Mikä operaatio Poliiseilla Eskonkatu

tiedonjanoinenjuoppo

....18 kohdalla ,jossa seisoi talon pihassa kaksi poliisin maijaa ja kolme virkamiestä ?
ajoin ohi kello 11-12 välillä !

Olen erittäin utelias kansalainen ja siksi tiedänkin niin paljon ,,mutta tätä operaation tarpeellisuutta en vielä ole voinut osaltani ratkaista... jos olet paremmin tietoinen operaatiosta niin valaise minua ja muita kaltaisiani uteliaita naapureita ja kylän miehiä / naisia.. Ainakin r:va TOLJANTERSKA haluaa ensipyhän marttakerhoon poliisiteemaa ja siksi hän on kuulolla koko 147 kg vartalollaan.............

11

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiilitalo-timonen

      alue on tähän asti tunnettu " hyvin toimeentulevien " katuna..:Pitääkö nyt vaihtaa kadunnimeä vaikka : < hyvin kuseen joutuvien kaduksi > ????????????????????????

    • ihmeissään

      Eskonkadulla asuu poliisimies, etteivät vaan siellä olleet käymässä

    • niimpä123

      pamppukestit ????????????????????????

      • Iloittelut.virka-ajalla

        Kimppakivaa miesten kesken?


    • Vilautas_persus

      Poliisi kävi esittelemässä kalustoaan päiväkodin lapsille, sen jälkeen kun paikallinen maahanmuuttokriittinen persu, noista viereisistä kaupungin vuokrataloista, oli käynyt esittelemässä omaa kalustoaan poplarin alta päiväkodin lapsille ja hoitotädeille aidan takaa.

    • temarivastainen

      JA DEMARI SIUNASI KAIKEN YLLÄOLEVAN

    • karhusuonhaitaristi

      rajat kiinni ja mamut auki

      • Onnellinennainen40v

        Myös sinulle toivon samaa kuin edelliselle kirjoittajalle; elämääsi hyviä, mielenterveyttä vahvistavia asioita. Nuku hyvin, syö hyvin, katsele rauhassa taivaan tähtiä ja veden pintaa ja helli rakkaitasi. Elämäsi kyllä järjestyy, vaikka nyt sinulla on vaikeaa. Uskoa, toivoa ja valoa sinulle. Lähimmäisenrakkautta. ♡


      • onnellinenmies40v

        Myös sinulle toivon mahdollisimman monta matukontaktia tulevaisuudessa, mieluiten pimeällä metsätiellä. Tee hyvinvointiasi tukevia asioita: hae apua mielenterveysasioissa, nuku hyvin, ulkoile joka päivä, syö säännöllisesti ja terveellisesti, niin jaksat juosta pakoon kiimaista muslimilaumaa.
        Palataan asiaan ensi syksynä. Kysyn sitten vieläkö katselet matuja ruusunpunaisten lasiesi läpi?


    • 86868686

      mamut vittuun suomesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe