Jos näette seksikkään naisen niin onko ajatuksenne seksissä? Ikä? Suhteessa vai sinkku?
Tämä on nyt vanha juttu mutta on alkanut ahdistaan, vanhin tyttäreni on nyt 22 vuotias, hänellä oli vaikea murrosikä, meillä oli paljon riitoja,yhtenä päivänä hän alkoi minulle valittaan siivoamisesta,en kuulemma ollut …
Tämä on nyt vanha juttu mutta on alkanut ahdistaan, vanhin tyttäreni on nyt 22 vuotias, hänellä oli vaikea murrosikä, meillä oli paljon riitoja,yhtenä päivänä hän alkoi minulle valittaan siivoamisesta,en kuulemma ollut …
Jos olet rannalla ja katselet bikini naisia mitä ajattelet? Stondaako?
Jos olet rannalla ja katselet bikini naisia, mitä ajattelet? Stondaako?
Hei, minulla oli lapsuus aluksi turvaton rakkaudeton, jouduin 12 vuotiaana muuttamaan mummolaan äidin juomisen takia, siellä oli turvaa mutta en saanut rakkautta enkä huomiota. Minulla on kauhea menettämisen pelko nykyä…
Mistä olet tänään kiitollinen?
Mistä olet tänään kiitollinen?
Onko vesimiehet uskollisia?
Onko ujot miehet uskollisia? Tunnetko yhtään varattua ujoa miestä tai oletko suhteessa ujoon mieheen?
Onko ujot miehet uskollisia?
Onko aikuiselle kalsium välttämätöntä?
Olen rukoillut jo kauan että mieheni tulisi uskoon, toteutuuko han tämä.
Olen rukoillut jo kauan että mieheni tulisi uskoon, toteutuuko han tämä
Minua pelottaa että poikani sairastuu melanoomaan. Poikani on 18 vuotias, hänellä paloi pienenä auringossa iho monta kertaa. Olin silloin nuori ja ei ollut ketään opastamassa eikä neuvomassa minua että pitäs suojata iho…
Käydään perheen kanssa kaupassa, ostetaan jäätelöä, laskiaspulla-ainekset, tehdään laskiaspulla-ainekset jo tänään.
Mistä tietää että toinen on onnellinen? Mikä tekee sinut onnelliseksi?
Mistä tietää että mies on onnellinen? Mikä tekee sinut onnelliseksi?
Hiplaako teidän miehet muniansa?
Hipllaatko koskaan kaluasi ilman seksuaalista ajatusta esim housujen läpi?