota torkut.
      Itse ajelin tämän matkan putkeen: https://www.google.com/maps/dir/59.3163661,18.0953024/49.0964349,3.4390375/@54.3206027,2.1972614,5z
      Toki väsytti, "...mutta moottoritie on kuuma!" :-)

Lähdin Tukholmasta noin 11.00 aamupäivästä ja seuraavan kerran nukuin Pariisin lähellä hotellissa. noin 27h ratissa. välillä piti ottaa rattia vasten vartin torkut.

• Kyllä jaksat jos pidät taukoja.
      Minne siis ollaan menossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3533
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2154
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1819
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1579
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      14
      1488
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1225
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      86
      1174
    Aihe