Renulla ja skootalla ajellaan

Onsehienoooo

Suomi siis köyhtyy kovaa vauhtia liikenteestä päätellen. Ettekö tienneet että on olemassa volvoja ja mersujakin jotka on ihan oikeita autoja. Volvo alkaa olee jo hienompi kun mersu. Varsinkin uusi S90 on nam nam.

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenguu

      Sattuikin tulemaan tuohon yläpuolelle juuri mainos jossa mainostetaan Mercedes-Benz Citania.

      • SeRenunDiesel

        Jep ja Mersun C-sarjan pikku-dieseliä


      • Mersuukkeli

        Ette kai nyt usko, että tuo diesel on oikeasti Renun? Siis pelkkä lohko on Renun, mutta kaikki muu Mersun ja sen takia se ei oikeasti ole Renun kone.


      • Meksukolome
        Mersuukkeli kirjoitti:

        Ette kai nyt usko, että tuo diesel on oikeasti Renun? Siis pelkkä lohko on Renun, mutta kaikki muu Mersun ja sen takia se ei oikeasti ole Renun kone.

        Onhan se kova pala purtavaksi, mutta niin vaan on rellun moottorit mersussa. Mahtaa vituttaa kun on koko pienen ikänsä haukkunut ranskalaista autoa ja kehunut saksanseisojaa. Tuo "pelkkä" lohko on paskapuhetta jolla mersumiehiä lohdutellaan.


      • puurastaja
        Meksukolome kirjoitti:

        Onhan se kova pala purtavaksi, mutta niin vaan on rellun moottorit mersussa. Mahtaa vituttaa kun on koko pienen ikänsä haukkunut ranskalaista autoa ja kehunut saksanseisojaa. Tuo "pelkkä" lohko on paskapuhetta jolla mersumiehiä lohdutellaan.

        Jospa se hämää kun moottorin päälle on asenettu MB-logolla varustettu vuovisuoja. Alla onkin Renaultin moottori.


      • 35vuottaMersulla
        Meksukolome kirjoitti:

        Onhan se kova pala purtavaksi, mutta niin vaan on rellun moottorit mersussa. Mahtaa vituttaa kun on koko pienen ikänsä haukkunut ranskalaista autoa ja kehunut saksanseisojaa. Tuo "pelkkä" lohko on paskapuhetta jolla mersumiehiä lohdutellaan.

        Millä tuon nyt voisi todistaa, että C-Mersussa on Rellun dieseli? Kyllä ainakin minulle on sanottu, että vain tuo lohko on sama Rellun kanssa, mutta esim. koneen yläkerta ja kaikki moottorin apulaitteet ovat ihan eri tavaraa. Kuulemma männätkin ovat erilaiset kuin Rellun omassa dieselissä.
        Kun ajatteleen, että Mercedes käytännössä toi dieselin henkilöautoihin ja Mersun dieseline maine on tosi luja, niin aika outo veto olisi käyttää Renaultin konetta. Renaultin kohdalla laadusta ei ole voinut puhua 40 vuoteen, on löytynyt kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat.


      • sad.but.true
        35vuottaMersulla kirjoitti:

        Millä tuon nyt voisi todistaa, että C-Mersussa on Rellun dieseli? Kyllä ainakin minulle on sanottu, että vain tuo lohko on sama Rellun kanssa, mutta esim. koneen yläkerta ja kaikki moottorin apulaitteet ovat ihan eri tavaraa. Kuulemma männätkin ovat erilaiset kuin Rellun omassa dieselissä.
        Kun ajatteleen, että Mercedes käytännössä toi dieselin henkilöautoihin ja Mersun dieseline maine on tosi luja, niin aika outo veto olisi käyttää Renaultin konetta. Renaultin kohdalla laadusta ei ole voinut puhua 40 vuoteen, on löytynyt kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat.

        Onhan se tietysti kova paikka tuo Rellun kone Mesessä


      • Meksukolome
        35vuottaMersulla kirjoitti:

        Millä tuon nyt voisi todistaa, että C-Mersussa on Rellun dieseli? Kyllä ainakin minulle on sanottu, että vain tuo lohko on sama Rellun kanssa, mutta esim. koneen yläkerta ja kaikki moottorin apulaitteet ovat ihan eri tavaraa. Kuulemma männätkin ovat erilaiset kuin Rellun omassa dieselissä.
        Kun ajatteleen, että Mercedes käytännössä toi dieselin henkilöautoihin ja Mersun dieseline maine on tosi luja, niin aika outo veto olisi käyttää Renaultin konetta. Renaultin kohdalla laadusta ei ole voinut puhua 40 vuoteen, on löytynyt kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat.

        No eiköhön netistä löydy tietoa? Vaikkapa näin.

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288641881757.html

        http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/yhteistyo-mercedes-benzin-ja-renaultin-valilla-tiivistyy

        Nyt vaan mersumyyjältä kyselemään uusimmat sutkaukset. Kerro toki mitä ongelmia Renaulteissa olet kohdannut, itse ajanut vasta 15 vuotta Renaultilla ja vähissä on ongelmat.

        Hauskaa lukea kuinka paljon sinullekin on ihan sanottu kuinka asiat ovat, mistään ei kuitenkaan löydy noille sanomisille tukea. Luulot ja kuulopuheet ovat suomalaisen mielestä paljon uskottavampaa kuin todellisuus, varsinkin kun aiheena on ranskalaiset autot.


      • En_relluta

        Entäs Mersun omat sivut, kerrotaan siellä, että me täällä premiumeja tekevänsä firmana ostamme koneet Renaultilta?


    • Laguna3

      Volvot oli ennen hienoja autoja...takavetoisina. Olen ajanut V70:stä ja kyllä täytyy sanoa että on kömpelö laite! Liian iso auto etuvetoiseksi, siis..
      Rellut ja Skoodat ketteriä ja myös M-B

    • MahtavaTieto

      Jos mersuissa on rellun kone niin sehän nostaa niiden löysien ruostepesien arvoa huimasti! Ja osamaksupellet huutelee täällä köyhyydestä, huh huh säälittävää. Ja kyllä, olen ajanut uusilla mersuilla muutaman sata tuhatta mutta en aja enää.

      • B200

        Mersun sivuilla ei mainita mitään Rellun moottoreista, joten taitaa olla mielikuvitusta koko juttu.


      • puurastaja
        B200 kirjoitti:

        Mersun sivuilla ei mainita mitään Rellun moottoreista, joten taitaa olla mielikuvitusta koko juttu.

        Meillä on Kadjar. Moottorin päällä olevassa peitelevyssä lukee Renault. Onkohan se Renaultin moottori. Tarkemmin sitä koetin katsella, ei vaikuttaisi , että olis Mercedeksen tekemäkään. Mutta ei kaiketi sillä väliä kun asiansa hoitaa. Vie vähän polttoainetta ei haise , eikä syö öljyä. Akussakin lukee , että Renault / Nissan.


    • sajdhHDKL

      Kuka nyt haluaisia ajaa traktorilla tai tylsällä kivireellä, jossa ei edes vilkut toimi kunnolla, kun voi ajaa ihanalla ranskattarella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1758
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      166
      1145
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1123
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      921
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe