Olen vähän epävarma siitä onko yksi tyyppi blokannut mut whatsappista. Kun yhtäkkiä tossa 18.1. paikkeilla siltä hävisi sekä profiilikuva että status. Aikaisemmin se oli vaihdellut usein profiilikuvaansa, mutta ei sillä sitä tyhjänä ollut ennen ollut, ja aikaisemmin statuksena oli lukenut yksi tietty teksti. Nyt siis ei lukenut enää yhtään mitään, edes sitä "hi im using whatsapp".
No, tässä pari viikkoa sitten profiilikuva (uusi sellainen) kuitenkin viimein palasi. Statuspäivityksessä ei kuitenkaan lue vieläkään yhtään mitään. Mutta profiilikuva kuitenkin näköjään päivittyy jälleen, sillä tyypillä vaihtui jälleen kuva joskus eilen.
Jos siis profiilikuva kuitenkin näkyy ja päivittyilee jälleen, niin olenko kuitenkaan estetty? Eihän kuvan silloin kuuluisi enää päivittyä?
Whatsapp estetty?
estettyvaikoei
2
3115
Vastaukset
- estettyvaikoei
Eikö kukaan tiedä? :/
- hohjaa
So what?
Lähetä sille viesti ja katso, tuleeko reaktiota.
Ja hanki elämä/itseluottamus. Jonkun tyypin whatsapp-kuvilla ei ole todellakaan yhtään mitään merkitystä yhtään mihinkään. Eikä edes estämisillä, jos kyse on henkilöstä jonka kanssa ette selvästikään edes viestittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791