Sinä joka tuomitset homot ja muut erikoisuudet

jaanamtt

perustele, miksi et hyväksy.
Eihän ihminen voi sille mitään että on se mikä on, et sinäkään itsellesi mitään voi.

19

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alink

      minä en ikinä tuomitse enkä moiti muiden ihmisten elämistapaa.

    • ystävänneuvo

      No niin Tiina, otahan rauhallisesti.

      • tiinaisexi

        ohitin ensin koko avauksen
        mutta sit katoin huvikseni
        vastausia
        kuka provosoi ja ketä :)


      • tiinaisexi kirjoitti:

        ohitin ensin koko avauksen
        mutta sit katoin huvikseni
        vastausia
        kuka provosoi ja ketä :)

        tarkoitin siis aloituksen :)


    • Eipä taida homot juuri välittää vaikka tuomitsisin. Ei ole mitään heitä vastaan, muut erikoisuudet, niitä voi olla pilvin pimein, olen varma että kaikkia en hyväksy.

      • asko775s

        muut erikoisuudet?
        Ja ei ole kysmys tietenkään mistää sellaisista mitkä tekee pahaa toiselle ihmiselle vaan muista.


    • Ihmisiä ne on homotki.

      • minä-en-tuomitse

        talven_tyttö

        Onko Paavo Väyrynenkin?

        Miksi tulet tänne ikästesi vanhempien palstalle sanomaan itsestään selvästä asiasta, vai kirvoittiko ajatuksesi Väyryne ja pakolaispolitiikka? Siitähän täällä ollaan erimielisiä, kuten myös mustien ja sinisten nikkien henkilöliisyydestä, mutta itse rohkeasti tulit tänne "sinisenä", joten kiitos siitä.


      • minä-en-tuomitse kirjoitti:

        talven_tyttö

        Onko Paavo Väyrynenkin?

        Miksi tulet tänne ikästesi vanhempien palstalle sanomaan itsestään selvästä asiasta, vai kirvoittiko ajatuksesi Väyryne ja pakolaispolitiikka? Siitähän täällä ollaan erimielisiä, kuten myös mustien ja sinisten nikkien henkilöliisyydestä, mutta itse rohkeasti tulit tänne "sinisenä", joten kiitos siitä.

        Anteeksi oliko tänne ikärajakin, en huomannut.


      • talven_tyttö kirjoitti:

        Anteeksi oliko tänne ikärajakin, en huomannut.

        ei kannata välittää
        tässä iässä ne on jo pikkusen höperöitä :)


      • sipoonmies
        minä-en-tuomitse kirjoitti:

        talven_tyttö

        Onko Paavo Väyrynenkin?

        Miksi tulet tänne ikästesi vanhempien palstalle sanomaan itsestään selvästä asiasta, vai kirvoittiko ajatuksesi Väyryne ja pakolaispolitiikka? Siitähän täällä ollaan erimielisiä, kuten myös mustien ja sinisten nikkien henkilöliisyydestä, mutta itse rohkeasti tulit tänne "sinisenä", joten kiitos siitä.

        luin näitä joitain, mutta mitä tarkoitta sinisenä ja oliko mustana, en tiedä noista merkinnöistä kyllä mitään.


      • sysesti-mustana

        Kahvi mustana, mutta nikki kirjoittaa naama kiukusta sinisenä :D Maalla istun palli punaisena. Joo-o. On sellainen istuin-palli.


      • bessie-
        talven_tyttö kirjoitti:

        Anteeksi oliko tänne ikärajakin, en huomannut.

        Etkö todellakaan huomannut? Ohjasitko nuolta silmät kiinni ja sattumalta sitten päädyit paikkaan keskustelu24 >Ryhmät>Ikäryhmät>60 plus?


      • arkkitehtie
        bessie- kirjoitti:

        Etkö todellakaan huomannut? Ohjasitko nuolta silmät kiinni ja sattumalta sitten päädyit paikkaan keskustelu24 >Ryhmät>Ikäryhmät>60 plus?

        olen aina ajatellut ettei täällä niuhoteta iästä, joskus nuorempikin voi kysyä neuvoa, esim.


      • ihailijasikin
        tiinaiseksi kirjoitti:

        ei kannata välittää
        tässä iässä ne on jo pikkusen höperöitä :)

        Kyyneleeni tulvahtivat.

        Unohtamastasi tikku-nekusta lipaisin viimeisen makusi


      • nuormieli

        "talven-tyttö" on aivan oikeassa, ja sitäpaitsi mikä oikeus meillä ns.heteroilla on tuomita ketään, tunnen muutaman seksuaalivähemmistöön kuuluvan henkilön ja koen et he ovat ystävinä kultajyviä.


    • voi-vain-päättää-olla-

      normaali hetero, älä enään tuijota munia,
      ala katteleen naisen pehmeitä tissukoita ja uuuuh koita sitä ihanaa tupsua siellä alempana,
      huomaat äkkiä olevasi seitsemännessä taivaassa,
      varaudu kumminki, sietä putoaa kyllä yhtä-noppeesti takasi maanpäälle,
      mutta se on ihana alku normaaliin elämään,

      --
      alotukseen,
      -
      kyllä ihminen voi olla normaali,
      kun vain päättää olla normaali,
      jätää houraamiset huishiivattiin,
      ja alkaa elämään normaalia hetero elämää,
      siitä se alkaa,
      tutustuu vastaiseen sukupuoleen ja pikkuhiljaa rakastuu,
      antaa suukon ja toisenki,
      kyllä siinä tappi syöksyy äkkiä korkeuksiin kovalla sykkeellä,
      tarvii vai kokeilla ja antaa itseleen luvan rakstua vastaiseen sukupuoleen,
      näin yksinkertaista se on,
      siis alat vain normaaliksi heteroihmiseksi,

      • piikkisikaitse

        Jos tunnet, että olet sanonut kaikki, mitä halusit sanoa, niin viisaintahan on poistua palstalta. Mitäpä järkeä on jäädä toistamaan itseään.

        Sallinet kuitenkin minun epäilykseni, että noin kävisi?!

        Joskus olet tehnyt katoamistemppuja, mutta palannut aina takaisin.

        Siltä varalta, että erehdyn, laitan tähän Tuure Kilpeläisen musiikkia, joka sopii aiheeseen


    • vanhallakaavalla

      enpä täällä huomaa mitään tuomitsemisia, taitaa olla koko alutus tehty riidan siemeneksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe