Ja nyt mahtava paljastus.

Psycho

Oli pakko tehä alkuperäisellä nikilläni. siis seuraavat käyttäjänimet ovat minun: Psycho, LOLIHENTAI, LOLIHENTAI_, LOLIHENTAI__, Angel_of_Darkness, potterthearpinaama, God_is_a_girl, joel18v, ootmaailmanhirvein sekä Auttava_kirkko. että fuck you bitches ei oo ees montaa nikkii mulla. ja sori yuggis jos oon narsistinen.

38

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehehye ei vittu mää oon paras trollaaja ikinä

      • voi saatana tää ylläpito on mulle vihainen


      • God_is_a_girl kirjoitti:

        voi saatana tää ylläpito on mulle vihainen

        sori siis ei Angel_of_Darkness vaan Angel-of-Darkness


      • Angel-of-Darkness kirjoitti:

        sori siis ei Angel_of_Darkness vaan Angel-of-Darkness

        siis ei juma


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        siis ei juma

        tattadadaa mulla yksinkertaisesti liian monta nikkiä.


      • LOLIHENTAI__ kirjoitti:

        tattadadaa mulla yksinkertaisesti liian monta nikkiä.

        sori mut alkuperäisen LOLIHENTAIn poistin koska se hakkeroitiin ja ruvettii ulisee paskaa sillä.


      • Auttava_Kirkko kirjoitti:

        sori mut alkuperäisen LOLIHENTAIn poistin koska se hakkeroitiin ja ruvettii ulisee paskaa sillä.

        niin siis LOLIHENTAIt on mun main accountteja nää muut on tyliin suunnattu treffi osioon ja chattiin ja työpaikka hakuun joissa voin vapaasti vittuilla


      • JooTäälläollaan

        Päivää vaan tollo lolihentai oletko jo muistanut vaihtaa vaippasi tänään? Koska oot niin onnettoman vauvamainen ja säälittävä ja dorka muaahahahahahahahaaaaa


      • JooTäälläollaan kirjoitti:

        Päivää vaan tollo lolihentai oletko jo muistanut vaihtaa vaippasi tänään? Koska oot niin onnettoman vauvamainen ja säälittävä ja dorka muaahahahahahahahaaaaa

        älä syrji mua vaan mun sukupuolien takuu


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        siis ei juma

        LOLIHENTAI_ on hyvä tyyppi mutta LOLIHENTAI__ ON IHAN KYRPÄNAAMA!


      • VEHJE1 kirjoitti:

        LOLIHENTAI_ on hyvä tyyppi mutta LOLIHENTAI__ ON IHAN KYRPÄNAAMA!

        sama tyyppi et mitä vittua


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        sama tyyppi et mitä vittua

        tosin mää kyllä pystyn kopioimaan itteeni niin moneks kun haluun


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        sama tyyppi et mitä vittua

        Sä et varmaan ole kuullut mitään sanasta sarkasmi?!


      • VEHJE1 kirjoitti:

        Sä et varmaan ole kuullut mitään sanasta sarkasmi?!

        ok, en ymmärrä miks kukaan valehtelee tai puhuu sarkastisesti..


      • ehheheh

        näitä tyhmiä häiritsijätollohahmoja riittää, ihan sama minkä nimisiä ovat mutta kaikki vähä-älyisetlolihentaitollot ym. tunnistaa epänormaalista vammaisista puheista


      • ehheheh kirjoitti:

        näitä tyhmiä häiritsijätollohahmoja riittää, ihan sama minkä nimisiä ovat mutta kaikki vähä-älyisetlolihentaitollot ym. tunnistaa epänormaalista vammaisista puheista

        Lolihentai on tämän palstan Jumala!


      • SÖPÖLIINI- kirjoitti:

        Lolihentai on tämän palstan Jumala!

        No tottakai oonhan mää jumala oikeessakin elämässä


      • Psycho kirjoitti:

        No tottakai oonhan mää jumala oikeessakin elämässä

        Nii, teekkö enää lolihentai käyttäjää?


    • Ei mikään yllätys. Kaikki tiesivät tämän jo.

      • no tuskimpa tiesitte kaikkia noita käyttäjänimieä et ne on mun kaikki


      • jootäälläollaan
        Psycho kirjoitti:

        no tuskimpa tiesitte kaikkia noita käyttäjänimieä et ne on mun kaikki

        Kyllä kuule mä tiesin kaikista sun onnettomista käyttäjänimistä tollo!


      • jootäälläollaan kirjoitti:

        Kyllä kuule mä tiesin kaikista sun onnettomista käyttäjänimistä tollo!

        mulla on taas kolme lisää et arvaa vaan mitkä


    • Hauka.nuorten.seassa

      Miksi ekana tulit lolihentailemaan alkoholipalstalle?

      • koska te alkoholistit ootte säälittäviä. ja sää taijat olla se känniääliö sieltä kirkko cafesta.


      • hauka.yuggiksen.xxx

        Kenen cafessa? Pistä linkkii niin tuun sakaroimaan.


      • hauka.yuggiksen.xxx kirjoitti:

        Kenen cafessa? Pistä linkkii niin tuun sakaroimaan.

        Kirkko cafe on suoli69:n chat sivun yks chat huone


    • juuuuuu

      Aika hyvä.

    • Mietinki miten sä aina olit samoil palstoil niitten kaa

      • mulla on taas kolme uutta accounttii


    • Animenarsissi is back

      • 69v pedari yuggis is back


      • Niiiiiin
        Psycho kirjoitti:

        69v pedari yuggis is back

        :D


      • Psycho kirjoitti:

        69v pedari yuggis is back

        Kesti näköjään 3 kuukautta kirjoittaa tuo.. etkä siltikään osunut oikeaan. Sääli


    • Kauha-Guru_

      Oletko skitsofreenikko?

    • No lipa mielenkiintoista!

      • *Olipa


    • YuriOnHomoJäällä

      Kun yuggis sanoi ettei ole Tissu, hän oli oikeassa. Kuka Tissu on ja onko?

      • Sinua näkee täälläkin. :3
        Muistuttaapi aloitus hiukan erästä omaasi vuodelta 2014.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe