Löytyisiköhän täältä runobloggaajia? Jotenkin tuntuu, että runoblogeja on vaikea löytää ja vielä vaikeampi mainostaa. Eli jonkunnäköinen verkostoitumistoive tässä on takana:D
Linkitä rohkeasti blogisi, käyn varmasti tutustumassa ja jätän melko todennäköisesti kommenttiakin! Voisin myös lisätä blogeja oman blogini runosivupostaukseen. (Se on vanha, mutta silti siellä käy paljon porukkaa, blogini selvästi suosituin sivu!) Sanokaa, jos ette tahdo tulla linkitetyksi tai, jos suht suorat kommentit on nou-nou.
http://www.kiltinkapina.fi/ liikun siis Hilbert-nimellä noin yleensä, eli sillä kommentoinkin.
Runoblogeja?
2
273
Vastaukset
- loveatar
Runoblogit ovat ehkä profiloituneet vähän nuorempien kirjoittajien jutuksi. Esim. Demin foorumin ketjuissa niitä on pilvin pimein. Parikymppiset runoilijat eivät ehkä niin innolla julkaise tuotoksiaan kaikille lukijoille.
Toivottavasti lukijoita ja muita runoblogeja löytyy! - Unituomas77
http://tahtivaloissa.blogspot.fi
Tuossa on runoblogini. Se sisätää enimmäkseen proosarunojs.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525