Minä kuulkaa oon sellainen porilainen kaatopaikan tonkijapoika, että osaan kaiken ja oon kova FB poikakin!
Kirjailijoita ... haaaa?
9
147
Vastaukset
- lietevirkailija
Oletko sinä tosiaan kaatopaikkatonkija? Eikös se pitänyt olla kalskahtavampi virka?
- Tuuttavatutt
En ole hän. Olen tuttava.
- tapansa_kullakin
Heikko esitys......
- 131313
Mukavaa, että porilaisilla menee lujaa ;)
- mäskel
Mikä v**tu teitä porilaisia vaivaa?
- Mainostaapaksaa
Kaatopaikan tonkija ja hänelle vastannut lue tämä-nimimerkki ovat sama henkilö, kuten kaikki osaavat päätellä.
Aloittajalla on ilmeisesti kova tarve tulla huomatuksi. - Ongelmaong
Aloittajalla on ongelma, josta valitettavasti joutuvat kärsimään myös ulkopuoliset. Toivottavasti hän hankkii siihen apua. Ja tämä ei ole sarkasmia. Kiusaamisen kohteelle toivon kärsivällisyyttä ja jaksamista.
- Mainostaapaksaa
Aloittajan ongelma on huomionhakuisuus. Ehkä "kaatopaikantonkija" on joku sisäpiiriläppä josta hänet tunnistaa. Aloittaja yrittää jostakin syystä uskotella muille että hänellä on "nettikiusaaja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741