asemointi. Uusi yritys, kun tuo yksi tuli heti asiattomalla tavalla vastaamaan!
En osaa html:ää, ja olen kuvitellut että Bloggeria voi käyttää vaikkei osaisikaan.
Mutta minulla on ongelma. Sillä blogitekstieni lomaan lataan myös ottamiani valokuvia. Ja kun en sitä html:ää osaa, laitan vain enterillä rivejä lisää, jos kuvat eivät oikein tekstiin muuten asetu hyvin.
Kirjoittaessa käytän Firefoxia. Mutta kun menen valmiita tekstejä katsomaan vaikkapa Chromella tai Edgellä, tekstit ja kuvat eivät olekaan oikeilla kohdillaan. Tekstit saattavat rivittyä joskus kuvien laidoille.
Millähän konstilla tämän saisi estettyä.
Mikä avuksi? Paitsi se, että ei laita ollenkaan tekstiä, vaan vain kuvia, tai kuvat koko tekstin jälkeen.
Googlasin nettiä.
Olisiko tämä ratkaisu koodin vaihdos ratkaisu. Itse asiassa kokeilinkin tekemällä Edgessä vaihdoksen, kun se vaihto ei Firefoxissa tehden mitään vaikuttanut Edgessä ja Chromessa ulkoasuun
Eli koodi alun alkaen kuvan ankkurin suhteen on:
imageanchor= "1" style = "clear": left: float: left; left marginbottom: 1em; margin-right: 1em.
No, googlaamalla löytämäni mukaisesti vaidhoin tuon float-sanan jälkeen olevan leftin sanaan full. Ja ainakin siinä heti Edgessä ja Chromessa kaikki meni kohdalleen.
Tässäkö se korjaus pitikin tehdä, vai tapahtuiko nyt jotain katastrofaalista, joka kenties ilmenee hetken päästä.
Bloggerissa kuvien ja tekstien
koodin_vaihto
2
83
Vastaukset
- katastrofaalista
Juuri äsken näky horisontissa jättimäinen sienipilvi, ilmeisesti onnistuit laukaisemaan ydinohjuksen.
Hei,
Vastasin kysymykseesi tuolla HTML ja XHTML -puolella:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14114013/blogissa-kuvien-asemointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495748Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314082Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03510Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492711No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322408- 282287
- 142160
- 432015
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h251997