Onko kenelläkään kokemuksia lopputilistä äitiysloman/vanhempainvapaan aikana? Tuleeko karenssi? Olen miettinyt että ottaisin loparit heti kun vauva syntyy enkä meinaa palata paskatyöhöni!
Vastaukset 3
- mietitarkkaan
Minä en kyllä irtisanoisi itseäni ennen kuin äitiysloma tai vanhempainvapaa on ihan lopuillaan ja uusi työpaikka katsottuna. Minä sain lapset (kolme) peräkkäin ja vasta kolmannen lapsen äitiysloma-ajan ollessa lopuillaan hain muualle töihin ja kun uusi paikka oli varmistunut, irtisanoin itseni.
- Kaimaare
Olipas mukavasti tehty noin niinkuin työnantajaa ajatellen. Palkalliset lomat siis juoksevat monta vuotta, suuret kulut ihmisestä joka ei ollut töissä sinä aikana ollenkaan saati tullut takaisinkaan.. Toivottavasti oli edes joku iso firma kyseessä eikä pieni yritys, jolle joka euro on tärkeä. Ja vielä yleisesti ihmetellään miksi nuorten naisten on vaikea saada vakituista työpaikkaa! Tämän takia.
- janet123
oli kyllä aika karmeesti tehty sulta.. ://
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802127Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3671290Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321210- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa153929- 103876
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692