Kieli on köyhä on vain hän.
Suomi on homojen maa.
10
90
Vastaukset
- att2
Hän oli kaunis.
https://www.youtube.com/watch?v=lwTZqi7g_40
Aika kulkee..... - TasaTasaArvo
Suomen kieli on kaunis ja Suomi tasa-arvoinen maa. Useimmiten sukupuolella ei ole merkitystä.
- ettäviittitkin
Raukka ja apina.
Kiitos, kohteliaisuudesta, me heterot saamme elää komeiden, älykkäiden, ystävällisten hyvin menestyvien ja -pukeutuvien miesten maassa.
- Keppi-hepo
Niin niinkö?
Tässä Suomen peruskouluihin tulevia uusia läksyttäjiä, suunnittelemassa uutta valloitusta tai tempausta, ku keppihevoset polliisi takavarikoi heiltä. :(
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/01/Loldiers-of-Odin-pellet-katupartiointi.jpg
- henrjii
Ruotsissa maa on karua, ja ihmiset yksinkertaisia
- Reissu-miäs
Juu niin se menee.
Mutta perässä hiihetään.
Meitinkin reissumiehet on enää muisto vaan.
https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12547133_1545957845715900_1432102176_n.jpg?ig_cache_key=MTE3OTg5MDc4NzcwNzQwNDA1Ng==.2 - att2
Niin ei ole. Suomi on tasainen kuin alankomaat. Ruotsissa on homoja ja lesboja.
Kuitenkin oli yllätys vaalaissa kuinka paljon homoja on Suomessa---kuitenkin luulen Ruotsissa on suurempi määrä tämä ei kuitenkaan minua haittaa jokainen saa elää omaa elämää. - OiKallisJa
Suomi ei todellakaan ole tasainen kuin Alankomaat.
Maanpinnalla korkeuserot ovat useita satoja metrejä, jopa etelä-Suomessakin. On kallioita ja kukkuloita sekä viljavia maita ym. kaunista ja mukavaa.
- IhailenVaanJa
Kaunis kielemme on kaunis ja rikas. Jos oma kieli tuntuu köyhältä, kannattaa katsoa peiliin syyllistä etsiessään.
Katselen useinkin ihaillen kauniita ihmisiä. Koska minulla ei ole tapana paritellessaan vieraitten kanssa, en ole kiinnostunut heidän seksuaalisesta suuntautumisestaan tai intiimistä elämästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501