Suomi siis köyhtyy kovaa vauhtia liikenteestä päätellen. Ettekö tienneet että on olemassa volvoja ja mersujakin jotka on ihan oikeita autoja. Volvo alkaa olee jo hienompi kun mersu. Varsinkin uusi S90 on nam nam.
Renulla ja skootalla ajellaan
14
79
Vastaukset
- Kenguu
Sattuikin tulemaan tuohon yläpuolelle juuri mainos jossa mainostetaan Mercedes-Benz Citania.
- SeRenunDiesel
Jep ja Mersun C-sarjan pikku-dieseliä
- Mersuukkeli
Ette kai nyt usko, että tuo diesel on oikeasti Renun? Siis pelkkä lohko on Renun, mutta kaikki muu Mersun ja sen takia se ei oikeasti ole Renun kone.
- Meksukolome
Mersuukkeli kirjoitti:
Ette kai nyt usko, että tuo diesel on oikeasti Renun? Siis pelkkä lohko on Renun, mutta kaikki muu Mersun ja sen takia se ei oikeasti ole Renun kone.
Onhan se kova pala purtavaksi, mutta niin vaan on rellun moottorit mersussa. Mahtaa vituttaa kun on koko pienen ikänsä haukkunut ranskalaista autoa ja kehunut saksanseisojaa. Tuo "pelkkä" lohko on paskapuhetta jolla mersumiehiä lohdutellaan.
- puurastaja
Meksukolome kirjoitti:
Onhan se kova pala purtavaksi, mutta niin vaan on rellun moottorit mersussa. Mahtaa vituttaa kun on koko pienen ikänsä haukkunut ranskalaista autoa ja kehunut saksanseisojaa. Tuo "pelkkä" lohko on paskapuhetta jolla mersumiehiä lohdutellaan.
Jospa se hämää kun moottorin päälle on asenettu MB-logolla varustettu vuovisuoja. Alla onkin Renaultin moottori.
- 35vuottaMersulla
Meksukolome kirjoitti:
Millä tuon nyt voisi todistaa, että C-Mersussa on Rellun dieseli? Kyllä ainakin minulle on sanottu, että vain tuo lohko on sama Rellun kanssa, mutta esim. koneen yläkerta ja kaikki moottorin apulaitteet ovat ihan eri tavaraa. Kuulemma männätkin ovat erilaiset kuin Rellun omassa dieselissä.
Kun ajatteleen, että Mercedes käytännössä toi dieselin henkilöautoihin ja Mersun dieseline maine on tosi luja, niin aika outo veto olisi käyttää Renaultin konetta. Renaultin kohdalla laadusta ei ole voinut puhua 40 vuoteen, on löytynyt kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat. - sad.but.true
35vuottaMersulla kirjoitti:
Millä tuon nyt voisi todistaa, että C-Mersussa on Rellun dieseli? Kyllä ainakin minulle on sanottu, että vain tuo lohko on sama Rellun kanssa, mutta esim. koneen yläkerta ja kaikki moottorin apulaitteet ovat ihan eri tavaraa. Kuulemma männätkin ovat erilaiset kuin Rellun omassa dieselissä.
Kun ajatteleen, että Mercedes käytännössä toi dieselin henkilöautoihin ja Mersun dieseline maine on tosi luja, niin aika outo veto olisi käyttää Renaultin konetta. Renaultin kohdalla laadusta ei ole voinut puhua 40 vuoteen, on löytynyt kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat.Onhan se tietysti kova paikka tuo Rellun kone Mesessä
- Meksukolome
35vuottaMersulla kirjoitti:
Kun ajatteleen, että Mercedes käytännössä toi dieselin henkilöautoihin ja Mersun dieseline maine on tosi luja, niin aika outo veto olisi käyttää Renaultin konetta. Renaultin kohdalla laadusta ei ole voinut puhua 40 vuoteen, on löytynyt kaikki mahdolliset ja mahdottomat viat.No eiköhön netistä löydy tietoa? Vaikkapa näin.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288641881757.html
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/yhteistyo-mercedes-benzin-ja-renaultin-valilla-tiivistyy
Nyt vaan mersumyyjältä kyselemään uusimmat sutkaukset. Kerro toki mitä ongelmia Renaulteissa olet kohdannut, itse ajanut vasta 15 vuotta Renaultilla ja vähissä on ongelmat.
Hauskaa lukea kuinka paljon sinullekin on ihan sanottu kuinka asiat ovat, mistään ei kuitenkaan löydy noille sanomisille tukea. Luulot ja kuulopuheet ovat suomalaisen mielestä paljon uskottavampaa kuin todellisuus, varsinkin kun aiheena on ranskalaiset autot. - En_relluta
Entäs Mersun omat sivut, kerrotaan siellä, että me täällä premiumeja tekevänsä firmana ostamme koneet Renaultilta?
- Laguna3
Volvot oli ennen hienoja autoja...takavetoisina. Olen ajanut V70:stä ja kyllä täytyy sanoa että on kömpelö laite! Liian iso auto etuvetoiseksi, siis..
Rellut ja Skoodat ketteriä ja myös M-B - MahtavaTieto
Jos mersuissa on rellun kone niin sehän nostaa niiden löysien ruostepesien arvoa huimasti! Ja osamaksupellet huutelee täällä köyhyydestä, huh huh säälittävää. Ja kyllä, olen ajanut uusilla mersuilla muutaman sata tuhatta mutta en aja enää.
- B200
Mersun sivuilla ei mainita mitään Rellun moottoreista, joten taitaa olla mielikuvitusta koko juttu.
- puurastaja
B200 kirjoitti:
Mersun sivuilla ei mainita mitään Rellun moottoreista, joten taitaa olla mielikuvitusta koko juttu.
Meillä on Kadjar. Moottorin päällä olevassa peitelevyssä lukee Renault. Onkohan se Renaultin moottori. Tarkemmin sitä koetin katsella, ei vaikuttaisi , että olis Mercedeksen tekemäkään. Mutta ei kaiketi sillä väliä kun asiansa hoitaa. Vie vähän polttoainetta ei haise , eikä syö öljyä. Akussakin lukee , että Renault / Nissan.
- sajdhHDKL
Kuka nyt haluaisia ajaa traktorilla tai tylsällä kivireellä, jossa ei edes vilkut toimi kunnolla, kun voi ajaa ihanalla ranskattarella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959