Mikähän on päivän hinta Bangkokin - Pattayan taksimatkalle?
Taksi Bkk-Pattaya
9
294
Vastaukset
- eiolepäivänhintoja
Kentältä vai Bangkokin alueelta? Kentältä taximeter 1000-1500Thb, kannattaa neuvotella hinta valmiiksi. Itse kaupunki on niin laaja alue, että vaikea arvioida.
Bussilla ei paljon yli 100THB. - sulleoikein
Suomalaisille uunoille se on kaksituhatta, muille tonni.
- HymyssäSuinkin
Setäni Uuno, käynyt Pattajalla jo reilun 30 vuoden ajan, tinkii AINA kaikesta vähintään puolet.
- bisnesbisnes
minibussi oli vuosina2555-2556 87 bahtia suunta. en tiedä nykyään. taksin hinta riippuu naamavärkistä. 1000-1000000000000000000
- Seppo...Kalevi
Netistä voi buukata kuljetuksen etukäteen. Noin 1200-1400 riippuen hieman minkälaisella autolla haluat matkustaa. Jos matkaeväitä tarvitaan, niin 7/11 ja FamilyMart löytyy kun käännyt tullin exitistä ulostultaesssa ja oikealle, noin 100-150 m käytävän päässä, käytävän oikealla puolella
- juomattaksiin
Halpa kauppa löytyy Suvarnabumin parkkihallista.
- Tapsapallomerestä
1500 on hyvä moottoritiemaksut kuuluu hintaa... muista kysyä..
Siis Bangkokista Lentokentältä pitäisi päästä halvemmalla.
Kyllä ne Bangkokista lähtee noin 1300 - 1500 TBH.
Kun käyt vessassa... niin muista Taksin numero... se on ovessa keltaisella... Ei ole kyllä koskaan jättänyt vessaan ja vienyt kamoja.
Siis kun juot olutta ja juttelet kuskin kanssa jos osaat !- VappuaattonalähtöKK
Juuri tilasin taksin 1.5 nouto Suvarnabumilta Pattaya klangille 1200 THB inc highway tolls
- Seppo...Kalevi
Cherry Taxis Pattaya hinta on 1000 Baht. Pattaya - Suvarnabhum. Toimi hyvin, siisti auto ja tuli ajallaan. En ole kokeillut, mutta lentokentällä taitaa olla vaikeampi neuvotella mittaritaksin hintaa etukäteen, nyt kun on numerolappusysteemi käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821379Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661175Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121170Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2001164Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755