Jeesus antaa elämän!

jokainen tietää omassatunnossaan mikä on oikein. jos homous olisi oikein miksi sitten se kaikki kamppailu ja kysely onko tää oikein. se kertoo jo kaiken jos uskoo Jeesukseen hän antaa levon ja rauhan . ei koko elämää kestävää ristiriitaa. lukekaa leanne paynen kirja särkynyt minäkuva niin voitte pohdiskella mitä elämästäsi oikein haluat. tosi asia on se että homosuhteet ei kestä, saati sitten sellaset avioliitot. homous lähtee kodista vaikeista kokemuksesita ja ettei pysty nuorena ja teininä samaistuun isäänsä ja toisiin samanpuolisiin kavereihinsa. miksi homot jos tietävät että se on oikein pitää niin raivokkaasti sitä p.uolustaa.miksi ei tehdä tutkimusta kuinka paljon homoseksuaaliset kärsivät sisäisesti mielenterveydenaluella ja muutenkin. totuutta on vaikea kohdata.

7

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yesus

      Kannattaa myös tehdä tutkimusta siitä, kuinka monet uskovaiset kärsivät mielenterveysongelmista ym :D

    • Sydäntietää

      Hyvä kirjoitus. Itse en tosin allekirjoita sitä, että minun homouteni liittyisi isääni millään tavalla. Näytin nuorena/lapsena ihan tytöltä, enkä vieläkään mikään kovin maskuliini ole. Minun kohdallani asia on hormonaalinen, ei isäni "aiheuttamaa".
      Minäkin kyseenalaistan monet Setan ja homoliikkeen ylläpitämät väittämät ja propagandan.

    • Tiutautiutau

      Olen uskossa ja bi, tosin pidän nykyään enemmän naisista. Olen asian kanssa sinut. Kelpaan Hänelle juuri tällaisena kuin olen. Turha esittää muuta kuin on. Fariseukset on niin nähty. Nehän Jeesuksenkin ristille laittoivat. Minä uskon, että Jeesus Kristus on Kaikkivaltiaan lihaksi tullut Poika. Rakastan Häntä yli kaiken. Tiedän, että kukaan täällä maanpäällä elävistä ihmisistä ei ole täydellinen, virheetön, synnitön. Vain Jeesus Kristus oli ja eli tällaisen elämän! Tiedän, että Jumala muistaa meidät tomusta tehdyksi, sen, että elämme syntiinlangenneessa maailmassa missä on paljon kaikkea sitä mikä ei kuulunut paratiisiin. Eihän vaatteetkaan kuuluneet ja tiedonjano! Minä luotan siihen, että Jeesus Kristus on kuollut minun puolestani ja Hän on ainut tie Isän luo. Hän on ainoa turvani. Ja hei, rakastetaan kaikki lähimmäisiämme niinkuin itseämme. Jumala on hyvä, vaikka ihminen ei osaisikaan olla. ❤

    • tatu16

      Jeesus saa haistaa pitkän paskan,,,homous on ihanaa mul se alko ku olin 13v nyt ,16v oon lestis perheestä lestaadiolaisuus ei kiinnosta, viime yönä poika kaveri vieres ja tulee oleen jatkossakin

      • Kakkaa-Ole-Hyvä

        Olet perverssi. Mutta niinhän ne sontakärpäsetkin viihtyvät sonnassa eivätkä ne muuta osaa kaivatakaan.


      • Jorza

        Taasn tuomitaan rehellinen nuori joidenkin vanhojen satujen perusteella! Unohtakaa lähi-idän satu uskonnot, ollaan Euroopassa keskellä omaa, oikeaa elämää!


    • vedäsuaperseeseen

      Aloittaja anna numerosi.niin soitan sinulle ja panen sinua perseen niin että silmäsi päästä turpoavat.Tämä kaikki on taivaasta käsketty sulle tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe