Miten edullisesti noin viikossa - 10vrk:ssa voisi piipahtaa kilimanjaron huipulla??
Vastaukset 2
- tamppaaja
Oiskohan 2000e tietämillä. Itse olin kilillä viikon ja viellä viikon safarilla, matka maksoi 2800e
- Seppo
Tuula kävi juuri. Kun ei tiennyt siitä sopeutumispäivästä, vaelsi 5 päivää. Uskoi kuitenkin ennakkoon monesti kertaamamme pääohjeet vuoristotaudin estämiseksi ja pääsi huipulle - ja takaisin;-)
Kokonaiskustannus oli luokkaa 2.150€ mutta kun hän buukkasi paikanpäältä vielä tingaten yhden päivän safarin (riittää) niin tuli 160€ visalasku vielä päälle. Maksoin eilen.
Tuo safari siksi, että hotelli pitää luovuttaa aamulla 10.00 mennessä ja kone lähtee illalla. Siksi hän hyödynsi asian siten, että sopi kuskin aamuksi hotelliin, pakkasi matkatavarat autoon ja safarilta ajoivat suoraan kentälle. Pölyisenä peseytyi siellä ja vaihtoi vaatteita.
Matkalla saa kyllä kulumaan enemmänkin. Tuula tyytyy tarpeelliseen ;-) Aikaa meni 9 päivää.
katso koti.phnet.fi/murtomaa ja sieltä "Tuulan omat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 64952
- 116905
- 86893
- 66860
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112564