Hyväkuntoiset viime vuonna ostetut kauppakorkean pääsykoekirjat myynnissä!
Anu Puusa, Helen Reijonen, Pauli Juuti ja Tommi Laukkanen
Akatemiasta markkinapaikalle – johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina,
Talentum, 2014, 4., uudistettu painos
Ikäheimo-Laitinen-Laitinen-Puttonen
Yrityksen taloushallinto tänään
Vaasan Yritysinformaatio Oy, Vaasa 2014
Hyytinen-Maliranta
Yritysjohdon taloustiede: Yritykset taloudessa ja taloustieteessä
Spillover Economics Oy, Helsinki 2015
Myös lukion talousmatikan kirja löytyy mallia summa 7. Kaupanpäällisiksi saa halutessaan viimevuoden valmennuskeskuksen kirjatiivistelmät aiheista talousmatikka, markkinointi ja johtaminen sekä laskentatoimi ja rahoitus. (Myös kirjatiivistelmä vanhasta kansantalouden kirjasta löytyy).
Myyn kirjat yhdessä tai erikseen! Jos kiinnostuit niin laita s.postia osoitteeseen [email protected]. :)
Kauppatieteiden pääsykoekirjat myynnissä!
5
173
Vastaukset
- mursujaiset
et oo tainnu hirveesti kirjoja availla kun on amk-osoite sähköpostina XDD
olisko kannattanu lukea?
t. aallon kylteri- äläkiusaa
Täysin asiaton kommentti. Alkoi oikein ärsyttää ketjun avaajan puolesta. Sinulle tulee varmaan hyvä mieli kun kettuilet nimettömänä netissä ja korostat omaa erinomaisuuttasi. Onnea vaan työelämässä aikanaan, mikäli tuolaisella persoonallisuudella onnistut koskaan itsellesi työpaikkaa saamaan.
- Eikannataottaatosissaa
Ääh, tuskinpa tämä mursujaiset -tyyppi edes on missään Aallossa. Eiköhän porukkaa siellä kiinnosta ihan muu kuin vittuilla ihmisille suomikaksnelosen keskustelupalstalla, vajakkien hommaahan se on. :)
En nyt viitsi uutta ketjua aloittaa... Olisi siis myytävänä "Akatemiasta Markkinapaikalle" (2014). Kirja on aika rankasti alleviivattu, omat merkinnät olen suurimmaksi osaksi kumittanut pois. Helpoiten onnistuisi myyminen suoraan täällä Jyväskylässä, mutta onnistuu myös postin kautta, jos maksat kulut. Voi ottaa yhtettä [email protected]. Yli 30€ en kehtaa pyytää, sen verran luetun näköinen kirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903406Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3422981Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2441410Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741020
- 791017
- 117980
- 72944