Kohta 30-v. sinkku ja lapseton mies etsii kirjoitteluseuraa sähköpostiin ja jos juttu hyvin luistaa, niin miksei myös tosielämän ystävää. Minulla on tällä hetkellä liikaakin vapaa-aikaa ja kaverit vähissä, joten mieluusti löytäisin ainakin pidempiaikaisen kirjoittelukaverin. Jos olet yksinäinen, niin kirjoita minulle.
En juo, enkä polta, joten baarielämä ei kiinnosta. Luonteeltani olen rauhallinen introvertti ja parempi kirjoittamaan kuin puhumaan. Siksi tätä kautta onkin helpompi etsiä seuraa. Harrastan musiikkia ja silloin tällöin myös pelailen erilaisia pelejä.
Kanssani voi keskustella monista aihealueista, myös vaikeista ja syvällisemmistä asioista. Maailman tapahtumista tai arkisista touhuista.
Toivottavasti ilmoitat viestissäsi, minkälaista seuraa olet hakemassa ja kirjoitat enemmän kuin pari riviä. Mieluiten noin kerran viikossa, kuin kerran kuukaudessa tai harvemmin. Mukavaa, jos sinäkin olisit musikaalinen tai muulla tavoin taiteellinen, mutta se ei toki ole välttämätöntä.
Muuten ei sen suurempia kriteerejä sinulle ole. Jos joku sopiva nainen nyt minulle vastaa, niin en myöskään poissulje ajatusta vakavammasta suhteesta.
mollisointu (AT) outlook (PISTE) com
Musikaalinen mies etsii (kirjoittelu)seuraa
MusaOnHienoJuttu
1
199
Vastaukset
- MusaOnHienoJuttu
Eikö kukaan kaipaa kirjoittelukaveria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988