Kaikki, jotka viiltelette ajattelete itsetuhoisii ajatuksii ehkä ette edes halua enää elää :( yms.. Kiusataan,kisattu,kisuaaja,ylipainoinen,alipainoinen kuka vaan!! Siis ihan mitä vaan huolii kun ette enää jaksa tai mitä vaan tulkaa kertomaan kikissä niin yritän auttaa niin hyvin kun mä vaan pystyn :) kik on siis umnsi :) oikeesti mä en pysty lukeen näit kun tyypeil on asiat huonosti pliis tylkaa kertooo ja antakaa mun yrittää auttaa :(!!
Haluan auttaa
Umnsi
5
138
Vastaukset
- nolikset11
oon nolo autaks mua?
- nolikset11
Mikset auta mua mun noloudessa?
- hävettää
Sama täällä. Oon masennuksesta kärsinyt jo 5vuotta kohta 6. On niin vitun säälittävää, kun ihmiset tulee tänne vittuilee "Joo mä autan sua viiltelee ja tappaa ittes" Vittu haloo. Sitkun tää ihminen on ittensä tappanu sen on sun syytäs. Sä oot onnistunu tappaa ihmisen. Toivon et oot vitun ilonen sitte ja palat helvetissä.
Ite oon nii kaunis et kaikki kuolee ku näkee mut. Voitko auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762063Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131808Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1191344- 1361289
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1361206- 83817
- 174806
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592