Siis kertokaa nyt mitä tää on ! Vuorokauden alapää kutissu niin perkeleesti sieltä iha häpyhuulten alta ! jos raapii niin luonnollisestikin sattuu niin saakelin paljon ko on nii herkkä alue ja sit vaan pahenee ! En kehtaa soittaa tohtorille nii auttakaa joku muten saan sen kutinan loppumaan ! ennenki ollu joskus kauan sitte samaa mut menny ja ei oo ollu näin paha. help meeeee !
Alapään kutina !
9
193
Vastaukset
- 5138649
Oisitkohan hiivatulehduksen saanut....apteekista löytyy lääkkeet ilman reseptiä......jos siitä ei apua niin viisainta sitten mennä lääkärille......niin ja sitä alapäätä ei sitten tarvitse pestä saippualla, sekin aiheuttaa kutinaa, pelkkä vesi riittää
- tietämätönkö
en tienny että hiivatulehuksessa kutisee
- Öljytekeehyvää
tietämätönkö kirjoitti:
en tienny että hiivatulehuksessa kutisee
Voi johtua hiivan lisäksi kuivista limakalvoista.
Vesipesu riittää, puuvillaa alusasuissa ja voi kosteuttaa häpyhuulia apteelista ostettavilla voiteilla/öljyillä. Esim ceridal-ölyllä jota saa ilman reseptiä.
- horonpillu
Huoran pillu aina kutiaa, satiaist vallannu pillun
- horonpillu
huoranpillu aina kutiaa
- pikkuerkuna
huoraan pillu kutiaa
- dr.pihl
ei kannattaisi olla mamujen pantava..oot saanu lammas syyhyn..me eläinlääkäriin,,
- 626262
Tärpätillä vielä 60 luvulla tomoiset hoidetiin, älä polttele tupakkia samanaikaisesti vaarana läpiveto.
- 0100100
Satiaisia.Harmaatasalvaa apteekista,se auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672