Paltamon uusi pizzeria?

suomikuuluukaikille

Hei, olemme tulossa pääkaupunkiseudulta koko perheen voimin hiihtolomlle Paltamoon, onko se Syyrialainen ravintola sama kuin se uusi pizzapaikka? mitä olette tykänneet ruoasta? kokemuksia pliis :)

13

3448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikallinen

      Tietääkseni ei ole minkäänlaista pizzeriaa.Ota toki omat eväät mukaan.Paltamossa voipi tulla nälkä.

    • etsivätoimistoon

      Ei ole PALTAMOSSA tyhjiä tiloja keskustassa baarille eikä pitzelialle..
      Uskokaa jo, vai tietääkö joku.???

    • suomikuuluukaikille

      Kiitos Ahmed ja Jari oli hyvät pitsat :) toiv. nähdään ensi kesänä!!!

    • poistuommosetsyöpäläiset

      JAAHAS VAI PALTAMOSSA NE SYYRIALAISET ''15v'' PARTATUHOLAISET JO PYÖRITTÄÄ PIMEETÄ PISNESTÄ...

      • ainamyöhässä

        kuuule eiköhän ole parempi että annetaan Jarin ja Ahmedin olla rauhassa ja tehdä työnsä, olen sentään asunut aikalailla Suomenkin ulkopuolella joten MINÄ tiedän nämä jutut.


      • HevosetLeivänPäälle

        Kuka on Jari ja kuka onAhmed? voisitko hiukan tarkentaa tämän pizzerian sijaintia?


      • verottajaX
        ainamyöhässä kirjoitti:

        kuuule eiköhän ole parempi että annetaan Jarin ja Ahmedin olla rauhassa ja tehdä työnsä, olen sentään asunut aikalailla Suomenkin ulkopuolella joten MINÄ tiedän nämä jutut.

        pimee pisnes on pimee pisnes ja ahmet on ahmetti johon ei oo luottoo


    • muhizz

      jos se on sama Jari mitä luulen niin se elää Kajaanissa kulissi avioliitossa ja tykkää anaaliseksistä maahanmuuttajamiesten kanssa

    • Anonyymi

      Ei ole näkynyt, oisko ravintoloitsija palautettu lähtömaahansa Saksaan???

      • Anonyymi

        oli tosiaan saksassa syntynyt turkkilaisista vanhemmista


    • Anonyymi

      Kipa- kirjakauppa, kunnan elätti jo numero jo vuosikymmeniä. Sekin puoti olis menny rihkaman myynnillä konkurssiin jo 1950-luvulla, mutta kun kunta pitää huolen jottei joudu mieron tielle rahan ahneet kauppiaat kiveshien hajuisine kirjoineen ja virrattomine kellon pattereineen!

      • Anonyymi

        Kenen elätti sinä vainolainen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen elätti sinä vainolainen olet?

        On tosiaan ihme vainolainen


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe