Kysykää mitä vaan, vastaan kaikkeen rehellisesti. Kipeenä kun olen niin ei oo muutakaa tekemistä joten kysymyksii vaan tulemaan :) btw asialliset ois jees :D
kysykää 14v tytöltä 8)
21
94
Vastaukset
Missä asut
- kysymitävaanhihi
Keskisuomessa, jyväskylän lähellä
- nolikset11
ootko nolis?
- kysymitävaanhihi
Riippuu vähän millä tavalla.. ihan suht. asiallinen oon, mutta kyllä mullekkin sillontällön noloja juttua sattuu ja tapahtuu.. ja se on iha fine :)
Hankitko mopon XDDd
- kysymitävaanhihi
Skootterin oon jo hankkinut :)
- SOX
Ookoo mitä noi muut kysyy...... Mut joo ootko ikinä ollu masentunu tai sairastanu muit vastaavii sairauksii? jos oot nii ootkonselvinny ja jos oot miten selvisit siitä? Ps. Oon itekki tyttö mut vähä nuorempi ku oon vast täyttämäs 14
- kysymitävaanhihi
Noh siis mulla ei itsellä ole masennusta ollut, mutta monilla kavereilla kyllä. Sekä omalla äitilläkin masennus. Kavereiden jaksaminen ja ajatus siitä että he luovuttaisivat, pelottaa tosi paljon ja oon yrittäny vaan auttaa ja olla tukena. Äidin masennuksen takia käyn kuraattorilla 2krt viikossa.
Pahinta on ettei kukaan koskaan tajua kysyä minulta miten jakselen, mutta ihan hyvin jakselen kaiken tämän keskellä. Kiitos asiallisesta kysymyksestä. :) - SOX
Juu ei tulis mieleenkään kysyy mitään asiatonta niinku tolla taitaa hyvinkin tulla
- Jujukiki
Mikä on sun hemoglobiini?
- Kysymitävaanhihi
Joku 90.. mulla siis on raudanpuute anemia.
- Roniniemi
Saanko pilluu
- homolis
Mikä on isoin kuppikoko?
- Plssss
Jos jätkä on astetta pyöreempi haitaakose jos luonne on ok?
- kysymitävaanhihi
Ei todellakaan haittaa! Kaikki tytöt ei kato ulkonäköä. Suurin osa tykkää siitä että sanoo kaikkee söpöö ja on vaan siinä vierellä ja muuta :3
- nolikset11
Jos saisit naida hevosta, olisiko se valkopilkullinen vai kelta-puna ruudullinen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944