Tätä on aina tolkutettu ihmiselle, joka on joutunut vastoinkäymisten uhriksi.
Mutta eihän siinä ole mitään järkeä koko ajatuksessa!
Pinna vain kiristyy entisestään:
Kotiin mennessä vetää ulko-oven kiinni, niin parvekkeen ovi aukeaa.
Keittiön ovea sulkiessa pamahtaa makuuhuoneen tai vaatehuoneen ovi auki.
Siinä vaiheessa sitä lähtee mielellään jo ulos, mutta ovea sulkiessa avautuukin taas puolestaan tuulikaapin ovi.
Ja jos kiukuspäissään vielä soittaa taksin pihalle, niin siinähän menee kuskiltakin hermot:
Istut taksin takapenkille, kuski läimäyttää kohteliaasti takaoven kiinni.
Silloin aukeaa toinen etuovista.
Kuskin sulkiessa sen, voi peräti takaluukku aueta tai jopa konepelti paukahtaa pystyyn.
Siinähän se ihmisen hermo vasta lepääkin...
Kun lopuksi hanskalokeron kansi jymähtää auki ja kaikki taksin ovet alkavat paukkua auki ja kiinni omaan tahtiinsa.
Täyttä puppua ja valhetta koko vanha sanonta!
Kun yksi ovi sulkeutuu, niin toinen avautuu
12
205
Vastaukset
- att2
Ei, sinua voi kohtaa onni ja elämän rikkaus kaikkialla.
- Korppis1
Tämä olisi ollut hyvä aloituksen aihe, mutta pilasit sen jonninjoutavalla höpinällä.
- Eikö-edes-tekstareita
Onko käynyt osallistujakato numeroosi päin kun sitä muistat mainostaa?
- tarkistin
Eikö-edes-tekstareita kirjoitti:
Onko käynyt osallistujakato numeroosi päin kun sitä muistat mainostaa?
Tuo ei ole prepaid nmero.
- Eikö-edes-kilautuksia
Ai joo ei olekaan. 040 alkuinen. Itte sain hiljattain huvittavan numeron, vai yksi numero muu, loput 6:sia. Oikeen tupla "pedot". Taidan laittaa sen mokkulayhteydeksi tablettiin kun siihen on liitetty 4G.
- 0468818156
Eikö-edes-kilautuksia kirjoitti:
Ai joo ei olekaan. 040 alkuinen. Itte sain hiljattain huvittavan numeron, vai yksi numero muu, loput 6:sia. Oikeen tupla "pedot". Taidan laittaa sen mokkulayhteydeksi tablettiin kun siihen on liitetty 4G.
Soneran prepadit ovat 040 alkuisia. Mulla on sellanen..ja tää toinen on
- 045-6XXXXX6
Aikaa ennen muutoksia prepaidit olivat 041 alkuisia. TeliaSonera alkoi sitten toimittaa niitä normaaleina liittyminä. Nyt alkunumeroilla ei ole "isänmaata" (kohdetta) kun ihmiset surffaavat operaattoreiden välillä (tarjouksien perässä) ja kuljettavat numeroita mukanaan. Saunahiki toimittaa edelleen 045 alkuja jotka sillä on ollut vissiin aina, ja prepaideissa 0466.
Aika erikoista, että Soneran prepaiditkin ovat 040 alkuisia. - 0468818156
045-6XXXXX6 kirjoitti:
Aikaa ennen muutoksia prepaidit olivat 041 alkuisia. TeliaSonera alkoi sitten toimittaa niitä normaaleina liittyminä. Nyt alkunumeroilla ei ole "isänmaata" (kohdetta) kun ihmiset surffaavat operaattoreiden välillä (tarjouksien perässä) ja kuljettavat numeroita mukanaan. Saunahiki toimittaa edelleen 045 alkuja jotka sillä on ollut vissiin aina, ja prepaideissa 0466.
Aika erikoista, että Soneran prepaiditkin ovat 040 alkuisia.On ne ja sellaisiahan hunksikin ennen käytti viiskymppisissä ainakin ja tais olla tälläkin palstalla yksi.
- 277.4276
Saat mistä luovut. Niin kirjoitti Tommy Hellsten.
En vaan ole lukenut. Virtahepoakaan. Ei se nyt mitään puppua ole, on vain pitempi sanonta sanalle toivo.
Hauska kirjoitus, tuo lause juuri on ollut joskus pelastusrengas kun oma elämä meinasi mennä nurin.Kun kaikki kaatui, niin olin kolme päivää pimeässä, makasin vällyissä sohvassa, ikkunat peitin pimeillä verhoilla ja katselin yöpuku päällä kaiket päivät ja yöt elokuvia. Ensimmäisenä elokuvana sattui käteen juuri elokuva, josta tuon lauseen löysin. Ja se elokuva oli Sound of Music, siinä yhdessä kiperässä kohtaa lauletaan nuo sanat, muistan sen kohtauksen ikäni. Siitä lähtien se on soinut tietyissä tilanteissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669