Äitini mun. En ollut kiitollinen, sanoin tökerösti kun ompelit minulle talvitakin matonkuteeksi lähetetyistä vaatekappaleista. Takin teko lopui siihen. En saanut ostovaatteita, kaikki päällepantava kaiveltiin niistä matonkude laatikoista. Silmäpakosukkahousutkin. Elämä oli sellaista kituuttamista. 14,5 v sanottiin sitten kotona äipän suulla, että isä ei jaksa elättää enää sinua. Lähdin siitä seuraavana pnä ehkä hyvästelemättä piikomaan ja sitä rataa. Nyt pääsin eläkkeelle. Äidille kiitos kaikista vuosista, samoin isälle. Molemmat ovat jo ajat sitten kuolleet, vanhoja vanhempia kun olivat.
Äitij a isä ja minä
Anskuliinimus
3
127
Vastaukset
- olethyvinvanha
Mitä tollane eläkeläinen tekee nuorten palstalla eiks sun pitäs suunnitella jo omii hautajaisiis
- seaskeinen
en ole vanha vaan nuori. sielun ikä ei elä kehon ikää.
- vuonnanelkytviis
Vanhukset taas asialla. EIkö sun pitäis olla ihmettelees ku ei ilmastonlämpenemistä tullutkaan?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353821
- 453410
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082346
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799