Varokaa kyseistä sivustoa, itselle tuli tänään ilmoitus että kortti suljettu koska joku oli epäilyttävästi käyttänyt 200e. Rahoja tuskin saa takaisin... Ja mihkään muuhun en ole luottokorttia käyttänyt kuin kyseisessä sivustossa. Jos olette käyttäneet sivustoa, niin sulkekaa heti kortti ja tilatkaa uusi.
Luottokorttitiedot varastettiin - Hotels.com
264562
2
190
Vastaukset
- Harmittaakovasti
Hei, minulle kävi samoin. Harmittaa, mutta onneksi on luottokortti, niin ei joudu kuluja itse maksamaan. En kyllä tämän jälkeen uskalla mihinkään, missä kysytään luottokortin numeroa sitä enää laitttaa. Olen tietysti lukenut tälläisistä, mutta ikinä kun ei usko, että se omalle kohdalle sattuisi. No oppia ikä kaikki.
- 264562
Miksi et joutuisi kuluja maksamaan? Jos varkaan ostot onnistuu, ne tulee sinun laskuusi. Näin ainakin minulle sanottiin pankista. Itsellä Visa Gold kortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803