olen vähän myöhässä tai aikaisessa, miten vaan, mutta kiinnostaisi tietää, miten metsätyslaki ja metsästäjät suhtautuu emokarhuun pentuineen, jos karhuperhe kuljekii jatkuvasti talojen lähellä, jopa pihapiireissä? Saako sellaisen karhun, ja pennun ampua vai miten nallestä pääsee eroon
karhu pentuineen
9
<50
Vastaukset
- entiedämutta
voi olla vaikea kuljetettava sinne pihalle
- tassik
Mikäs siellä piha-alueella Karhua niin kiinnostaa,että pentunsa
jopa sinne toisi,ja vielä toistuvasti.Ilmoitus Poliisille riitänee,piha-alueen
hiipparista/alkavat tarpeellisiin toimiin, hoitaa häiriköt pois.
Yksi kerta ei ongelma/toinen kerta jo tapa. - Nallepuhhuh
Ei saa ampua. Soitto 112 niin poliisit hoitaa.
- uuuttii
mitä ne poliisit sitten tekee?
- papattimatto
Kai sinulle jäi jotain vuodenvaihteesta, paukkaa, savuaa, välkkyy.
- aloitusutelus
olin kiinnostunut lähinnä siitä, mitä laki sanooo sellaisesta tilanteesta.
Ammuppa pentu emolta ja jää sitte vielä töllistelemään mitä sitte tapahtuu.
- Rakentele
Jonkunlanen talvipesäkoppi niille karhiulle ja hanki paljon kauranolkia pehmikkeeksi.
tuossa olisi vähän mallia.
Juuso talviunille
- Rakennavain
Talvipesä niille karhuille.
Juuso talviunille - YouTube
www.youtube.com/watch?v=69atYyxcz4o Cachad
Juuso talviunille karhutv. Subscribe Subscribed Unsubscribe 2,245 2K. Loading ... Karhut ja Sulo Karjalainen. Kevättä 2011 - Duration: 2:28.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174616
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1922539Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291555- 211269
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221215- 1281009
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924