olen vähän myöhässä tai aikaisessa, miten vaan, mutta kiinnostaisi tietää, miten metsätyslaki ja metsästäjät suhtautuu emokarhuun pentuineen, jos karhuperhe kuljekii jatkuvasti talojen lähellä, jopa pihapiireissä? Saako sellaisen karhun, ja pennun ampua vai miten nallestä pääsee eroon
karhu pentuineen
9
66
Vastaukset
- entiedämutta
voi olla vaikea kuljetettava sinne pihalle
- tassik
Mikäs siellä piha-alueella Karhua niin kiinnostaa,että pentunsa
jopa sinne toisi,ja vielä toistuvasti.Ilmoitus Poliisille riitänee,piha-alueen
hiipparista/alkavat tarpeellisiin toimiin, hoitaa häiriköt pois.
Yksi kerta ei ongelma/toinen kerta jo tapa. - Nallepuhhuh
Ei saa ampua. Soitto 112 niin poliisit hoitaa.
- uuuttii
mitä ne poliisit sitten tekee?
- papattimatto
Kai sinulle jäi jotain vuodenvaihteesta, paukkaa, savuaa, välkkyy.
- aloitusutelus
olin kiinnostunut lähinnä siitä, mitä laki sanooo sellaisesta tilanteesta.
Ammuppa pentu emolta ja jää sitte vielä töllistelemään mitä sitte tapahtuu.
- Rakentele
Jonkunlanen talvipesäkoppi niille karhiulle ja hanki paljon kauranolkia pehmikkeeksi.
tuossa olisi vähän mallia.
Juuso talviunille
- Rakennavain
Talvipesä niille karhuille.
Juuso talviunille - YouTube
www.youtube.com/watch?v=69atYyxcz4o Cachad
Juuso talviunille karhutv. Subscribe Subscribed Unsubscribe 2,245 2K. Loading ... Karhut ja Sulo Karjalainen. Kevättä 2011 - Duration: 2:28.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719497- 756482
- 286126
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni985925Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435779Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1005668- 625093
- 434777
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604134- 493745