Kaksinaamaisuus

Kunhamietin

En ny tiedä kuuluuks tää tänne mut oon 16 vuotias tyttö asun helsingis ja alotin joku kuukaus sitte uuden koulun... Noh tutustuin siel yhtee mun luokkalaisee ja meist tuli tosi hyvät kaverit. Meil on ikäeroo muutama vuos ja ollaa siis molemmat tyttöi. Ja sit yks päivä puhuttii kaikest ja se sano et oon ku pikkusisko sille ja et voib soittaa sille millo vaa ja kertoo mitä vaa... ja sit vähän ajan pääst se rupes hengaa yhen meiä luokkalaisen jätkänkaa joka on sitä 7 vuot vanhempi ei siinä mitää mulle on iha ok kenenkaa se hengaa enkä oo kade tai mitää... mut sitte tos viime viikol se soitti mulle ja sano että mä oon lapsellinen ja mun pitäs miettii mitä puhun ja et me nähää eritaval asioita vaik tottakai kaikil o erinäkökulmia ja sit se sano kans et mun pitäs olla hiljasempi eikä kiroilla vaik se itte kiroilee koko ajan ja sitse sano et mun pitäs mennä psykologille juttelee mun asioita koska vaikee kaveri suhe takana ja kaikkii muit omii juttui enkä ny halunnu tulla valittaa tänne mitää mut se et se sano et älä ota ittees näit nii vähän kyl pakko sanoo et otan koska... pitäskö mun ruveta muuttuu toisten takii tai esittää muutaku oon ja joo oon siis amikses ja nuorin meiä luokal ja juttelen kaikille siel ja tutustun ihmisii ja oon sosiaalinen mut vhä ny oon vaa täs päivien aikana miettiny et onks mus oikeesti jotain vikaa... ja se muijaki suuttu mulle siitä selkeesti ku juttelin sille jätkälle kenenkaa se hengaa mutku meki ollaa iha frendei nii en tajuu et mikä siin on .... toivon et joku jaksais ees lukee tän ja tää oli kyl vähän sekavaa... Mut kiitti kummiski ihanille jotka lukee ja ehk vastaa jotain tähän <3

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potatoes

Mmm... Itse epäilisin että kaveris ei suoranaisesti tarkoittanu sua loukata, vaan on niin väsynyt että jollekkin on pakko huutaa oma paha pois, varsinki jos noinkin suurella ikäerolla se jätkä huutaa tms. sille. Monet ihmiset harrastaa sitä esim. joskus mun isäpuolen ex.vaimo meni haukkuun isäpuoleni herttaisen äidin ihan pystyyn asiolla joita tämä raukka ei edes vanhana ihmisenä ymmärtänyt.
      No joo mutt, en tiiä tarkkaan mitä sillä tapahtuu ja teidän kannattaa yrittää puhua, jos siitä vois olla apua. Ja en epäile että sussa on mitään vikaa, vaan epäilen sua tekstin perusteella tavallistakin vahvemmaks ihmiseksi, joten ei sun tosiaan tarvi ittees ottaa.
      Tzemppiä!

• Tollo28

Saanko sulta?

• Kunhamietin

Nii.. mietin kyl itekki jos sanoisin sille milt must tuntuu toi mitä se sano. Koska emmä voi ruveta esittää jotai muuta ku oon!

• ai onks sulla kaksi naamaa. kenties kaksi pilluukin gjehgjeh

• Kunhanmietin

Ni ehhehhe tottakaii haluuks nähä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      244
      6104
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      128
      5908
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      243
      4986
    4. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      32
      4477
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      25
      4327
    6. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      63
      4202
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4117
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3678
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      58
      2579
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      56
      1965
    Aihe