Aihe

Cat eye-rajaukset

Sharon_

Millä/miten tehdään itse cat eye-rajaukset?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Psycho

ahaa taas uus ylläpidon käyttäjä joka tehtiin siks ettei nuoret masennu mun viestien takii

• Sharon_
        Psycho kirjoitti:

ahaa taas uus ylläpidon käyttäjä joka tehtiin siks ettei nuoret masennu mun viestien takii

En ole ylläpidon väkertämä tai mikään muukaan sellainen. Ihan aito ihminen olen.

• Psycho
        Sharon_ kirjoitti:

En ole ylläpidon väkertämä tai mikään muukaan sellainen. Ihan aito ihminen olen.

kummiskin oot cesarin alaikäinen seksiorja

• söpöIiini_

Cesar on eräs seriffi, joka tuli hulluksi vuonna 2006. Puhutko samasta tapauksesta?

• Sharon_
    • nolikset11

Yritättekö kenties näyttää huorilta?

• chaimonster

ei meikki huoraksi tee, autistinen kakara! :)

• nolikset11

Einii mut huorailu tekee huoraksi

• Joku____

Kuka on huora?

• cattttttttttttt

jospa vaikka kattoisit youtubesta opetus videoita, itsekin opin sillä tavalla ja harjottelin vaan monia kertoja niin alko sujua.

• cattttttttttttt

mä käytän isadoran colorful eyelineriä ja oon kokeillu moniamonia eyelinereita ja toi on niistä paras ehottomasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      13763
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      3594
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2325