Hei, olemme tulossa pääkaupunkiseudulta koko perheen voimin hiihtolomlle Paltamoon, onko se Syyrialainen ravintola sama kuin se uusi pizzapaikka? mitä olette tykänneet ruoasta? kokemuksia pliis :)
Paltamon uusi pizzeria?
13
3758
Vastaukset
- Paikallinen
Tietääkseni ei ole minkäänlaista pizzeriaa.Ota toki omat eväät mukaan.Paltamossa voipi tulla nälkä.
- etsivätoimistoon
Ei ole PALTAMOSSA tyhjiä tiloja keskustassa baarille eikä pitzelialle..
Uskokaa jo, vai tietääkö joku.??? - suomikuuluukaikille
Kiitos Ahmed ja Jari oli hyvät pitsat :) toiv. nähdään ensi kesänä!!!
- poistuommosetsyöpäläiset
JAAHAS VAI PALTAMOSSA NE SYYRIALAISET ''15v'' PARTATUHOLAISET JO PYÖRITTÄÄ PIMEETÄ PISNESTÄ...
- ainamyöhässä
kuuule eiköhän ole parempi että annetaan Jarin ja Ahmedin olla rauhassa ja tehdä työnsä, olen sentään asunut aikalailla Suomenkin ulkopuolella joten MINÄ tiedän nämä jutut.
- HevosetLeivänPäälle
Kuka on Jari ja kuka onAhmed? voisitko hiukan tarkentaa tämän pizzerian sijaintia?
- verottajaX
ainamyöhässä kirjoitti:
kuuule eiköhän ole parempi että annetaan Jarin ja Ahmedin olla rauhassa ja tehdä työnsä, olen sentään asunut aikalailla Suomenkin ulkopuolella joten MINÄ tiedän nämä jutut.
pimee pisnes on pimee pisnes ja ahmet on ahmetti johon ei oo luottoo
- muhizz
jos se on sama Jari mitä luulen niin se elää Kajaanissa kulissi avioliitossa ja tykkää anaaliseksistä maahanmuuttajamiesten kanssa
- Anonyymi
Ei ole näkynyt, oisko ravintoloitsija palautettu lähtömaahansa Saksaan???
- Anonyymi
oli tosiaan saksassa syntynyt turkkilaisista vanhemmista
- Anonyymi
Kipa- kirjakauppa, kunnan elätti jo numero jo vuosikymmeniä. Sekin puoti olis menny rihkaman myynnillä konkurssiin jo 1950-luvulla, mutta kun kunta pitää huolen jottei joudu mieron tielle rahan ahneet kauppiaat kiveshien hajuisine kirjoineen ja virrattomine kellon pattereineen!
- Anonyymi
Kenen elätti sinä vainolainen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen elätti sinä vainolainen olet?
On tosiaan ihme vainolainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041804- 2091577
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61917En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k52833Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5782Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37777