Kummottis se teirä päivä

kotkiusattu

o lähteny käynti:)

33

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

Kääntymässä ehtoolle ja pimeän puolelle kääntyi äsken, päivät ovat olleet samallaisia viimeaikoina, tasapaksua en kehu en moiti kiitos kysymästä.

• hytinäx1

No ollut käynnissä jo aika pitkään. Sain ilmoituksen parin viikon työrupeamasta, katsotaan josko se johtaisi sitten vakituiseen virkaan. Työnantaja hyväksyi jopa palkkapyyntöni.
      Kävin kävelyllä sadekuurojen välissä ja illalla sitten kirjanpitokursseille.

• Oikein mukava päivä, äidin luona nimpparikahveilla, sisarkin perheineen oli paikalla. Nyt istun takan vieressä, tuli räiskää uunissa ja lämmittää mukavasti.
      Rahan tuloakaan ei voi estää, hain kiskalta viiden euron joulukalenterivoittoni.

• tosipiikkisika

tosipiikkisika

10.2.2016 15:59

siilimuori3 kirjoitti:

Voihan se olla et ne siniset jotka siellä kiroittavat (huom ei kaikki kirjoita) ovat mieheksi naamioituneita naisia tai naiseksi naamioituneita miehiä.

Tosimiehet ei kitise akkojen jutuissa.

Näytä lisää

Ai ai kun sormet syyhyää pikku sanailua

• Läheltä liippas.
      Tultiin kotiin paksussa räntämyräkässä E-nelosta ja Lutukainen menetti auton hallinan kun lähti ohittamaan, liikenne vilkas ja keli pahin mahdollinen. Ensteks törmättiin vasempaan suojakaiteeseen, sitten jysäytettiin voimalla oikeeseen. Onneksi turvavyöt pitivät meidät paikoillaan ja ainoastaan auto kärsi vaurioita. menee varmaan varaosiksi.

• ei.osaa.ajaa

Onpas lutukka huono kuski.

• Näköjään sait oitis rakentavaa palautetta ,mulla on aina ollut yks sääntö yli muiden kun liikun autolla.
        Aina ennen lähtöä vessan kautta ja rakko tyhjäksi.

• hytinäx1

Olipa teillä suojelusenkeli mukana! Hyvä kun säilyitte henkilövahingoilta. No nyt sitten paperisotaan vakuutusyhtiön kanssa. ..

• hytinäx1 kirjoitti:

Olipa teillä suojelusenkeli mukana! Hyvä kun säilyitte henkilövahingoilta. No nyt sitten paperisotaan vakuutusyhtiön kanssa. ..

Tais olla vain puolivakuutus...

• hytinäx1 kirjoitti:

Jos uskoisin enkeleihin niin sanoisin että kyllä, meillä oli suojelusta. Olen kiitollinen siitä että olemme molemmat ehjiä ja shokkikin alkaa olla ohi jo.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Näköjään sait oitis rakentavaa palautetta ,mulla on aina ollut yks sääntö yli muiden kun liikun autolla.
        Aina ennen lähtöä vessan kautta ja rakko tyhjäksi.

En minä oikeestaan mitään parempaa odottanutkaan...mutta tulipahan kerrottua, tapahtui puolitoista tuntia sitten. Olen itse kerran menettänyt auton hallinnan jäisellä pikkutiellä ja ajellut sitten pätkän lumista peltoa....mutta tää oli pahempi. Onneksi oli tullut käytyä ostoskeskuksen hotelli helpotuksessa ennen kotimatkaa. ;)

• eppu2

Miksi pitää vikkaassa liikenteessä kamalan pahassa kelissä lähteä ohittamaan?
        Mutta hyvä, ettei pahemmin käynyt.
        Mitä päivään tulee, iltapäivällä rupesi kuume laskemaan ja olo alkanut normalisoitua. Tässä vaan voimia keräilen. Flunssan jostain keräilin mukaani.

• Paloma.se.co kirjoitti:

En minä oikeestaan mitään parempaa odottanutkaan...mutta tulipahan kerrottua, tapahtui puolitoista tuntia sitten. Olen itse kerran menettänyt auton hallinnan jäisellä pikkutiellä ja ajellut sitten pätkän lumista peltoa....mutta tää oli pahempi. Onneksi oli tullut käytyä ostoskeskuksen hotelli helpotuksessa ennen kotimatkaa. ;)

Viime keväänä viimeksi ajoin ojaan pahasti mökkitiellä. Silloin oli sohjo jäätynyt polanteiksi ja jotenkin vain lähti viemään, en mahtanut mitään. Onneksi ei tullut muuta vahinkoa kuin säikähdys, Tytär ja vävy oli käymässä, heidän iso Volvo veti Pösön kepeästi tielle.
        Mökkitie on hankala kun on jyrkkä alamäki ja siinä vielä jyrkkä mutka, vastaantulevan auton näkee vasta kun se on lähellä. Olen oppinut varomaan siinä, nuoremmat ajelevat siinäkin kovaa ja aika keskellä tietä.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Olen siin onnellises asemas et menopeli on uus ja siin on kaikenmailman kiikarit ja kamerat kuskin apuna tähystämäs.
        Ajan paljon myös vanhoilla romuilla ja erot on huimat ,uutta autoo ei tahro eres saara luistelemaan ellei kytke systeemejä irti.
        Valtion pitäs antaa kaikil yli 60v uuret autot ilmaseks ,ikään kuin kansalaispalkkana.

• eppu2 kirjoitti:

Mitä päivään tulee, iltapäivällä rupesi kuume laskemaan ja olo alkanut normalisoitua. Tässä vaan voimia keräilen. Flunssan jostain keräilin mukaani.

Eppu, vasen kaista oli aivan vapaa kun sinne ei kukaan uskaltanut ajaa kun ei ollut edes kunnolla raiteita näkyvissä. Oikealla oli vilkkaampaa. Joo, kuski taisi luottaa vähän liikaa omiin taitoihinsa ja keli oli petollinen.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Olen siin onnellises asemas et menopeli on uus ja siin on kaikenmailman kiikarit ja kamerat kuskin apuna tähystämäs.
        Ajan paljon myös vanhoilla romuilla ja erot on huimat ,uutta autoo ei tahro eres saara luistelemaan ellei kytke systeemejä irti.
        Valtion pitäs antaa kaikil yli 60v uuret autot ilmaseks ,ikään kuin kansalaispalkkana.

Joo se olisi ihan hyvä, mitä vanhempi kuski sen uudempi auto, sellanen joka varottaa ja jankuttaa ja toruu ja kieltää ajamasta lumen peittämää vasenta kaistaa 80 km. tunnissa...sakeessa räntäsateessa.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Eppu,
        uskoisin siinä E4:llä olleen kaksi samansuuntaista kaistaa ja kaide vastaantuleviin?

• ent.siivoojaparka

Uhhuh-hyi! Kenelle minä sitten... jos sinulle olisi käynyt huonosti?
        Älä vielä ihan varmaksi lupaa, etteikö tullut itselle mitään vammaa, toivottavasti ei. En halua maalata piruja seinille, mutta whiplash voi antaa oireita vasta seuraavana päivänä ja sitäkin seuraavana.
        Vaikka on tuvavyössä kiinni, niin pää voi heilahdella suuntaan ja toiseen...
        Seurailepa lähipäivinä seuraavanlaisia oireita:
        ha ont och känna sig stel i nacken
        ha ont i bakhuvudet, armarna, axlarna och mellan skulderbladen
        känna pirrningar, stickningar eller domningar i armarna
        känna sig yr
        ha ont i ländryggen.

• Pirrepä

Voi kauheaa, onneksi ei käynyt pahemmin!
        Nyt on kyllä nämä kelit ihan mahottomat, niin tieliikenteessä kuin ajatellen ulkoiluakin, loskaa on puolisääreen ja vettä sataa, mieki onneton kun ajattelin että hiihdän ja ulkoilen koko tämän lomaviikkoni, mutta kissanhännät, tuonne paljo kehtaa mennä täällä vain sisällä nyhjään.

Mutta vielä, olipa teillä tuuria huonossa tuurissa, hyvä kun selvisitte peltivaurioilla.

• Auto on vain peltiä, hyvä kun säilyitte vammoitta. Harmittaa turha rahan meno aina. Otin uuteen autoon kaskon ainakin yhdeksi vuodeksi. Kelit ovat todella karmeat. potkukelkka on nyt paras, silläkään ei pääse joka paikassa kun tiet alkavat olla sulat.

• Näinhän se on.
        Otetaan nyt mun auto käyttöön se on vain pienempi ja sinne ei mahdu kauheesti matkatavaroita, mutta nyt mennään näillä. Meillä oli tarkoituskin myydä Opel mutta se on sen verran vanha että ei ehkä kannata korjauttaa.

• att2

Kiitos Teille pidän suomenkielen lukemisesta.

Koneeni ei omaksunut valokaapelia? Ehkä pitää ostaa uusi, rahahuolia ei ole.

• Onpajännää

Voi vitsi, en tienny, että päivänki sais jotenkin käyntiin.
      Pyöriiks siin sillon joku ja jos pyörii, niin mihkä päin?
      Pitääks se käydessään ääntä?
      Kuluttaako se jotain käydessään; bensaa, diisseliä, petroolii, puukaasuu, sähköö ... tai jotain?
      Jos sähköö kuluttaa, niin paree olla käynnistämättä, ku noi siirtohinnat on ihan kauhioi.
      Mistäs se päivä oikein käynnistetään?
      Onks siin joku nappi, veivi, vipu, kahva vai naru, niinko entisajan perämoottorissa?

• jos.ees.löytyy

Päänupissas se käynnistysvipu on, etipä sieltä.

• hytinäx1
        jos.ees.löytyy kirjoitti:

Päänupissas se käynnistysvipu on, etipä sieltä.

Noh, äläs nyt lyttää toisen humoristista juttelua :) Tämä päivä lähti käyntiin mustalla kahvilla.

• Aloin vahtia syömisiäni, paino nousee kuin varkain. Kaurapuuroa, sokeritonta mansikkahilloa, ruispala ja 17 g juustoa, jotain tiikerinpäiväuni teetä, appelsiini. Kun nyt jaksaisi edes sen aikaa että pääsis entiseen painoon, noin 4-5kg. Liikuntaa olisi lisättävä, pitää kai yrittää.

• Ehdottaisin, että ette ottaisi kantaa näihin feikki kotikiusattu aloituksiin. Vain siten ne saadaan lopetettua.

• Jaa. En edes katsonut kenen aloitus.
        Periaatteessa olet oikeassa.
        Paitsi että tällanen rupattelualotus on välillä ihan ok. Jonkun muun aloittamana, tietysti.

• Tämä päivä lähti käyntiin tukka putkella ja yöpaidassa, kolme minuuttia aikaan junan lähtöön, mitä tapahtui herätyskellolle? Talvikengät jalkaan, takki päälle, Modus portista ulos niin hemmetin nopeesti. Onneksi asemalle ei ole kuin 600 metriä. Onnistuin taas.

• siilimuori3

Aika kivasti vaikka piti käydä piikkitätillä, yhyy. Painetta oli verenkierrossa niin paljon et tätillä lensi näyteputki lattialle. Onneksi siin oli vakuumikorkki :D.

• ent.siivoojaparka

Sieltäkös sinä niitä piikkejä?
        On minuakin monesti piikitetty, mutta vielä olen kaukana siiliksi muuttumisesta.

• siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Sieltäkös sinä niitä piikkejä?
        On minuakin monesti piikitetty, mutta vielä olen kaukana siiliksi muuttumisesta.

Juu sieltä. Minä olen kaksoisnainu, toinen aviopuolisonin on tuo laboratorio. Meil on treffit vähintään neljän viikon välein, viime aikoina useamminkin. Onneksi on turvaneulat. Ja pää-asiasa verenimijät desinfioivat kätenä ennen piikittämistä ja käyttävät suojakäsineitä.

• Pirrepä

Kiitos, tässähän tämä, kahvia ryystäe ja miettien mitähän tekis, lähtiskö vai eikö lähtis..jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe